Jump to content

Valencia - Arsenal 08.08 kl 21.30


Skorpey

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

fy fan for et forsvarsspill! er ett par mann der inne som står med 6 fingre i rompa! latterlig forsvarsspill. er vel klart for to-tre forsterkninger til uka regner jeg med. en fs og en dm. minimum

En offensiv og en defensiv spiller, Wenger synes vel en off midt er defensivt så, blir nok en spiss og en ukjent off midtbanespiller uten mange defensive fibre, Eduardo plager forsvaret deres, tror han kan berge dette, fordi at hvertfall den ene forsvarsspilleren deres holder opp hånda selv uten å ha sett etter offside og er det noe Dudu er god på er det posisjoneringsspill

Link to comment
Share on other sites

Tror det er bra for laget at vi får oss en nesestyver her. Viktig å aldri undervurdere noen, og man er nødt til å jobbe hardt for å vinne enkelte ganger.

Da satser vi på at dette motiverer gutta til en jobbeseier mot Everton, hvor vår effektivitet hersker?

Redd for dødballene mot Lescott, Yobo, Fellaini og minst men kanskje best, Cahill(utrolig posisjoneringskraft og spenst)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til serieåpningen;) Dette laget skal kjempe om å vinne ligaen...he he...not... Heldige hvis vi for fjerde plassen... Wnger knows...what???

Uten Wenger kunne vi vært Newcastle i dag, eller enda verre, Leicester/Nottingham/Derby, eller Leeds....

Link to comment
Share on other sites

Walcott virker å være et stykke unna toppformen fortsatt.

Hvis ikke dette er toppformen hans da. Jeg tror ikke du skal forvente for mye av ham denne sesongen heller frank.

 

BE

 

Ja det spørs. Blir spennende å se hva Walcott har å by på denne sesongen. Med tanke på hvordan Wilshere har prestert i de siste kampene, så skal Walcott passe seg litt.

 

Tror det kan være greit med en smell i dag. Så ser man at det er mye som må rettes på før serieåpningen. Spiller litt redusert nå da, men dog.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til serieåpningen;) Dette laget skal kjempe om å vinne ligaen...he he...not... Heldige hvis vi for fjerde plassen... Wnger knows...what???

SLAPP AV A! det er treningskamp!!!!!!!:S "fans" som deg burde jo dratt til chelsea!

Motion seconded, De andre resultatene i treningskampene har vært positive, Atletico Madrid og Rangers er to tøffe lag, Valencia er også et meget tøft lag som Manu slo ufortjent såvidt jeg har hørt

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til serieåpningen;) Dette laget skal kjempe om å vinne ligaen...he he...not... Heldige hvis vi for fjerde plassen... Wnger knows...what???

 

Helt enig med deg ass, en dårlig treningskamp MÅ jo bety en veldig dårlig sesong. :)

Det der var dårlig, Fabianski så skadet ut der... (Ikke vondt ment, han var jo skadet rett før scoringen, der var det lite å si på keeper arbeidet når jeg så reprisen, dommeren derimot..)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til serieåpningen;) Dette laget skal kjempe om å vinne ligaen...he he...not... Heldige hvis vi for fjerde plassen... Wnger knows...what???

Uten Wenger kunne vi vært Newcastle i dag, eller enda verre, Leicester/Nottingham/Derby, eller Leeds....

 

det er vel tøv. arsenal hadde nok vært en toppklubb uten wenger også. men nok ikke så gode, og ikke med en såpass sunn økonomi.

 

er det mulig at en så rutinert spiller som silvestre ikke går i kroppen på villa der? MØKKASPILLER!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til serieåpningen;) Dette laget skal kjempe om å vinne ligaen...he he...not... Heldige hvis vi for fjerde plassen... Wnger knows...what???

SLAPP AV A! det er treningskamp!!!!!!!:S "fans" som deg burde jo dratt til chelsea!

Motion seconded, De andre resultatene i treningskampene har vært positive, Atletico Madrid og Rangers er to tøffe lag, Valencia er også et meget tøft lag som Manu slo ufortjent såvidt jeg har hørt

 

A.Madrid slo vel Liverpool, og vi slo A. Madrid. Skal ikke legge så mye i resultatene i treningskampene, selv om kampene er viktige. Serien blir tross alt noe helt annet. :)

Link to comment
Share on other sites

Har mistet tellingen over hvor mange ganger Valencia enkelt har spilt seg gjennom midtforsvaret. Utrolig slett forsvarsarbeid i andre omgang. Silvestre har hatt et par gode taklinger osv, men han er stadig på etterskudd.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til serieåpningen;) Dette laget skal kjempe om å vinne ligaen...he he...not... Heldige hvis vi for fjerde plassen... Wnger knows...what???

SLAPP AV A! det er treningskamp!!!!!!!:S "fans" som deg burde jo dratt til chelsea!

Motion seconded, De andre resultatene i treningskampene har vært positive, Atletico Madrid og Rangers er to tøffe lag, Valencia er også et meget tøft lag som Manu slo ufortjent såvidt jeg har hørt

 

A.Madrid slo vel Liverpool, og vi slo A. Madrid. Skal ikke legge så mye i resultatene i treningskampene, selv om kampene er viktige. Serien blir tross alt noe helt annet. :)

Jeg mente ikke det at feks seiere mot Barnet og Boreham Wood var veldig imponerende, man kan jo vinne alle treningskampene men ende opp som Derby og jeg sa isted at jeg tror at et tap kan være bra motivasjon for å revansjere når serien begynner

Link to comment
Share on other sites

Ingen krise med 2-0 tap mot Valencia i en kamp vi bytter hele laget etter pause.. Skal riktignok ikke mye til før mange på dette forumet svartmaler helt.

 

Etter en ellers god pre-season spesielt i Emirates Cup er jeg optimist foran årets sesong!

helt enig med deg der:) vi får nok se et helt annet tempo og et annet lag mot everton:)

Men syntes vi burde styrke stallen litt hvertfall, det må wenger se??

 

Jeg har trua på årets sesong, hvis spilleren holder seg skadefri, noe som er umulig i arsenal:P?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...