1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Ingen krise med 2-0 tap mot Valencia i en kamp vi bytter hele laget etter pause.. Skal riktignok ikke mye til før mange på dette forumet svartmaler helt. Etter en ellers god pre-season spesielt i Emirates Cup er jeg optimist foran årets sesong! helt enig med deg der:) vi får nok se et helt annet tempo og et annet lag mot everton:) Men syntes vi burde styrke stallen litt hvertfall, det må wenger se?? Jeg har trua på årets sesong, hvis spilleren holder seg skadefri, noe som er umulig i arsenal:P? Wenger lovet to spillere, en defensiv og en offensiv, tipper han signerer et defensivt talent, eller en spiller som Mavuba som ingen har fått noe særlig ut av de siste årene Edit: Tviler på at vi får to, Wenger har vel også sagt at han har goood tid og at de fleste overgangene skjer to timer eller mindre før overgangsvinduet stemmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
tome Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Ingen krise med 2-0 tap mot Valencia i en kamp vi bytter hele laget etter pause.. Skal riktignok ikke mye til før mange på dette forumet svartmaler helt. Etter en ellers god pre-season spesielt i Emirates Cup er jeg optimist foran årets sesong! Hvorfor er man utrolig begeistret etter en god treninskamp og ikke tviler på laget etter en middelmådig kamp, 2 omg leker jo Valencia med oss i pasningspill og forsøk på pent spill som man egentlig ikke gjør i ordentlig liga eller cup spill, Villa ville vel satt ett mål til hvis det ikke var treningskamp... Tja, æ e nøktern optimist, vi skal få slit både i liga og plass i C.L. uten to eller tre klassesigneringer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Det var vel egentlig ingen spillere som utmerket seg noe særlig på Arsenal i dag. Kampen var OK etter mine forventninger, men det er en del jobb å gjøre i forsvaret. Dessverre. Menmen. Jeg tror nok at vi får se en annen type fotball når serien starter til neste helg. Dette var ikke noe mer enn en treningsøkt med tilskuere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Kampen i dag var elendig. Det eneste som var verre var streamen. Kort oppsummert: 1. omgang: vi klarte oss greit 2: Omgang: vi ble rundspilt etter alle kunstens regler og dersom Valencia måtte ha scoret 5 mål i andre omgang hadde de klart det. Fabianski: fin strafferedning. Ble snytt for frispark da han helt klart og tydelig ble holdt i trøya på situasjonen der Fabregas reddet på strek. Sjanseløs på første målet da han ikke ser utgangen på skuddet. 2. målet er tagbart, virker som om han var sterkt hemmet av skade i kneet. Vi får håpe det ikke er langvarig. Almunia: Hadde visstnok en helt fantastisk redning, som andre omtaler som en vanlig benparade. Streamen falt ut og fikk derfor ikke sett situasjonen. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 TRENINGSKAMP Må si jeg ble noe overraska over hvor mye Valencia fikk slippe til idag jeg også. Men... Det var tross alt i 2.omg det meste skjedde, og da hadde vi innpå NOKSÅ mye ungt blod ute på tøffe Mestalla. Ramsey,Traore,Merida,Wilshere,Gibbs,Walcott.. (Gibbs og Theo med sin første pre-season kamp). I tilegg skal vi ikke glemme Eduardo som trenger kamper, og det er lenge siden han har spilt mot et så godt lag som det Valencia idag var på hjemmebane. Han virket ikke å være helt på hugget. Mens Valencia i pausen dytta innpå rutinerte spillere som Joaquin, Villa, Albelda i tillegg til det allerede sterke laget. Skulle vell egentlig bare mangle at de da styrer kampen? Til tross for dette, er det folk her inne som går rett i strupen på Wenger, og dette var "Elendig" og "Møkk" og alt mulig av negativiteter. Jeg fatter det bare ikke. Dette var en TRENingskamp. Og i treningskamper eksperimenterer man. Dette gjorde Wenger ved å sette inn på en haug av ung-gutter samtidig. Wilshere(17),Ramsey(18),Merida(19),Gibbs(19),Traore(19). Disse unge talentene + et par fra