Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fabianski, Traore, Wilshere i alle fall innpå i andre omgang. Godt for Fabianski å få noen minutter nå også, før sesongen starter. Mener jeg så Aaron der også? Og Sagna tror jeg så han jeg også, eduardo også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fabianski, Traore, Wilshere i alle fall innpå i andre omgang. Godt for Fabianski å få noen minutter nå også, før sesongen starter. Mener jeg så Aaron der også? Og Sagna tror jeg så han jeg også, eduardo også? Jeg og, regnet bare med at Frank hadde sett den karen Og Theodore James er på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Laget er; Fabianski, Sagna, Djourou, Silvestre, Traore, Walcott, Ramsey, Song, Fabregas, Eduardo og Wilshere. veldig nære der fra Walcott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Noen som vet hvorfor Carlos Vela ikke er med i troppen? Vi har ikke sett mye av han i pre-season? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Noen som vet hvorfor Carlos Vela ikke er med i troppen? Vi har ikke sett mye av han i pre-season? Spilte Gold cup for Mexico, og er vel ikke lenge siden han kom tilbake. Sikkert derfor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Noen som vet hvorfor Carlos Vela ikke er med i troppen? Vi har ikke sett mye av han i pre-season? han har spilt en slags turnering for mexico, derfor han ikke har vert med i pre season. Hvorfor han ikke er med i dag, veit jeg ikke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Noen som vet hvorfor Carlos Vela ikke er med i troppen? Vi har ikke sett mye av han i pre-season? han har spilt en slags turnering for mexico, derfor han ikke har vert med i pre season. Hvorfor han ikke er med i dag, veit jeg ikke... Som nevnt ovenfor var han med i Gold-Cup ja, hvor jeg mener å huske at Mexico gikk til topps og Vela var en av de store stjernene, sikkert mer info i Vela tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Noen som har stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Noen som har stream? Stream Passord 1180 tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Stor sjanse for Traore Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 FILMING DA?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Straffe! EDIT: Filming! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Straffe til Valencia Dive sier jeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 diaby var direkte svak, og song har ikke imponert på noe vis. vinner sjelden ballen, men lager ofte frispark. og da gjerne i farlig posisjon. det må til noe hardere skyts enn de to balltaperne ja. straffespark! klønete av ubrukelige silvestre, men særdeles bra av polakken;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Solid porsjon filming av Valencia, og en god redning av Fabianski Ikke like overbevisende av Fabianski på corneren der, men heldigvis står Cesc på streken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexba Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 for en redning! klasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Ja! Herlig Fab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 HAHAHAH HVA SA JEG! DIVERS HELE LAGET, FABIANSKII!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Kjempedive, men en konge redning av Fabianski!! Fortsatt 0-0.. og der var det redning på strek!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Fabianski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Kjempe redning av Fabianski! Dette liker jeg Bommer alltid når straffe er feil idømt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 herlig strafferedning, helt elendig på corneren etter:( Bra vi har kapteinen på strek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Den er vel ikke akkurat sann Nissen Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 fabianski blir noe overmodig etterpå, men blir berget av cesc. ang dårlige prestasjoner... der blir også song tatt av banen;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 To bytter: Ut: Fabregas inn: Merida Song - Gibbs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.