Jump to content

Gunners.no = Lite trafikk!


Guest Bombi

Recommended Posts

Where were you when you were shit?

6898[/snapback]

 

Det er så lenge siden det Petter, så du kan ikke forvente at vi skal huske hvor vi var akkurat da ;)

6901[/snapback]

 

 

Hehe :P

 

 

94/95 sesongen var ganske fin dog...

6905[/snapback]

 

 

Jøss, når var Spurs sist i en europacup finale?

6907[/snapback]

 

 

1984.

 

Vant også i 72 og 63, noe som gjør Spurs til det mestvinnende London laget i Europa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Where were you when you were shit?

6898[/snapback]

 

Det er så lenge siden det Petter, så du kan ikke forvente at vi skal huske hvor vi var akkurat da ;)

6901[/snapback]

 

 

Hehe :P

 

 

94/95 sesongen var ganske fin dog...

6905[/snapback]

 

Joa, 94/95-sesongen var ikke akkurat den beste i historien nei. Men jeg var like dedikert til Arsenal den gang, som jeg er i dag. Arsenal var ikke akkurat noe topplag i 85/86 heller, og det var den sesogen jeg ble Arsenal-supporter. For å si det på den måten Petter, så har ikke Arsenals suksess de siste årene hatt den innvirkningen på norske supportere som man skulle tro. Jeg vil faktisk si at oppgangen i antall supportere er liten i forhold til det Arsenal har prestert på banen. Økningen kan ikke engang sammenlignes med den økningen United hadde i sin storhetstid. Vår medlemsmasse holder seg ganske stabil til tross for suksessen, mens deres medlemsmasse holder seg ganske stabil til tross mangelen på suksess. Dette er for meg et ganske godt tegn på at begge lag ikke har noe særlig med medgangssupportere.

Link to comment
Share on other sites

Er kvantitet det samme som kvalitet, lillebror?

6912[/snapback]

 

Nettopp! Tallene servert av Chaz viser at Arsenal har en rimelig stabil tilhengerskare. Den jevne økningen reflekterer vel så mye den generelle økte interessen for engelsk fotball som Arsenals suksess de senere årene. Økningen i medlemsmasse er i hvertfall mye svakere enn suksessen på banen skulle tilsi. Vi er ikke medgangssupportere.

 

Har for øvrig skummet igjennom denne tråden. Det er riktig at aktiviteten til nå har vært mindre på dette forumet enn det gamle. Og dette har vi jo debattert på en saklig måte tidligere, og derfor er det litt slitsomt når man ser noen usaklige provokatører nå prøver å score noen ytterst billige poeng basert på et feilaktig grunnlag. Årsakene til at aktiviteten på dette forumet er mindre enn på det gamle er mange. Noen liker ikke layouten på det nye forumet, noen er generelt litt mette og har redusert sin aktivitet, mens andre synes at diskusjonene ikke helt når opp til 'gammelt' nivå. Det er også noen som kanskje ikke har engasjert seg på det nye forumet rett og slett fordi de ble fed up av det gamle. Til slutt er det også slik at ethvert forum trenger tid for å 'sette seg'. I og med at man begynte mer eller mindre på nytt må man regne med at det går noe tid før aktiviteten er på gammelt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at aktiviteten har vært mindre på dette forumet enn det gamle.

Faktisk er det de litt usaklige innleggene som f.eks dette som det blir

mye aktivitet av i stedet for god fotballdiskusjon.

 

Leser du gjennom denne tråden er det ikke mye han gir deg bortsett fra noen gode facts fra Chaz.

 

Men det er vel et siste oppgulp fra en Tottenhamsupporter

som har 1963 å skrøyda av.....

 

Gunnerssupporter siden 76.

Link to comment
Share on other sites

Guest civil

Medlemstall på ett forum må også sees opp mot det arbeidet administratorene gjør.

 

Hva er prestisjen med ett forum med 5.000 medlemmer dersom 2.500 av dem har 0 posts, samtidig som flertallet har innaktiv konto ?

Link to comment
Share on other sites

Men det er vel et siste oppgulp fra en Tottenhamsupporter

som har 1963 å skrøyda av.....