vår X1 mot rutinerte stjernespillere med mange års erfaring fra Champions League, EM, VM, you name it... Skjønner dere hvor jeg vil hen ? Ikke direkte rart at Valencia har et godt overtak i 2 omgang da vell... Men så har vi jo har to-tre veldig gode muligheter selv og jeg er sterkt uenig i at vi blir rundspilt. Det må vell gå ann å se litt bak resultatet her folkens! (deler av dere). Ligger her syk og kjedet, så dette måtte rett og slett ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 TRENINGSKAMP Må si jeg ble noe overraska over hvor mye Valencia fikk slippe til idag jeg også. Men... Det var tross alt i 2.omg det meste skjedde, og da hadde vi innpå NOKSÅ mye ungt blod ute på tøffe Mestalla. Ramsey,Traore,Merida,Wilshere,Gibbs,Walcott.. (Gibbs og Theo med sin første pre-season kamp). I tilegg skal vi ikke glemme Eduardo som trenger kamper, og det er lenge siden han har spilt mot et så godt lag som det Valencia idag var på hjemmebane. Han virket ikke å være helt på hugget. Mens Valencia i pausen dytta innpå rutinerte spillere som Joaquin, Villa, Albelda i tillegg til det allerede sterke laget. Skulle vell egentlig bare mangle at de da styrer kampen? Til tross for dette, er det folk her inne som går rett i strupen på Wenger, og dette var "Elendig" og "Møkk" og alt mulig av negativiteter. Jeg fatter det bare ikke. Dette var en TRENingskamp. Og i treningskamper eksperimenterer man. Dette gjorde Wenger ved å sette inn på en haug av ung-gutter samtidig. Wilshere(17),Ramsey(18),Merida(19),Gibbs(19),Traore(19). Disse unge talentene + et par fra vår X1 mot rutinerte stjernespillere med mange års erfaring fra Champions League, EM, VM, you name it... Skjønner dere hvor jeg vil hen ? Ikke direkte rart at Valencia har et godt overtak i 2 omgang da vell... Men så har vi jo har to-tre veldig gode muligheter selv og jeg er sterkt uenig i at vi blir rundspilt. Det må vell gå ann å se litt bak resultatet her folkens! (deler av dere). Ligger her syk og kjedet, så dette måtte rett og slett ut! Eg har ikke klaget i dag men jeg kan innrømme at dette er tamt. Men jeg kan vell si at jeg er uenig me deg innen dette med det er BARE en treningskamp, det var et ungt urutinert lag på banen i 2omgang men de burde vise mer glød en det de gjør idag for å vinne kamper. Men nå til hovudpoenget mitt, er ikke de et ordtak som sier '' Det du gjør på trening, gjør du på kamp '' I dette tilfelle treningskamp. Og visst dette er slik de skal gå ut på banen i CL kvalikk og pl kamper har de små ambisjoner i følge meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrados Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Treningskamp...treningskamp, men burde ikke laget vise mer entusiasme? Jeg er ikke pessimist, men jeg forventer mer av laget. Jeg håper at jeg tar feil og at vi vinner serien og spiller fantastisk football:) Men ut i fra det spillet som ble vist i går...hva skal man da forvente? Det er tydelig at Arsenal mangler "noe", altså en god defensivmidtbanespiller som kan stabilisere mitbanen. Song er ok, men det er ikke bra nok for et lag som Arsenal. Jeg for vel være så optimistisk som Dere andre;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Jeg tror jeg venter til etter den 15. og den 18. med å slakte/rose noe som helst jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Skuffende kamp... Har ikkje sett dei første kampane til Arsenal iår, men gårsdagens kamp var veldig labber. Føler at vi slo dei beste idag, eller iallefall nesten alle på laget hadde fortjent å gjennomføre Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 TRENINGSKAMP Må si jeg ble noe overraska over hvor mye Valencia fikk slippe til idag jeg også. Men... Det var tross alt i 2.omg det meste skjedde, og da hadde vi innpå NOKSÅ mye ungt blod ute på tøffe Mestalla. Ramsey,Traore,Merida,Wilshere,Gibbs,Walcott.. (Gibbs og Theo med sin første pre-season kamp). I tilegg skal vi ikke glemme Eduardo som