Jump to content

Gunners.no = Lite trafikk!

Guest Bombi

Recommended Posts

Jeg synes du skyter over mål med alle innleggene på denne tråden, bompen. Greit svar?

6868[/snapback]

Et fantastisk bidrag.

6871[/snapback]

Hva var det som var galt med det? Jeg svarer dønn ærlig. Jeg synes du skriver noe forbanna rølp og vissvas på denne tråden. Trenger du klarer svar enn det?

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Etter å ha tittet gjennom samtlige av de noen-og-førti innleggene dine, Bombi, så er det mye som tyder på at du seiler under falsk flagg her.

Det skal selvsagt være lov å si hva man mener her inne, men litt redelighet og oppriktighet er en forutsetning.

Jeg håper du tar det til deg. Du er i ferd med å fremstå som en provokatør her.

Guest Bombi
Ja, jeg synes det. Er man heldig får man svar etter en uke(så sant innspillet er interessant vel å merke). Hva skyldes dette? Kan umulig være lagets prestasjoner. Eller er det nettopp det. Kanskje vinner vi ingen titler i år, men vi er fremdelses i toppen. Er mangelen på sjanser til gull i Premier Leauge årsaken til at alle lissom gooners(wannebe`s) glimrer med sitt fravær? Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

Boring Arsenal, fansen altså! :D No good.

6842[/snapback]

:unsure: For min egen del så prøver jeg å ignorere tråder som starter like usakelig som denne.

6863[/snapback]

Fint. Du føyer deg inn i rekken av gutta som sier: Ikke si noe stygt om klubben min, for vi er best. Kanskje du heller burde vie oppmerksomheten din mer mot hvordan man skal bli bli best igjen. For ikke å snakke om denne websiden, som temaet tross alt gjelder. Men det interesserer kanskje ikke?

6864[/snapback]

En forutsetning for at en diskusjon eller meningsutveksling skal ha noen misjon, er at partene innehar et visst saklighetsnivå. Slik denne tråden starter er det ingenting som tyder på at diskusjon eller meningsutveksling fører til noe fruktbart.

Et tips: Dersom du vil ha respons på trådens tema, så presenter problemstillingen litt mer nøytralt. Du bør også presisere hva du egentlig vil få frem. Jeg må ærlig talt si at budskapet ditt er heller uklart og fremstår mer som ønske om å starte en "usakelig" krangel.

Med den språkbruk du har valgt, drukner budskapet ditt!!!

6873[/snapback]

Greit nok. Bortsett fra at det er vanskelig å være nøytral på et Arsenal Forum. Er du tilfreds, med trafikken?

Etter å ha tittet gjennom samtlige av de noen-og-førti innleggene dine, Bombi, så er det mye som tyder på at du seiler under falsk flagg her.

Det skal selvsagt være lov å si hva man mener her inne, men litt redelighet og oppriktighet er en forutsetning.

6876[/snapback]

Glimrende doc! Det er godt å se at moderatorene følger med.

Guest Bombi

6876[/snapback]

Du var den tredje på det "nye" forumet som kom med den. Bare minne om hva jeg sa til den første som svarte mer her. Provokasjon :unsure: Hvem er det som sliter?

Dette er sikkert Petter helt enig i. Det var nemlig en yid som promoterte sin nye side på TV forumet. Han fikk så ørene flagret. Og du, bare til din informasjon; en annen Arsenal side blir nå nevnt på dette forumet; blir den som har laget den kalt en jævel? Tror du det kan ha noe med budskapet, og måten budskapet ble fremlagt på?

6872[/snapback]

Det har vært, og er flere norske Spurs sider på nett, og de blir alltid godt mottatt, men problemet med den siden du snakker om var bare at den var så sinnsykt dårlig.

Det dette forumet viser, er at selv suksess på banen ikke nødvendigvis er nok til å få noen stor fanbase. Sier litt når Tottenham sitt forum i Norge har mye høyere aktivitet og fire ganger så mange brukere som dette forumet, selv etter 10-15 år med katastrofale resultatet på banen.