 

 

1963 er ikke noe å kimse av. Første engelske lag til å vinne i europa, etter en overlegen 5-1 seier mot Athletico Madrid i finalen. Gode game Greavsie putta 2.

 

 

THFC-først ute som vanlig.

6937[/snapback]

 

 

Du får fortsette å drømme deg tilbake til gamle triumfer, for det blir nok lenge til neste gang ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Det det forteller er vel at dette forumet er dårlig besøkt. Forøvrig mitt utgangspunkt. Det hjelper heller ikke brukerne av dette forumet at f.eks. slike som du driver med en form for mobbing. Gunners.no bør og skal være inkluderende og ikke støte fra seg folk. Håper de som står bak Gunners.no gjør noe med nettopp det.

6891[/snapback]

 

Hva er det du vil frem til egentlig Bombi??? For meg virker det som du kun er ute etter å provosere og klage. Hvis dette forumet er så jævla dårlig som du påstår, så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være her inne.

 

Og her inne er vi så absolutt inkluderende. Er ikke mange andre forum av engelske lags supporterklubber her i Norge, som er åpen for andre lag. Andre lags supportere kan debattere her inne, så lenge de holder seg på en saklig linje, og ikke bare er her for å slenge dritt.

 

Her foregår det så absolutt ingen mobbing av andre fans. Petter er en stor guttt, og takler de kommentarene såvidt meg bekjent. Og jeg regner med at hvis han finner enkelte innlegg for støtende, så rapporterer han dette til moderator.

6900[/snapback]

 

Som Bombi har jeg vært ute for å provosere, der har du helt rett. Jeg registrerte meg med to nye alias på det "nye" forumet. Bombi er et ett av dem. Fysj, ikke bra. ;) Det som er litt kjedelig er når man har (ikke bare undertegnede) slitt seg gjennom en hel kveld med et langt innlegg er at det ikke resulterer i noe som helst. Nada respons. Det folk er opptatt av er enten frisyren til en eller annen spiller eller ren provokasjon. Som f.eks. denne tråden. Må si jeg ble noe overrasket over antall svar og treff denne tråden i seg selv har gitt da jeg nettopp logget meg på, i overkant for å si det mildt. Alt jeg ønsker er større tempo her inne, diskusjoner med tempratur. Den som bidro mest til dette tema var ReYeS, han tok faktisk poenget!

Link to comment
Share on other sites

Som Bombi har jeg vært ute for å provosere, der har du helt rett. Jeg registrerte meg med to nye alias på det "nye" forumet. Bombi er et ett av dem. Fysj, ikke bra.  ;) Det som er litt kjedelig er når man har (ikke bare undertegnede) slitt seg gjennom en hel kveld med et langt innlegg er at det ikke resulterer i noe som helst. Nada respons. Det folk er opptatt av er enten frisyren til en eller annen spiller eller ren provokasjon. Som f.eks. denne tråden.  Må si jeg ble noe overrasket over antall svar og treff denne tråden i seg selv har gitt da jeg nettopp logget meg på, i overkant for å si det mildt. Alt jeg ønsker er større tempo her inne, diskusjoner med tempratur.  Den som bidro mest til dette tema var ReYeS, han tok faktisk poenget!

6944[/snapback]

 

Ønsket om mer temperatur er forståelig, men hva er den 'riktigste' måten å oppnå dette på? Å provosere er i gitte situasjoner OK, men en ting er å spissformulere, og snakke i store bokstaver, en annen ting er å komme med påstander som er det reneste sprøyt. Ser du forskjellen?

Link to comment
Share on other sites

Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

 

Boring Arsenal, fansen altså!  ;)  No good.

6842[/snapback]

 

Responsen kan man jo si mye om, men når du starter tråden på denne måten, snakker du da i store bokstaver, eller nærmer vi oss ikke mer det som kan kalles sprøyt og kvalmt oppgulp?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

 

Boring Arsenal, fansen altså! ;) No good.

6842[/snapback]

 

Responsen kan man jo si mye om, men når du starter tråden på denne måten, snakker du da i store bokstaver, eller nærmer vi oss ikke mer det som kan kalles sprøyt og kvalmt oppgulp?

6948[/snapback]

 

Vi får velge sprøyt. Siden vi ikke er av de mest verbale.