trenger kamper, og det er lenge siden han har spilt mot et så godt lag som det Valencia idag var på hjemmebane. Han virket ikke å være helt på hugget. Mens Valencia i pausen dytta innpå rutinerte spillere som Joaquin, Villa, Albelda i tillegg til det allerede sterke laget. Skulle vell egentlig bare mangle at de da styrer kampen? Til tross for dette, er det folk her inne som går rett i strupen på Wenger, og dette var "Elendig" og "Møkk" og alt mulig av negativiteter. Jeg fatter det bare ikke. Dette var en TRENingskamp. Og i treningskamper eksperimenterer man. Dette gjorde Wenger ved å sette inn på en haug av ung-gutter samtidig. Wilshere(17),Ramsey(18),Merida(19),Gibbs(19),Traore(19). Disse unge talentene + et par fra vår X1 mot rutinerte stjernespillere med mange års erfaring fra Champions League, EM, VM, you name it... Skjønner dere hvor jeg vil hen ? Ikke direkte rart at Valencia har et godt overtak i 2 omgang da vell... Men så har vi jo har to-tre veldig gode muligheter selv og jeg er sterkt uenig i at vi blir rundspilt. Det må vell gå ann å se litt bak resultatet her folkens! (deler av dere). Ligger her syk og kjedet, så dette måtte rett og slett ut! Det er greit dette er en treningskamp og at treningskamper er for utprøving osv...., men en uke unna premier league start og med en slik motstander, vel da burde vel et antatt førstelag begynne å sette seg, etter min mening er det for sent å eksperimentere rett før ligastart, spesielt når vi møter sterk motstand på utebane. Vil på ingen måte svartmale Arsenal eller Wenger, men laget er ikke spesielt forsterket i forhold til at vi måtte kjempe med nebb og klør for å klare 4. plassen, nå ble det en komfortabel 4.plass til slutt, men tror det blir tøffere i år. Skulle City få fart på laget sitt allerede fra start, da begynner det å se svart ut allerede fra starten av. Det positive med å bli nr fem om så skulle skje, er at vi vinner uefa cupen påfølgende år og får vårt første trofee på lange tider :-) topp 3 Chelsea Liverpool Man Utd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kebabslasken Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 TRENINGSKAMP Må si jeg ble noe overraska over hvor mye Valencia fikk slippe til idag jeg også. Men... Det var tross alt i 2.omg det meste skjedde, og da hadde vi innpå NOKSÅ mye ungt blod ute på tøffe Mestalla. Ramsey,Traore,Merida,Wilshere,Gibbs,Walcott.. (Gibbs og Theo med sin første pre-season kamp). I tilegg skal vi ikke glemme Eduardo som trenger kamper, og det er lenge siden han har spilt mot et så godt lag som det Valencia idag var på hjemmebane. Han virket ikke å være helt på hugget. Mens Valencia i pausen dytta innpå rutinerte spillere som Joaquin, Villa, Albelda i tillegg til det allerede sterke laget. Skulle vell egentlig bare mangle at de da styrer kampen? Til tross for dette, er det folk her inne som går rett i strupen på Wenger, og dette var "Elendig" og "Møkk" og alt mulig av negativiteter. Jeg fatter det bare ikke. Dette var en TRENingskamp. Og i treningskamper eksperimenterer man. Dette gjorde Wenger ved å sette inn på en haug av ung-gutter samtidig. Wilshere(17),Ramsey(18),Merida(19),Gibbs(19),Traore(19). Disse unge talentene + et par fra vår X1 mot rutinerte stjernespillere med mange års erfaring fra Champions League, EM, VM, you name it... Skjønner dere hvor jeg vil hen ? Ikke direkte rart at Valencia har et godt overtak i 2 omgang da vell... Men så har vi jo har to-tre veldig gode muligheter selv og jeg er sterkt uenig i at vi blir rundspilt. Det må vell gå ann å se litt bak resultatet her folkens! (deler av dere). Ligger her syk og kjedet, så dette måtte rett og slett ut! Det er greit dette er en treningskamp og at treningskamper er for utprøving osv...., men en uke unna premier league start og med en slik motstander, vel da burde vel et antatt førstelag begynne å sette seg, etter min mening er det for sent å eksperimentere rett før ligastart, spesielt