Dette er sikkert Petter helt enig i. Det var nemlig en yid som promoterte sin nye side på TV forumet. Han fikk så ørene flagret. Og du, bare til din informasjon; en annen Arsenal side blir nå nevnt på dette forumet; blir den som har laget den kalt en jævel? Tror du det kan ha noe med budskapet, og måten budskapet ble fremlagt på?

6872[/snapback]

Det har vært, og er flere norske Spurs sider på nett, og de blir alltid godt mottatt, men problemet med den siden du snakker om var bare at den var så sinnsykt dårlig.

Det dette forumet viser, er at selv suksess på banen ikke nødvendigvis er nok til å få noen stor fanbase. Sier litt når Tottenham sitt forum i Norge har mye høyere aktivitet og fire ganger så mange brukere som dette forumet, selv etter 10-15 år med katastrofale resultatet på banen.

6882[/snapback]

Gud bedre så mye tåpelig du skriver, Petter. Pr. 10 desember 2004 hadde Tottenhamsvenner 1812 medlemmer. Dere har i inneværende sesong en klar nedgang i medlemstallet. ASCN har pr. dato ca 4100 medlemmer. Sier det deg ingenting?

Guest Bombi

Nå skal jeg snart legge meg. Vil bare få takke for denne gang. Oppmerksomheten denne kvelden har vært upåklagelig, selv om innleggene nedenfor denne tråden står på stedet vil. :unsure: Og der finner man problemet jeg setter fingern på. Provokasjon er det som får Gunners.no i gang, og slik sett fikk jeg rett i mine påstander. La dette være en spore for gammel og ung gooner fremover at det er innleggene om Arsenal som er viktig og betyr noe. Uansett hva enkelte hauker her inne ellers mener som bare lar seg trekke fram fra glemselen av provokasjon. Og klikk dere gjerne inn på nye Gunners forum, verre enn dette blir det vel ikke. :D

Gud bedre så mye tåpelig du skriver, Petter. Pr. 10 desember 2004 hadde Tottenhamsvenner 1812 medlemmer. Dere har i inneværende sesong en klar nedgang i medlemstallet. ASCN har pr. dato ca 4100 medlemmer. Sier det deg ingenting?

6884[/snapback]

Det forteller meg 2 ting:

At dere, i likhet med Chelsea, nesten har fordoblet medlemstallet etter at dere hadde en knallsesong rent sportslig sett.

Og det forteller meg også at oppslutningen rundt dette forumet er utrolig dårlig. Når Tottenhams Venner har mer enn fem ganger så mange brukere på forumet som det dere har, til tross for at dere nesten har dobbelt så mange medlemmer i supporterklubben, så må det være noe som er galt?

6884[/snapback]

Det forteller meg 2 ting:

At dere, i likhet med Chelsea, nesten har fordoblet medlemstallet etter at dere hadde en knallsesong rent sportslig sett.

Og det forteller meg også at oppslutningen rundt dette forumet er utrolig dårlig. Når Tottenhams Venner har mer enn fem ganger så mange brukere på forumet som det dere har, til tross for at dere har nesten dobbelt så mange medlemmer i supporterklubben, så må det være noe som er galt?

6887[/snapback]

Vet du hva det forteller meg, Petter? At dette har du tydekigvis fint lite snøring på. Er det et forum som er målestokken for hvorvidt man har aktive medlemmer, eller supportere, eller ei? Denne websiden lå desverre ned i flere måneder. Det er en grunn til at aktiviteten er lavere nå enn tidligere.

Forøvrig; er det ikke litt leit å se at Tottenhamsvenner tydeligvis har nådd taket når det gjelder medlemstall, dere var jo tross alt opp i 2200 en gang.

Det totale tilbudet i en supporterklubb er hva som betyr noe. Og der tror faktisk talt jeg vi ligger milevis foran Tottenhamsvenner. Der også, bør jeg vel heller si.

Forøvrig; "nesten fordoblet medlemstallet"? I fjor hadde vi 3480 medlemmer. Fra 3480 til 4100; er det "nesten en fordobling"? Jøss.....

Det er en enkel grunn til at det er lite trafikk på dette forumet. Og det er fordi det er alt for mange tulletråder og usaklige diskusjoner, samt enkelte debattanter som kun er ute etter å provosere.

