Jump to content

Rhys Murphy


Tapapa

Recommended Posts

For en liten stund siden leste jeg en trist nyhet på youngguns. Vår talentfulle spiss Rhys Murphy hadde pådratt seg atter en skade og at man fryktet for hans karriere, les her

 

Nå leser jeg på arsenal.com at han har fått ny langtidskontrakt. Det er veldig postivt av to grunner. For det første tyder dette på at hans skade ikke er så alvorlig som youngguns antyder, for det andre så sender det et signal til andre talenter om at klubben støtter deg selv når det går trådt. Dette bør være atter et signal til andre talentfulle spillere at hvis du signerer for Arsenal så vil du få sjanser hvis du blir god nok og hvis det skulle gå deg i mot så vil klubben hjelpe deg så godt de kan.

 

Jeg håper det var noen slike ting som bidro til at Manchester United fan Ramsey valgte oss framfor klubben han støttet som yngre.

Link to comment
Share on other sites

Ettersom han er skadet, igjen og igjen, maa han vaere et eksepsjonalt talent. Ikke spilt seg inn hos Brentford paa et meget lavt nivaa, saa jeg skulle oenske denne kontrakten ble bedre forklart.

Det er allerede kjent at vi bruker fryktelig mye penger paa kontrakter til unggutter som aldri kommer til aa spille en kamp av betyding for oss.

Link to comment
Share on other sites

Ettersom han er skadet, igjen og igjen, maa han vaere et eksepsjonalt talent. Ikke spilt seg inn hos Brentford paa et meget lavt nivaa, saa jeg skulle oenske denne kontrakten ble bedre forklart.

Det er allerede kjent at vi bruker fryktelig mye penger paa kontrakter til unggutter som aldri kommer til aa spille en kamp av betyding for oss.

 

For hvem er det kjent? Det som ihvertfall er kjent er at vi tjenerfryktelig mye penger på unggutter, til og med de som aldri kommer til å spille en kamp av betydnling for oss!

Link to comment
Share on other sites

Ettersom han er skadet, igjen og igjen, maa han vaere et eksepsjonalt talent. Ikke spilt seg inn hos Brentford paa et meget lavt nivaa, saa jeg skulle oenske denne kontrakten ble bedre forklart.

Det er allerede kjent at vi bruker fryktelig mye penger paa kontrakter til unggutter som aldri kommer til aa spille en kamp av betyding for oss.

 

Mye handler om det å se potensiale, man kan fint snu litt på problemstillinga de og si at støtteapparatet i Brentford ikke er i stand til å ta ut det beste av Rhys fordi de rett og slett ikke holder godt nok nivå. Jeg tror nok Wenger veit hva han driver på med når han signerer en kontrakt med Rhys, men som FB4 sier så er det nok penger i å selge de spillerne som ikke slår igjennom. En annen ting er at vi faktisk trenger spillere som fyller ut lagene våre nedover, vi kan ikke produsere 11 spillere hver generasjon som slår igjennom. Det vil alltid bli noen som faller igjennom, men de vil aldri slå igjennom om det ikke er noen å spille med. Derfor så har man kontrakter med unggutter som ikke nødvendigvis slår igjennom.

 

En annen ting er at et til tre år ekstra i Arsenal, for så å sende dem videre vil heve nivået på Engelsk fotball over hele linja. Og da spesielt i lavere divisjoner.

Link to comment
Share on other sites

Ettersom han er skadet, igjen og igjen, maa han vaere et eksepsjonalt talent. Ikke spilt seg inn hos Brentford paa et meget lavt nivaa, saa jeg skulle oenske denne kontrakten ble bedre forklart.

Det er allerede kjent at vi bruker fryktelig mye penger paa kontrakter til unggutter som aldri kommer til aa spille en kamp av betyding for oss.

Dette er jeg helt enig i. Samme med spillere som f. eks Mark Randall. Hva er det Wenger ser i han?

Link to comment
Share on other sites

Dette er jeg helt enig i. Samme med spillere som f. eks Mark Randall. Hva er det Wenger ser i han?

 

det er vanskelig og vite, har aldri sett han spille bra.. hva har skjedd med coquelin foresten??

 

mye hype om han i fjor, nå er det som om han ikke eksisterer

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...