når vi møter sterk motstand på utebane. Vil på ingen måte svartmale Arsenal eller Wenger, men laget er ikke spesielt forsterket i forhold til at vi måtte kjempe med nebb og klør for å klare 4. plassen, nå ble det en komfortabel 4.plass til slutt, men tror det blir tøffere i år. Skulle City få fart på laget sitt allerede fra start, da begynner det å se svart ut allerede fra starten av. Det positive med å bli nr fem om så skulle skje, er at vi vinner uefa cupen påfølgende år og får vårt første trofee på lange tider :-) topp 3 Chelsea Liverpool Man Utd Helt enig med deg! Jeg så ikke kampen, men siste treningsmatch før seriestart vil jo jeg tro det er svært uvanlig å ikke begynne å forme laget. Vi ble dømt nord å ned for 2 år siden, da hang vi med og kjempet i toppen for at Wenger hadde noen jokere i ermet (hleb, Flamini) solgte 3-4 spillere sesongen etter uten å hente inn noen andre enn Nasri, var sjanseløse! Nå selger vi to av våre mes etablerte spillere og henter inn spørsmåltegnet Vermalen. Behøver ikke å være noen hjernekirurg for å skjønne at dette laget svekket. Pr. dags dato tror jeg ikke Arsenal er noe bedre enn 5-6 plass. Jeg kan ikke se hvem som skal tette igjen bak eller score målene for oss. En eller annen over her som skrev Bendtner er helt sinnsyk til å plassere seg i boksen??!!! Det er jo nettopp det han ikke er, tenk hvor mange innlegg det kommer på et lag som Arsenal a. Det er jo umulig å ikke score 10-12 mål i løpet av en sesong hvis du spiller spiss. Nei, hent inn Gerd Müller hvis han fortsatt lever. Han hadde pr.dags dato scoret mer enn RVP og Bendtner til sammen, fortsatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revolver Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Arsenal spilte fantastisk i emirates cup og d var nok kampene som betydde noe. I går så d ut til at d enorme regnværet preget spillet til Arsenal,publikum forlot jo banen store deler av første omg,i andre ble stortsett heile laget byttet ut. Føler med d eg har sett fra Emirates cup at Arsenal spiller fantastisk pasningssikker hurtig fotball og vi havner i topp to i år,Arsenal på første med 94 poeng tett fulgt av Liverpool med 88poeng-. Synd med skade på Rosisky nå men må vel regne med d etter å ha vært ute så lenge med skade. Blir spennende å se Vermalen og Jack wilshere videre utover sesongen. Sinnsykt kor eg glede meg til neste helg og sesongstart med 3 herlige bortepoeng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 TRENINGSKAMP Må si jeg ble noe overraska over hvor mye Valencia fikk slippe til idag jeg også. Men... Det var tross alt i 2.omg det meste skjedde, og da hadde vi innpå NOKSÅ mye ungt blod ute på tøffe Mestalla. Ramsey,Traore,Merida,Wilshere,Gibbs,Walcott.. (Gibbs og Theo med sin første pre-season kamp). I tilegg skal vi ikke glemme Eduardo som trenger kamper, og det er lenge siden han har spilt mot et så godt lag som det Valencia idag var på hjemmebane. Han virket ikke å være helt på hugget. Mens Valencia i pausen dytta innpå rutinerte spillere som Joaquin, Villa, Albelda i tillegg til det allerede sterke laget. Skulle vell egentlig bare mangle at de da styrer kampen? Til tross for dette, er det folk her inne som går rett i strupen på Wenger, og dette var "Elendig" og "Møkk" og alt mulig av negativiteter. Jeg fatter det bare ikke. Dette var en TRENingskamp. Og i treningskamper eksperimenterer man. Dette gjorde Wenger ved å sette inn på en haug av ung-gutter samtidig. Wilshere(17),Ramsey(18),Merida(19),Gibbs(19),Traore(19). Disse unge talentene + et par fra vår X1 mot rutinerte stjernespillere med mange års erfaring fra Champions League, EM, VM, you name it... Skjønner dere hvor jeg vil hen ? Ikke direkte rart at Valencia har et godt overtak i 2 omgang da vell... Men så har vi jo har to-tre veldig gode muligheter selv og jeg er sterkt uenig i at vi blir rundspilt. Det må vell gå ann å se litt bak resultatet her folkens! (deler av