Jump to content

Arsenal blogg


Nima

Recommended Posts

Det finnes jo som sagt utallige mange Arsenal blogger, mange er jo sikkert bra mens andre ikke så fult så bra når det dreier seg om kvaliteten.

 

Vil gjerne at folk legge ut de beste Arsenal bloggene de mener holder høyt nivå:

 

Topp 3 fra Norge

Topp 3 internasjonalt

 

 

Deretter kommer jeg til å komme med en liten oppsummeringen hva folk fra gunners.no mener er topp 3.

Link to comment
Share on other sites

YoungGuns og ArsenalYouth.wordpress.com er begge fantastiske når det gjelder ungdom og reservelag. Diskusjonene i kommentarene er kanskje de mest lærerike.

 

Arseblog er "legenden" som de sier. Enkelt og greit nummer 1! Le-Grove ser jeg som nummer 2.

 

Wrighty7.blogspot.com får meg alltid til å le. Veldig enkel å lese og er soleklar nr.1 når det gjelder å mobbe andre lag!

 

ArsenalInsider.com er den beste på Kroenke vs Usmanov og styrerommet. Her kommer Myles og ArsenalNewsReview også inn, men se bare på hva han skrev etter at Henry handset....... Og han kommer også med rykter og meninger som ikke henger på greip. Jo mindre klikk og støtte denne gamle gubben får, jo bedre er det.

 

Gå også gjerne inn på Vital Football - Arsenal og sjekk hva "Little Dutch" skriver. Er vel kanskje den beste på analyser om laget og spillerne osv. Han har også skrevet litt historie tidligere og en grundigere "blogger" får man ikke.

 

 

Er lenge siden jeg las grundig gjennom noen av disse bloggene (minus de to første), men føler meg nokså sikker på beskrivelsene. Går kjapt gjennom bloggene på NewsNow hver dag og får med meg det viktigste. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...