Jump to content

Tippeliga 09


1Bergkamp0

Recommended Posts

Jeg er LSK-fan, og jeg blir meget provosert av hvordan etterspillet av Stabæk-LSK har vært. Joda, Stabæk skulle nok hatt en straffe, men det er INGEN som nevner at Occean feilaktig blir avblåst i det han har kommet seg forbi en fallende Risp, og bare skal sentre ballen til en Myklebust som har helt åpent mål. Dette på stillingen 1-0 til LSK...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er LSK-fan, og jeg blir meget provosert av hvordan etterspillet av Stabæk-LSK har vært. Joda, Stabæk skulle nok hatt en straffe, men det er INGEN som nevner at Occean feilaktig blir avblåst i det han har kommet seg forbi en fallende Risp, og bare skal sentre ballen til en Myklebust som har helt åpent mål. Dette på stillingen 1-0 til LSK...

 

Kommentatorene på NrK nevnte det mange ganger under sendingen :) Jeg er for øvrig helt enig med deg. Det eneste Occean gjør seg "skyldig" i er å være raskere og sterke enn forsvarsspilleren.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er LSK-fan, og jeg blir meget provosert av hvordan etterspillet av Stabæk-LSK har vært. Joda, Stabæk skulle nok hatt en straffe, men det er INGEN som nevner at Occean feilaktig blir avblåst i det han har kommet seg forbi en fallende Risp, og bare skal sentre ballen til en Myklebust som har helt åpent mål. Dette på stillingen 1-0 til LSK...

 

Kommentatorene på NrK nevnte det mange ganger under sendingen :) Jeg er for øvrig helt enig med deg. Det eneste Occean gjør seg "skyldig" i er å være raskere og sterke enn forsvarsspilleren.

Joda, men "under sendingen" er én ting. Jeg mener først og fremst etterspillet...

 

Ellers er det ingen tvil om at RBK har det beste laget i år. Når de kan ha en slik benk er det liten tvil:

 

Johnsen/Lund Hansen

Stadsgaard

Miller

Strand

Traore

Konan Ya

Prica

 

I tillegg kommer han nye spissen + Nordvik, Savolainen, tredjekeeper (han som ikke er 2.keeper) og Jo Sondre Aas.

 

Ser man på f.eks Tromsø er det vel knapt 15 spillere i stallen. Det samme gjelder Stabæk. LSK har mange gode spillere, men har vært lite system. Kan bli bra nå med Berg. Brann har nesten bare sentrale midtbanespillere, mens Viking er litt spennende, men meget usikker. VIF har et stykke igjen. Frykter det kan bli en kjip sesong med RBK langt foran...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sterkt av Molde i dag, men vi får se hvor lenge det holder..

Ja, jeg tviler sterkt på at det kommer til å holde seg slik spesielt lenge, men jeg nyter det mens jeg kan. Om ikke annet så fungerer det som et visst plaster på såret fra i går.

Link to comment
Share on other sites

Sterkt av Molde i dag, men vi får se hvor lenge det holder..

Ja, jeg tviler sterkt på at det kommer til å holde seg slik spesielt lenge, men jeg nyter det mens jeg kan. Om ikke annet så fungerer det som et visst plaster på såret fra i går.

 

Sikkert et fint plaster, ja. For meg ble lørdagen helsvart, kanskje med unntak av Villa...

 

Blir så lei Moa-maset, på Aftenposten står det: -Moa i slag

Han scorer et heldig mål og blir ellers byttet ut ved pause.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2498651/

 

Alanzinho med et deilig mål

Oi!

 

Noen som vet om han har gjort det bra ellers?

Mener å ha lest at han har gjort det bra, men ikke glitret enda, står med to mål hvis jeg ikke husker feil

Trenger vel litt tid for å komme skikkelig inn i spillet. Han har abselutt potensiale til å bli en publikumsfavoritt i tyrkia også.

Link to comment
Share on other sites

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2498651/

 

Alanzinho med et deilig mål

Oi!

 

Noen som vet om han har gjort det bra ellers?

Mener å ha lest at han har gjort det bra, men ikke glitret enda, står med to mål hvis jeg ikke husker feil

 

Sist jeg hørte om han ble han slaktet av Trabzonspor-fansen for svake prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

ser nå på kampen mellom oslos fotball "storheter". skulle nesten tro det var handball de spilte. vif er griseheldige og får hjelp fra linjemann på 3-4 scoringen, som er en soleklar offside. sekunder senere er det dommeren som snyter lyn for straffespark. bra at det blir 4-4 i alle fall...

 

norske dommere må nok være på verdenstoppen i tabber...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...