dere). Ligger her syk og kjedet, så dette måtte rett og slett ut! Det er greit dette er en treningskamp og at treningskamper er for utprøving osv...., men en uke unna premier league start og med en slik motstander, vel da burde vel et antatt førstelag begynne å sette seg, etter min mening er det for sent å eksperimentere rett før ligastart, spesielt når vi møter sterk motstand på utebane. Vil på ingen måte svartmale Arsenal eller Wenger, men laget er ikke spesielt forsterket i forhold til at vi måtte kjempe med nebb og klør for å klare 4. plassen, nå ble det en komfortabel 4.plass til slutt, men tror det blir tøffere i år. Skulle City få fart på laget sitt allerede fra start, da begynner det å se svart ut allerede fra starten av. Det positive med å bli nr fem om så skulle skje, er at vi vinner uefa cupen påfølgende år og får vårt første trofee på lange tider :-) Enig i at gårsdagen burde blitt brukt til å sette førstelaget i større grad, helt klart. Men nå ble det ikke sånn, og våre unge talenter fikk uvurdelig erfaring fra en av Europas tøffeste baner. Så jeg har ingen problemer med at folk blir litt oppgitt over Wenger. Det jeg reagerte på er at enkelte ikke gav det en tanke hvem vi hadde utpå banen mot et veldig sterkt lag, og øste ut med sterke ord så fort vi ble litt baktunge, ikke spilte noe godt og til slutt tapte kampen fortjent. Vårt første tap i pre-season. Kjøp rutine Wenger ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Arsenal spilte fantastisk i emirates cup og d var nok kampene som betydde noe. I går så d ut til at d enorme regnværet preget spillet til Arsenal,publikum forlot jo banen store deler av første omg,i andre ble stortsett heile laget byttet ut. Føler med d eg har sett fra Emirates cup at Arsenal spiller fantastisk pasningssikker hurtig fotball og vi havner i topp to i år,Arsenal på første med 94 poeng tett fulgt av Liverpool med 88poeng-. Synd med skade på Rosisky nå men må vel regne med d etter å ha vært ute så lenge med skade. Blir spennende å se Vermalen og Jack wilshere videre utover sesongen. Sinnsykt kor eg glede meg til neste helg og sesongstart med 3 herlige bortepoeng Nå har det seg vel sånn at Arsenal har spilt "fantatisk" fotball stort hvert år under Emirates Cup, uten at det har ført til gull og glitter. Når vi også selger unna "gode" spillere uten å erstatte de med noe bedre, vel da blir vi ikke stort bedre heller. Er opptimistisk hvert år, men faller rimelig raskt på jorden igjen. Føler bare mer og mer at denne ungdomspolitikken blir en forbannelse. Det blir bare nesten, for så snart vi har noe på gang igjen, så forsvinner etablerte bærebjelker og blir enten erstattet av en talentfull ungdom som kanskje slår til om 5-år, eller så blir de ikke erstattet i det hele tatt. Det hele kan meget vel ende med at vi skyter oss selv i foten, og med det kommer i en ond sirkel det blir vondt å komme ut av. Er bare redd vi kommer til å bli mer og mer akterutseilt for hvert år som går, så får man bare velge å ikke like den kjøpe kulturen lagene over oss driver med. Men realitetene er som de er og skal man følge med så må man våge å satse litt selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Arsenal spilte fantastisk i emirates cup og d var nok kampene som betydde noe. I går så d ut til at d enorme regnværet preget spillet til Arsenal,publikum forlot jo banen store deler av første omg,i andre ble stortsett heile laget byttet ut. Føler med d eg har sett fra Emirates cup at Arsenal spiller fantastisk pasningssikker hurtig fotball og vi havner i topp to i år,Arsenal på første med 94 poeng tett fulgt av Liverpool med 88poeng-. Synd med skade på Rosisky nå men må vel regne med d etter å ha vært ute så lenge med skade. Blir spennende å se Vermalen og Jack wilshere videre utover sesongen. Sinnsykt kor eg glede meg til neste helg og sesongstart med 3 herlige bortepoeng Nå har det seg vel sånn at Arsenal har spilt "fantatisk" fotball