Jump to content

2009.05.16 Manchester United B


pekkiry

Holder vi Manchester United på pinebenken til siste slutt?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Alle ansiktene til Manu er fulle av smil. Alle ansiktene til Arsenal er fulle av usikkerhet...

Den Arsenal-fan som sier han har tro på seier i dag lyger...

Flaut...

Tenk på hva du skriver! Er du ærlig nå?

Det hadde vært flaut hvis jeg skrev "håper på seier", men "tror på seier" er noe helt annet!!!

Link to comment
Share on other sites

Alle ansiktene til Manu er fulle av smil. Alle ansiktene til Arsenal er fulle av usikkerhet...

Den Arsenal-fan som sier han har tro på seier i dag lyger...

Flaut...

Tenk på hva du skriver! Er du ærlig nå?

Det hadde vært flaut hvis jeg skrev "håper på seier", men "tror på seier" er noe helt annet!!!

Det at du er negativ er ingen nyhet, men at du på forhånd kaller alle optimistene for løgnere er idiotisk. Jeg tror alltid på seier. Vi har slått United før i år, og da hadde vi ikke Arshavin. Dessuten er Ferdinand ute for Utd.

Link to comment
Share on other sites

Alle ansiktene til Manu er fulle av smil. Alle ansiktene til Arsenal er fulle av usikkerhet...

Den Arsenal-fan som sier han har tro på seier i dag lyger...

Flaut...

Tenk på hva du skriver! Er du ærlig nå?

Det hadde vært flaut hvis jeg skrev "håper på seier", men "tror på seier" er noe helt annet!!!

Det at du er negativ er ingen nyhet, men at du på forhånd kaller alle optimistene for løgnere er idiotisk. Jeg tror alltid på seier. Vi har slått United før i år, og da hadde vi ikke Arshavin. Dessuten er Ferdinand ute for Utd.

Du kan ikke kalle meg negativ, for det er slik realitetene er! Slutt å kalle meg negativ, det har du ingen grunn til!

Realitetene sier at vi har blitt rundspilt 2x90min mot MU i løpet av 14 dager. Realitetene sier også at, joda vi har kvalitet i laget, men liten innsats. Realitetene sier også at forsvaret vårt holder ikke mål. Jeg HÅPER på seier, selvsagt gjør jeg det. Men det er ikke veldig sannsynlig. Hva man tror eller ikke tror har ikke noe med følelser å gjøre. Hva man håper har ALT med følelsene å gjøre

Link to comment
Share on other sites

Alle ansiktene til Manu er fulle av smil. Alle ansiktene til Arsenal er fulle av usikkerhet...

Den Arsenal-fan som sier han har tro på seier i dag lyger...

Flaut...

Tenk på hva du skriver! Er du ærlig nå?

Det hadde vært flaut hvis jeg skrev "håper på seier", men "tror på seier" er noe helt annet!!!

Det at du er negativ er ingen nyhet, men at du på forhånd kaller alle optimistene for løgnere er idiotisk. Jeg tror alltid på seier. Vi har slått United før i år, og da hadde vi ikke Arshavin. Dessuten er Ferdinand ute for Utd.

Du kan ikke kalle meg negativ, for det er slik realitetene er! Slutt å kalle meg negativ, det har du ingen grunn til!

"Den Arsenal-fan som sier han har tro på seier i dag lyger..."

 

Neida, du er kjempepositiv.

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke kalle meg negativ, for det er slik realitetene er! Slutt å kalle meg negativ, det har du ingen grunn til!

 

Gi oss ein grunn til å slutte å kalle deg negativ, så får vi heller sjå..

Er det negativt å si at man ikke har tro på seier???? Nei, det er statuering av fakta! Skjerp deg! Det ER FAKTISK SLIK AT DET ER FLER TING SOM TALER FOR MU-SEIER ENN ARSENALSEIER IDAG!!!!!! Legg vekk følelsene så ser du at det er slik. Håp er noe helt annet. Håpet sier selvsagt Arsenal-seier, men håp ER basert på følelser!!!!

