Jump to content

2009.05.16 Manchester United B


pekkiry

Holder vi Manchester United på pinebenken til siste slutt?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Voldsomt lite liv her inne når det bikker i mot oss... Hele to sider i en kamptråd mellom Manchester United og Arsenal?

 

Flere og flere som kan se kampen på TV og da er det veldig uaktuellt å sitte på PC'en.

 

Hvert fall under hatoppgjøret Manu-Arsenal!

 

Positiv første del av kampen, dommeren er jo totalt i mot oss, men tror vi kan dra i land en seier her!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Du kan ikke kalle meg negativ, for det er slik realitetene er! Slutt å kalle meg negativ, det har du ingen grunn til!

 

Gi oss ein grunn til å slutte å kalle deg negativ, så får vi heller sjå..

Er det negativt å si at man ikke har tro på seier???? Nei, det er statuering av fakta! Skjerp deg! Det ER FAKTISK SLIK AT DET ER FLER TING SOM TALER FOR MU-SEIER ENN ARSENALSEIER IDAG!!!!!! Legg vekk følelsene så ser du at det er slik. Håp er noe helt annet. Håpet sier selvsagt Arsenal-seier, men håp ER basert på følelser!!!!

 

Det er faktisk negativt når du sier du ikke tror på seier, fakta eller ei, når man sier noe som er i dissfavør av noe så er det negativt for det det gjelder. At du sier at de som tror på seier lyver, vel det er bare tåpelig fra deg det, som så mange andre kommentarer rundt om kring fra deg. Selv om vi er blitt utspilt 2 x 90 min, så er det faktisk sånn at hver enkelt kamp lever sitt eget liv. Og jeg forventer faktisk seier i dag, for jeg forventer at Arsenal reiser kjerringa og viser at vi er å regne med i fremtiden. Eller jeg forventer ikke seier, men forventer at gutta viser hevnlyst og kjemper for seier i dag, både sånn moralsk at United IKKE kan si at de avgjorde ligaen mot oss, for jeg tror det ennå svir at vi faktisk har avgjort ligaen på Old Trafford tidligere.

 

Så i dag har JEG TRO PÅ SEIER!! kall meg gjerne en løgner om du vil, men det endrer ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så lite dissa United gutta tåler selv, de kan takle spillerne våre og grisespille, men med en gang det er litt kontakt (selv om det faktisk ikke alltid er kontakt noen ganger heller) så ligger de nede og Arsenal spilleren får gult kort med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Fredheim skal liksom være Arsenalfan, men virker mer som det motsatte!!!

Fredheim skal liksom være nøytral. Dessuten gjør han en mye bedre jobb enn Fjørtoft & co.

Nettopp! Han skal være nøytral. Men er han det da...?

I dag ser jeg kampen på stream, men jeg har sett flesteparten av årets kamper på Canal+, og for meg har han virket veldig nøytral. Dessuten har han peiling på hva han snakker om, noe som ikke kan sies om Viasat-"ekspertene".

Link to comment
Share on other sites

Fredheim skal liksom være Arsenalfan, men virker mer som det motsatte!!!

Fredheim skal liksom være nøytral. Dessuten gjør han en mye bedre jobb enn Fjørtoft & co.

Nettopp! Han skal være nøytral. Men er han det da...?

I dag ser jeg kampen på stream, men jeg har sett flesteparten av årets kamper på Canal+, og for meg har han virket veldig nøytral. Dessuten har han peiling på hva han snakker om, noe som ikke kan sies om Viasat-"ekspertene".

Peiling er en ting, men det er ingen tvil om at oppi hodet til Fredheim er det slik at hvis en MU spiller gjør noe dårlig er det uflaks, ikke udyktighet!

 

Tevez fikk ikke gult der? Like mye gult det der som vPersie og Arshavin sine!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Fredheim skal liksom være Arsenalfan, men virker mer som det motsatte!!!

Fredheim skal liksom være nøytral. Dessuten gjør han en mye bedre jobb enn Fjørtoft & co.

Nettopp! Han skal være nøytral. Men er han det da...?

 

Som jeg har sagt tidligere i Fredheim-diskusjoner, har en Arsenalsupporter som kommenterer en Arsenalkamp lett for å høre ut som han favoriserer motstanderen. Rett og slett fordi han ikke vil virke som om han lar seg påvirke av hvilket lag han holder med, og at han da passer på å skryte mye av motstanderen. Muligens blir det litt mye av det gode, men jeg skjønner godt hvorfor. For eksempel en god kommentator som Alsaker jubler nærmest i kommentatorboksen når Brann scorer - det er horribelt!

Link to comment
Share on other sites

Bra å se at Dean ikke er konsekvent, først gir han Arshavin og van Persie gule kort for så og si sine første taklinger, uten å gi tilsnakk, samme med Fabregas og Nasri. Etterpå kommer Tevez og gjør AKKURAT det samme, bortsett fra at det var med vilje, og han får ikke engang tilsnakk.. tragisk.

Link to comment
Share on other sites

Fredheim skal liksom være Arsenalfan, men virker mer som det motsatte!!!

Fredheim skal liksom være nøytral. Dessuten gjør han en mye bedre jobb enn Fjørtoft & co.

Nettopp! Han skal være nøytral. Men er han det da...?

 

Som jeg har sagt tidligere i Fredheim-diskusjoner, har en Arsenalsupporter som kommenterer en Arsenalkamp lett for å høre ut som han favoriserer motstanderen. Rett og slett fordi han ikke vil virke som om han lar seg påvirke av hvilket lag han holder med, og at han da passer på å skryte mye av motstanderen. Muligens blir det litt mye av det gode, men jeg skjønner godt hvorfor. For eksempel en god kommentator som Alsaker jubler nærmest i kommentatorboksen når Brann scorer - det er horribelt!

Helt enig om Alsaker

 

MU begynner å bli sånn som Barca var da de hadde Ronaldinho. Legger seg hele tiden når de kommer i nærheten av vår 16-meter!!

Link to comment
Share on other sites

Haha, smått fantastisk at United har meget store muligheter for å vinne ligaen i dag, så taper de tribunekampen overlegent mot bortesupporterne hvis tidligere hjemmebane hadde som kallenavn Highbury Library. Nå burde det vært skikkelig trøkk på "Theatre of Dreams", men isteden runger Wenger-sangen og "We Love You Arsenal" rundt om på tribunene. Jeg ler!

Link to comment
Share on other sites

Haha, smått fantastisk at United har meget store muligheter for å vinne ligaen i dag, så taper de tribunekampen overlegent mot bortesupporterne hvis tidligere hjemmebane hadde som kallenavn Highbury Library. Nå burde det vært skikkelig trøkk på "Theatre of Dreams", men isteden runger Wenger-sangen og "We Love You Arsenal" rundt om på tribunene. Jeg ler!

Dem har vunnet så mye vet du. Så det er kjedelig for gjengen dette her.

Link to comment
Share on other sites

Merkelige bytter, merkelige disponeringer. Walcott på høyre, vPersie venstre og Bendtner i midten, hvis man på død og liv skal spille 4-5-1

 

Wenger er jævlig glad i å spille spillerne sine i posisjoner hvor de ikke fungerer optimalt.. :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 16 2009, 03:27 PM) 168521[/snapback]

Merkelige bytter, merkelige disponeringer. Walcott på høyre, vPersie venstre og Bendtner i midten, hvis man på død og liv skal spille 4-5-1

 

Wenger er jævlig glad i å spille spillerne sine i posisjoner hvor de ikke fungerer optimalt.. :)

Har vel ingenting å si om han prøver nå?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...