stort hvert år under Emirates Cup, uten at det har ført til gull og glitter. Når vi også selger unna "gode" spillere uten å erstatte de med noe bedre, vel da blir vi ikke stort bedre heller. Er opptimistisk hvert år, men faller rimelig raskt på jorden igjen. Føler bare mer og mer at denne ungdomspolitikken blir en forbannelse. Det blir bare nesten, for så snart vi har noe på gang igjen, så forsvinner etablerte bærebjelker og blir enten erstattet av en talentfull ungdom som kanskje slår til om 5-år, eller så blir de ikke erstattet i det hele tatt. Det hele kan meget vel ende med at vi skyter oss selv i foten, og med det kommer i en ond sirkel det blir vondt å komme ut av. Er bare redd vi kommer til å bli mer og mer akterutseilt for hvert år som går, så får man bare velge å ikke like den kjøpe kulturen lagene over oss driver med. Men realitetene er som de er og skal man følge med så må man våge å satse litt selv. Joppe: Hvem blir vi akterutseilt ifra? Er vel ikke mange klubber som har øket nivået ifra Arsenal over sikt de siste 2-3 sesongene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertesvi Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 vist vi vart utspelt i andre omgang sidan vi satte innn unggutta og valencia inn stjernene, kvifor var vi ikkje klart best i 1.omgang da? håpe dette var den oppvåkninga vi trengte før serien starta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Herlig at vi gjør unna sesongens første og siste tap i oppkjøringa. Måtte dette være en vekker for spillerstallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted August 9, 2009 Report Share Posted August 9, 2009 Arsenal spilte fantastisk i emirates cup og d var nok kampene som betydde noe. I går så d ut til at d enorme regnværet preget spillet til Arsenal,publikum forlot jo banen store deler av første omg,i andre ble stortsett heile laget byttet ut. Føler med d eg har sett fra Emirates cup at Arsenal spiller fantastisk pasningssikker hurtig fotball og vi havner i topp to i år,Arsenal på første med 94 poeng tett fulgt av Liverpool med 88poeng-. Synd med skade på Rosisky nå men må vel regne med d etter å ha vært ute så lenge med skade. Blir spennende å se Vermalen og Jack wilshere videre utover sesongen. Sinnsykt kor eg glede meg til neste helg og sesongstart med 3 herlige bortepoeng Nå har det seg vel sånn at Arsenal har spilt "fantatisk" fotball stort hvert år under Emirates Cup, uten at det har ført til gull og glitter. Når vi også selger unna "gode" spillere uten å erstatte de med noe bedre, vel da blir vi ikke stort bedre heller. Er opptimistisk hvert år, men faller rimelig raskt på jorden igjen. Føler bare mer og mer at denne ungdomspolitikken blir en forbannelse. Det blir bare nesten, for så snart vi har noe på gang igjen, så forsvinner etablerte bærebjelker og blir enten erstattet av en talentfull ungdom som kanskje slår til om 5-år, eller så blir de ikke erstattet i det hele tatt. Det hele kan meget vel ende med at vi skyter oss selv i foten, og med det kommer i en ond sirkel det blir vondt å komme ut av. Er bare redd vi kommer til å bli mer og mer akterutseilt for hvert år som går, så får man bare velge å ikke like den kjøpe kulturen lagene over oss driver med. Men realitetene er som de er og skal man følge med så må man våge å satse litt selv. Joppe: Hvem blir vi akterutseilt ifra? Er vel ikke mange klubber som har øket nivået ifra Arsenal over sikt de siste 2-3 sesongene? Nei jeg vet ikke, vi kommer vel ikke akkurat nærmere topplagene foran oss, og vi forsterker ikke nevneverdig, så avstanden blir vel ikke mindre. Manchester City er også i ferd med å kjøpe seg et lag som meget vel kan bli sterkere enn oss. Og det virker som lagene like bak oss ellers kommer nærmere og nærmere, heldigvis har de ikke holdt hele sesongen. Og det er ikke noe sikkert kort å spille på at de sprekker hvert år. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.