Jump to content

Emirates Cup 2010


Gooner For Life

Recommended Posts

Jeg må si Kos og Cha virket meget lovende.

MEN, hva F*** er det Wenger ser i Randall? Verste spilleren noensinne, jeg kunne gjort det bedre!

 

Jeg er så enig! Skjønner ikke va han gjør i en Arsenal-drakt.. Hver gang jeg har sett han i Ligacup osv, har han vært elendig..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Milan - Lyon 1-1 bra for Arsenal som burde ta pokalen i dag ;)

 

1-0 er vel godt nok så lenge vi har flest skudd på mål, men slik jeg ser det burde vi vinne 2-0 i dag. Dog kommer det selvfølgelig ann på hvor sterkt vi stiller ;)

 

1-0 etter 2 minutter. Vela pirker inn et innlegg fra Walcott!

Link to comment
Share on other sites

Er hvertfall hans første mål på hjemmebane! Kanskje Sagna skal prøve innlegg med venstrefoten heller, i stedet for de hårreisende dårlige høyrefot-innlegga? Han har tydeligvis ikke funnet sin beste fot før nå... ;) Satser også på et Clichy-mål i 2.omgang!

Link to comment
Share on other sites

Suverene idag ja, godt pasningsspill og tempo fremover. Skal sies at tilogmed Braga knuste Celtic 3-0 så burde ha et mål til for at jeg skal bli helt fornøyd

 

Edit: Tror Rosicky hadde assisten på nr 2

 

Urutinert av Wilshere som lager straffespark, som Celtics topscorer Samaras setter himmelhøyt over!

Link to comment
Share on other sites

Almunia først på tur på en corner, men gjør en god redning når han kommer seg tilbake i målet igjen.. Påfølgene corner: Almunia på halvdistanse.. Heldigvis vinner en arsenalspiller duellen.. Kan ikke ende opp med Almunia i mål i år også.. Da må vi heller satse på en eller annen polakk!

 

Skal sies at han gjør masse bra i dag, men svakheten i feltet og vurderingsevnen er for dårlig..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...