Mr Chapman Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Koster vel en 50-lapp i måneden. De viser ingen obligatoriske kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Strålende redning av Almunia! Denne 202 cm Zigic er farlig Diaby nære. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 noen som har stream som funker? http://www.iraqgoals.net/ch4.html BE Ubrukelig hos meg Sign up på ATVO. Funker veldig fint Veldig synd at Vermaelen ikke fikk spilt i dag. Med tanke på at Zigic er motstanderen, så ville vi sett hva han virkelig er god for i lufta Hvor mye koster det i mnd? Viser de alle Arsenals kamper? £3,99 per mnd. £45 i året. Sender ikke de obligatoriske kampene, men det er jo highlights. Intervjuer før og etter kamper, pluss mye mer som man kan se på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Dæven Eboue Du lærer deg ALDRI å skyte i riktig øyeblikk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Dæven Eboue Du lærer deg ALDRI å skyte i riktig øyeblikk! Han iriterer meg! Han skal alltid ta den unødvendige siste vendingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Dæven Eboue Du lærer deg ALDRI å skyte i riktig øyeblikk! Hadde han vært like god i avslutningsfasen som han er i forarbeidsfasen så hadde han vært fryktelig tøff å forsvare seg mot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Dæven Eboue Du lærer deg ALDRI å skyte i riktig øyeblikk! syntes han har spilt bra hittil:) han tør hvertfall:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 http://www.ustream.tv/channel-popup/detv13 Password 1180. Ser ut til å funke... Første streamen av mange jeg har prøvd som viser bilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 er det meg, eller filmer valencia spillerne J****g mye!??!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 er det meg, eller filmer valencia spillerne J****g mye!??!?! Det skal jeg ikke melde noe på da det er klart at Eboue har samme problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 er det meg, eller filmer valencia spillerne J****g mye!??!?! Det skal jeg ikke melde noe på da det er klart at Eboue har samme problem jaja, men eboue er eboue:P alle vet at han filmer, men i valencia så er det hele laget, som om de har trent på det:S de blir presset så legger de seg ned på en veldig overbevisende måte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fungerte plutselig ikke lenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Svak første omgang. Forventer mye bedre i 2.omgang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 0-0 til pause. Mye regn og dårlig gressmatte har ødelagt for finspillet. Valencia har vært best så langt. Vi har ikke fått til mye så langt i kampen, men får tro det forbedrer seg til andre omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Det var en nisse lenger oppe i tråden her som hevdet at Almunia hadde en fantastisk redning (noe jeg har vanskelig for å tro). Kan noen forklare meg hvordan redningen var da streamen min selvfølgelig falt ur? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 kjapp beinparade på skudd fra kloss hold..helt grei redning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Det var en nisse lenger oppe i tråden her som hevdet at Almunia hadde en fantastisk redning (noe jeg har vanskelig for å tro). Kan noen forklare meg hvordan redningen var da streamen min selvfølgelig falt ur? BE Det var en benparade. Ikke noe helt spektakulært. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Det var en nisse lenger oppe i tråden her som hevdet at Almunia hadde en fantastisk redning (noe jeg har vanskelig for å tro). Kan noen forklare meg hvordan redningen var da streamen min selvfølgelig falt ur? BE Han hadde en fin fotparade når en Valencia kom alene igjenom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Song, Eboue og Almunia som er hakket bedre enn de andre i første omgang. Savner litt mer kamp på midtbanen og mer tålmodighet når vi tar over posession. Synes også at Van Persie og Bendtner bør bytte plass da Van Persie er en bedre playmaker mens Bendtner er meget god i possisjonering inne i boksen. Synd at Rosicky er skadet sammen med Vermaelen. Har kjempe tru på vermaelen og håper han er klar snart! Ellers så synes jeg det er alt for lang avstand mellom forsvar spillerene våres og til tider Song. Spenende å se om vi får se Wilshere, Eduardo og Walcott i andre omgang. Tipper også 1-1 eller 1-0 til Valencia da jeg synes det skurrer noe mht forsvaret.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Det var en nisse lenger oppe i tråden her som hevdet at Almunia hadde en fantastisk redning (noe jeg har vanskelig for å tro). Kan noen forklare meg hvordan redningen var da streamen min selvfølgelig falt ur? BE Han hadde en fin fotparade når en Valencia kom alene igjenom. Ok, en fin fotparade er det det samme som å bli skutt på? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Det var en nisse lenger oppe i tråden her som hevdet at Almunia hadde en fantastisk redning (noe jeg har vanskelig for å tro). Kan noen forklare meg hvordan redningen var da streamen min selvfølgelig falt ur? BE Han hadde en fin fotparade når en Valencia kom alene igjenom. Ok, en fin fotparade er det det samme som å bli skutt på? BE Nop, han gjorde en god jobb da han reddet et skudd med ene benet, gikk nesten ut i spagaten tho, dårlig redningsteknikk synes jeg, men slik gjør alle keepere nu, mener keeperen alltid burde prøve å få hendene bak ballen og ikke surre med ben og alt sånt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fabianski, Traore, Wilshere i alle fall innpå i andre omgang. Godt for Fabianski å få noen minutter nå også, før sesongen starter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fabianski, Traore, Wilshere i alle fall innpå i andre omgang. Godt for Fabianski å få noen minutter nå også, før sesongen starter. Mener jeg så Aaron der også? Og Sagna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fabianski, Traore, Wilshere i alle fall innpå i andre omgang. Godt for Fabianski å få noen minutter nå også, før sesongen starter. Mener jeg så Aaron der også? Ja han har kommet innpå og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 http://www.ustream.tv/channel-popup/detv13 Password 1180. Ser ut til å funke... Første streamen av mange jeg har prøvd som viser bilde. nå har kampen begynt på nytt på denne streamen for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.