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt lite liv her inne når det bikker i mot oss... Hele to sider i en kamptråd mellom Manchester United og Arsenal?

Ja, og bare ti members...

Noe skyldes nok det pene været og tidlig kampstart, men...

 

Toure viser vilje - Det er det jeg har sagt lenge; hadde alle spillerne hatt innstillingen til Toure...

Link to comment
Share on other sites

Er det negativt å si at man ikke har tro på seier???? Nei, det er statuering av fakta! Skjerp deg! Det ER FAKTISK SLIK AT DET ER FLER TING SOM TALER FOR MU-SEIER ENN ARSENALSEIER IDAG!!!!!! Legg vekk følelsene så ser du at det er slik. Håp er noe helt annet. Håpet sier selvsagt Arsenal-seier, men håp ER basert på følelser!!!!

 

Skjerpe meg? Det var fleire ting som talte mot enn for at Mourinho skulle ta CL-gull med Porto, men jammen klarte dei det..

 

Og statuering av fakta? Så du meiner altså at det er fakta at Arsenal ikkje slår United idag? Det er ikkje fakta, det er antakingar på grunnlag av slik du trur det vil bli.. Eg har TRUA på at Arsenal kan slå United når som helst og kor som helst..

Link to comment
Share on other sites

Voldsomt lite liv her inne når det bikker i mot oss... Hele to sider i en kamptråd mellom Manchester United og Arsenal?

Ja, og bare ti members...

Noe skyldes nok det pene været og tidlig kampstart, men...

 

Toure viser vilje - Det er det jeg har sagt lenge; hadde alle spillerne hatt innstillingen til Toure...

Hadde Adebayor bare hatt halvparten av instillingen til Toure hadde han vært femganger så god som han har vært i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Er det negativt å si at man ikke har tro på seier???? Nei, det er statuering av fakta! Skjerp deg! Det ER FAKTISK SLIK AT DET ER FLER TING SOM TALER FOR MU-SEIER ENN ARSENALSEIER IDAG!!!!!! Legg vekk følelsene så ser du at det er slik. Håp er noe helt annet. Håpet sier selvsagt Arsenal-seier, men håp ER basert på følelser!!!!

 

Skjerpe meg? Det var fleire ting som talte mot enn for at Mourinho skulle ta CL-gull med Porto, men jammen klarte dei det..

 

Og statuering av fakta? Så du meiner altså at det er fakta at Arsenal ikkje slår United idag? Det er ikkje fakta, det er antakingar på grunnlag av slik du trur det vil bli.. Eg har TRUA på at Arsenal kan slå United når som helst og kor som helst..

Selvsagt er det ikke fakta at MU slår Arsenal. Det er jo umulig å vite. Men det ER FAKTA at det er flere ting som taler for MU-seier enn Arsenalseier! Når du skriver at du har trua på seier hvor som helst og når som helst er den "troen" noe som kommer av håpet ditt om at det skal skje!

 

 

Synes Fredheim og Co er håpløse. Arshavin var ikke borti Carrick, Carrick faller, og de snakker stgt om Arshavin!!! Fredheim skal liksom være Arsenalfan, men virker mer som det motsatte!!! Aldri er en MU-spiller udyktig, bare uflaks!!! Idioter

 

Håper virkelig den klysete filmstjerna ronaldo forsvinner i år, at han oppsøker og lager billige fri spark hele tia ødelegger kamper

Og han har tydeligvis lært Carrick ett og annet...

Link to comment
Share on other sites

Synes dette var en meget god omgang.

Vi har kontroll, og slipper ikke United til store sjanser.

 

Men fy faen, Dean må jo være bestevennen til Ferguson. Er jo umulig å få frispark på OT, og United får mange billige frispark.

 

Vi tar dette i andre omgang :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har spilt bra, men er redd for MU. De har jo scoret mesteparten av målene sine dette året på denne måten: Ligger bakpå, lar de andre angripe, for så å sette inn dødelige kontringer...

 

Tror faktisk vi må bytte vPersie mot Bendtner nå. vPersie har gult kort og har spilt svakt. eller kanskje bytte han med Walcott?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...