Jump to content

Gunners.no = Lite trafikk!


Guest Bombi

Recommended Posts

Guest Bombi

Ja, jeg synes det. Er man heldig får man svar etter en uke(så sant innspillet er interessant vel å merke). Hva skyldes dette? Kan umulig være lagets prestasjoner. Eller er det nettopp det. Kanskje vinner vi ingen titler i år, men vi er fremdelses i toppen. Er mangelen på sjanser til gull i Premier Leauge årsaken til at alle lissom gooners(wannebe`s) glimrer med sitt fravær? Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

 

Boring Arsenal, fansen altså! :unsure: No good.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Guest civil

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på veldig lenge. Sorry at jeg sier det, men seriøst er det.

 

"mulig vi ikke er en av de fire, fem store i england" Hva legger du egentlig i det?? Til orientering så ligger vi på 2-plass på tabellen samtidig som vi er i finalen i FA-cupen.

 

Hvis ikke dette kvalifiserer seg til topp "fire, fem" i England så veit ikke jeg..

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Tror du tok litt feil nå, samtidig som jeg lyktes med min lille provokasjon. :D Når jeg nevnte de fem seks store var det ut i fra massene som alltid reiser med klubbene på kamper og ikke ut i fra gull, sølv, i skapet. Spørsmålet gjelder fremdeles. Hvorfor er det så stille her. Du i det minste, har gitt meg det hurtigste svar her på det "nye" forumet. :unsure: Takk for det!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det vil jeg tro! Et perle om jeg så skal si det selv! :unsure:

 

Det var slike innlegg som gjorde at TV forumet ble lillebrødre only i sin tid. Godt det er litt høyere under taket her hos oss. Litt mer stil kan man vel si.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

I stedenfor å kalle folk for navn kan du ikke heller bidra til diskusjonen. Virker som det som gir respons her inne er når alt er fryd og gammen (godt er det selvføgelig) , mens straks ting ikke går vår vei regjerer svartedauen her inne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Det var andre gangen her inne siden jeg registrerte meg på nytt jeg hørte den. Var bare et tidsspørsmål. Det er tross alt framgang fra sist, da florerte de! Til nye brukere. For guds skyld ikke still et eneste kritisk spørsmål før passet blir påskrevet. Typisk er det å få slke meldinger fra supportere som oppdaget The Gunners i nittiårene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Mitt nick er Bombi. Fint om du tiltaler meg på en hyggelig måte. Har du holdt med Arsenal så lenge har du vel også synspunkter på tråden, om du da ikke bare skryter!

Link to comment
Share on other sites

Mitt nick er Bombi. Fint om du tiltaler meg på en hyggelig måte. Har du holdt med Arsenal så lenge har du vel også synspunkter på tråden, om du da ikke bare skryter!

6859[/snapback]

 

*LOL* :unsure: :D :D Knallbra innlegg, bompen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Utrolig å møte slikt her inne, men det er ikke første gang. De gutta som starter ny Gunners side har min fulle støtte. Selv er jeg dritt lei av å møte folk som tilsynelatende vet alt så mye bedre her inne enn alle andre. Spesielt når man retter et søkelys og saker som nødvendigvis ikke er udelt posetivt. Et raskt søk viser at du, Chaz, var en av de største kritikerne over for dem. Ønsker deg lykke til videre og håper at genuine gooners i fremtiden får et forum som gir takhøyde og mangfold, og i tillegg en penn som duger selv om den som skriver retter et kritisk søkelys mot det etablerte. Nettopp derfor er Arsenal der de er i dag og ikke takket være konservative tullinger som er mest opptatt av å støte folk fra seg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Ja, jeg synes det. Er man heldig får man svar etter en uke(så sant innspillet er interessant vel å merke). Hva skyldes dette? Kan umulig være lagets prestasjoner. Eller er det nettopp det. Kanskje vinner vi ingen titler i år, men vi er fremdelses i toppen. Er mangelen på sjanser til gull i Premier Leauge årsaken til at alle lissom gooners(wannebe`s) glimrer med sitt fravær? Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

 

Boring Arsenal, fansen altså!  :D  No good.

6842[/snapback]

 

:unsure: For min egen del så prøver jeg å ignorere tråder som starter like usakelig som denne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Ja, jeg synes det. Er man heldig får man svar etter en uke(så sant innspillet er interessant vel å merke). Hva skyldes dette? Kan umulig være lagets prestasjoner. Eller er det nettopp det. Kanskje vinner vi ingen titler i år, men vi er fremdelses i toppen. Er mangelen på sjanser til gull i Premier Leauge årsaken til at alle lissom gooners(wannebe`s) glimrer med sitt fravær? Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

 

Boring Arsenal, fansen altså! :D No good.

6842[/snapback]

 

:unsure: For min egen del så prøver jeg å ignorere tråder som starter like usakelig som denne.

6863[/snapback]

 

 

Fint. Du føyer deg inn i rekken av gutta som sier: Ikke si noe stygt om klubben min, for vi er best. Kanskje du heller burde vie oppmerksomheten din mer mot hvordan man skal bli bli best igjen. For ikke å snakke om denne websiden, som temaet tross alt gjelder. Men det interesserer kanskje ikke?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi

Ikke bry deg om Chaz, Bombi!

 

Du skjønner vi som ikke hater Tottenham er ikke særlig godtatt blant enkelte her inne. Og spesielt de som starter ny Arsenal side er noen jævler.

Link to comment
Share on other sites

Dette er sikkert Petter helt enig i. Det var nemlig en yid som promoterte sin nye side på TV forumet. Han fikk så ørene flagret. Og du, bare til din informasjon; en annen Arsenal side blir nå nevnt på dette forumet; blir den som har laget den kalt en jævel? Tror du det kan ha noe med budskapet, og måten budskapet ble fremlagt på?

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Ja, jeg synes det. Er man heldig får man svar etter en uke(så sant innspillet er interessant vel å merke). Hva skyldes dette? Kan umulig være lagets prestasjoner. Eller er det nettopp det. Kanskje vinner vi ingen titler i år, men vi er fremdelses i toppen. Er mangelen på sjanser til gull i Premier Leauge årsaken til at alle lissom gooners(wannebe`s) glimrer med sitt fravær? Mulig vi ikke kan måle oss med de fem seks store i England, men det bør ikke bli slik at man vender laget ryggen straks ligaggullet er utenfor rekkevidde!

 

Boring Arsenal, fansen altså!  :D  No good.

6842[/snapback]

 

:unsure: For min egen del så prøver jeg å ignorere tråder som starter like usakelig som denne.

6863[/snapback]

 

 

Fint. Du føyer deg inn i rekken av gutta som sier: Ikke si noe stygt om klubben min, for vi er best. Kanskje du heller burde vie oppmerksomheten din mer mot hvordan man skal bli bli best igjen. For ikke å snakke om denne websiden, som temaet tross alt gjelder. Men det interesserer kanskje ikke?

6864[/snapback]

 

En forutsetning for at en diskusjon eller meningsutveksling skal ha noen misjon, er at partene innehar et visst saklighetsnivå. Slik denne tråden starter er det ingenting som tyder på at diskusjon eller meningsutveksling fører til noe fruktbart.

 

Et tips: Dersom du vil ha respons på trådens tema, så presenter problemstillingen litt mer nøytralt. Du bør også presisere hva du egentlig vil få frem. Jeg må ærlig talt si at budskapet ditt er heller uklart og fremstår mer som ønske om å starte en "usakelig" krangel.

 

Med den språkbruk du har valgt, drukner budskapet ditt!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...