Parsifal Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Hehehe, han dere var virkelig en fan ! hva er det han har laga PL trofeet i ?? Aluminiumsfolie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Himmel og hav....... og så filme det i tillegg Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Hahaha, vakkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Jeg har ikke ord... Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men han traff i det minste på en av melodiene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Noen andre som la merke til at han har på seg en Arsenal-trøye med Puma som "hovedsponsor"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Sånn gjør da jeg foran hver kamp. Helt nornalt dèt! Gjør ikke dere det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Jeg må innrømme at jeg har enda et par merkelige ritualer før kampstart enn han Men han slår meg nok på sangkvalitet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Jeg må innrømme at jeg har enda et par merkelige ritualer før kampstart enn han Men han slår meg nok på sangkvalitet! Nå ble jeg nyfiken! Fortell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.