Link to comment
Share on other sites

Som Bombi har jeg vært ute for å provosere, der har du helt rett. Jeg registrerte meg med to nye alias på det "nye" forumet. Bombi er et ett av dem. Fysj, ikke bra.  ;) Det som er litt kjedelig er når man har (ikke bare undertegnede) slitt seg gjennom en hel kveld med et langt innlegg er at det ikke resulterer i noe som helst. Nada respons. Det folk er opptatt av er enten frisyren til en eller annen spiller eller ren provokasjon. Som f.eks. denne tråden.  Må si jeg ble noe overrasket over antall svar og treff denne tråden i seg selv har gitt da jeg nettopp logget meg på, i overkant for å si det mildt. Alt jeg ønsker er større tempo her inne, diskusjoner med tempratur.  Den som bidro mest til dette tema var ReYeS, han tok faktisk poenget!

6944[/snapback]

 

Du lurer på hvorfor folk ikke gidder å svare deg? Her sier du at du registrer et nick kun for å provosere? Sånne som deg er grunnen til at veldig mange fra forrige forum kun er innom en gang iblant. Folk gidder ikke. Jeg er redd at dette forumet blir like dårlig fram til man krever at folk er medlem av supporterklubben. Regner med at ikke ukepengene til Bombi holder til å melde seg inn i supporterklubben flere ganger. Finn deg et annet forum å herpe!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Som Bombi har jeg vært ute for å provosere, der har du helt rett. Jeg registrerte meg med to nye alias på det "nye" forumet. Bombi er et ett av dem. Fysj, ikke bra. :( Det som er litt kjedelig er når man har (ikke bare undertegnede) slitt seg gjennom en hel kveld med et langt innlegg er at det ikke resulterer i noe som helst. Nada respons. Det folk er opptatt av er enten frisyren til en eller annen spiller eller ren provokasjon. Som f.eks. denne tråden. Må si jeg ble noe overrasket over antall svar og treff denne tråden i seg selv har gitt da jeg nettopp logget meg på, i overkant for å si det mildt. Alt jeg ønsker er større tempo her inne, diskusjoner med tempratur. Den som bidro mest til dette tema var ReYeS, han tok faktisk poenget!

6944[/snapback]

 

Du lurer på hvorfor folk ikke gidder å svare deg? Her sier du at du registrer et nick kun for å provosere? Sånne som deg er grunnen til at veldig mange fra forrige forum kun er innom en gang iblant. Folk gidder ikke. Jeg er redd at dette forumet blir like dårlig fram til man krever at folk er medlem av supporterklubben. Regner med at ikke ukepengene til Bombi holder til å melde seg inn i supporterklubben flere ganger. Finn deg et annet forum å herpe!

6954[/snapback]

 

Kjære Roar

 

Bombi er den provoserende, mitt andre nick diskuterer i dybden, hvert fall så prøver jeg og andre med. Saken er den at når deltagere her inne legger arbeid i et lengere innlegg er det nada respons. Mulig dette alene ikke har noe med Gunners.no å gjøre. Kanskje er det bare slik at vi lever i en tabloid verden og at innlegg som inneholder mer enn et par tanker er av null interesse. Synd du går på meg som person, slik et par andre også gjør og ikke velger temaets utganspunkt. Selv lever jeg etter den regelen at har man ikke noe godt å si om andre personer så kan man heller holde munn. Nota Bene! Takk for at du ihvert fall svarte meg på denne tråden. ;)

Link to comment
Share on other sites

I og med at du her innrømmer at du bare er ute etter å skape temperatur ved å fremprovosere reaksjoner, så foreslår jeg at denne diskusjonen avsluttes og at brukeren Bombi legger tastaturet på hylla , i det minste dropper å lage tråder som dette for fremtiden.

 

Har du et annet og mer seriøst alias her på forumet er du hjertelig velkommen til å fortsette å bruke det.

 

Tråd stengt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Gunners.no = Mye trafikk!

 

Siste døgnet om ikke annet. Takket være meg. ;)

 

Bombi (nicket) legges nå på hylla, fornøyd Dr. Phil? :( Håper på steike gode diskusjoner fremover med høy temperatur. Lykke til med Gunners alle gooners.

 

Bombi

 

Innlegg limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...