Og Petter, greit nok at dere har et forum med mere trafikk. Kan hende frustrasjon og dårlige resultater avler flere innlegg enn hva suksess gjør. Men vi har iallefall et forum som er åpne for andre fans, det er såvidt meg bekjent mer enn hva man kan si om TV.

Guest Bombi

Det det forteller er vel at dette forumet er dårlig besøkt. Forøvrig mitt utgangspunkt. Det hjelper heller ikke brukerne av dette forumet at f.eks. slike som du driver med en form for mobbing. Gunners.no bør og skal være inkluderende og ikke støte fra seg folk. Håper de som står bak Gunners.no gjør noe med nettopp det.

Det det forteller er vel at dette forumet er dårlig besøkt. Forøvrig mitt utgangspunkt. Det hjelper heller ikke brukerne av dette forumet at f.eks. slike som du driver med en form for mobbing. Gunners.no bør og skal være inkluderende og ikke støte fra seg folk. Håper de som står bak Gunners.no gjør noe med nettopp det.

6891[/snapback]

Og med dette mener du hvafor noe? Min påstand er at du er en yid, og ønsker å provosere.

Men vi har iallefall et forum som er åpne for andre fans, det er såvidt meg bekjent mer enn hva man kan si om TV.

6890[/snapback]

Ser at det samme diskuteres her, og mange er positive til en slik ordning, og det uten at dere har gått gjennom like mye useriøse supportere fra andre lag som det vi var offer for en periode.

De fleste av fjorårets arse**l fans har vel konvertert til Chelsea ;)

6847[/snapback]

de som koverterer til Chelsea fordi de har en god trener og mange gode spillere, de er blonde de.

tror Chelsea begynner å få sånne fans som manshit. som alltid er store i kjeften og ypper seg på de andre lagenes fans bare fordi de har mange penger og vinner sesongen.

6891[/snapback]

Hva er det du vil frem til egentlig Bombi??? For meg virker det som du kun er ute etter å provosere og klage. Hvis dette forumet er så jævla dårlig som du påstår, så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være her inne.

Og her inne er vi så absolutt inkluderende. Er ikke mange andre forum av engelske lags supporterklubber her i Norge, som er åpen for andre lag. Andre lags supportere kan debattere her inne, så lenge de holder seg på en saklig linje, og ikke bare er her for å slenge dritt.

Her foregår det så absolutt ingen mobbing av andre fans. Petter er en stor guttt, og takler de kommentarene såvidt meg bekjent. Og jeg regner med at hvis han finner enkelte innlegg for støtende, så rapporterer han dette til moderator.

Where were you when you were shit?

6898[/snapback]

Det er så lenge siden det Petter, så du kan ikke forvente at vi skal huske hvor vi var akkurat da ;)

6901[/snapback]

Hehe :P

94/95 sesongen var ganske fin dog...

6905[/snapback]

Jøss, når var Spurs sist i en europacup finale?

Ser forøvrig at du avstår fra videre kommentarer vedrørende medlemstallene. Fornuftig....

6895[/snapback]

Det er ikke mange år siden dere var nede på 2500.

Where were you when you were shit?

6898[/snapback]

Nå er det så lenge siden vi "were shit" at man må nesten være på min alder for å huske det, men for å gi deg en helt korrekt oversikt så skal du få medlemstallene her:

1980 140

1981 220

1982 300

1983

1984 400

1985

1986 750

1987 498

1988 450

1989 500

1990

1991 743

1992 960

1993 1148

1994 1342

1995 1492

1996 1619

1997 1920

1998 2369

1999 2655

2000 2581

2001 2351

2002 2457

2003 2781

2004 3480

2005 4100 (pr. siste The Gunners Post)

I det store og hele en jevn pyntelig økning. Delvis fordi Arsenal kan vise til resultater, delvis fordi supporterklubben i alle har har vært veldrevet, noe man på ingen måte kan si om Tottenhamsvenner, samt at vi har "by far" det beste supportermagasinet.

Noen øvrige kommentarer, lillebror?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...