Jump to content

Rosenborg


Fredriktc

Recommended Posts

Jeg tenkte at jeg kunne lage en Rosenborg tråd her. Sånn at vi kan prate om de her.

Først og fremst vil jeg si at Dario Zahora er klar for Rosenborg!

Vil være en vinner

Jeg syns det er bra at Rosenborg har kjøpt Dario Zahora og Rade Prica. Da må endelig Steffen Iversen kjempe for plassen!

Syns det er unødvendig å lage en egen RBK tråd her siden dette laget knapt blir snakket om, men det er bare min mening :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Norges verste supportere? :)

 

"Fotball er voksenunderholding". Det er kanskje det desidert dummeste jeg har hørt i hele år.

Fotball er for alle, og skal være en posetiv opplevelse ikke masse drittkasting slosting og alt slånn dritt!

Enig sikkelig lavmål av kjernen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

er selv trønder, og rbk er vel mitt lag nr 2. likevel kan jeg ikke på noe vis synes at dette er rart eller skuffende. norsk fotball er så elendig, at det knapt er til å tro. kjempemorsomt at en klubb som sliter tar seg til en finale. at rbk spiller dårlig innimellom ser jeg som naturlig. det varierende nivået på norske klubber gjør det vanskelig selv for rbk å prestere jevnt. tenk på alle møkkalagane de må møte i serien hvert år. vålerenga spiller tidvis bra fotball, men gud fader for et helvettes møkkalag. og for en idiot av en trener. tv-reklamen deres må være noe av det latterligste jeg noen gang har sett. også har du brann da. en god kamp, og plutselig er de norges beste lag. huseklepp er god, men ellers er det svake spillere. å tenk at opdal var landslagskeeper en periode! norsk fotball (klubb), er på et skrekkelig bunnivå. mer er det ikke å si om det

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For å si det sånn. Jeg hater Rosenborg. Men vil alikevel gratulere de med seriegull i år. Det er nok vel fortjent.

 

MEN, Annan, for en skitten og stygg spiller. Hørte også akkurat at Eggen kom ut og minte folk på at han er mørk...Jeg er så drittlei av at det ikke går ann å kritisere mørke spillere når de oppfører seg som Annan gjorde igår. Rasismepoletiet kommer løpende med en gang. Hadde det vært motsatt, at Muri fingret Annan langt opp i prostata så hadde det også vært rasistisk. Hvorfor er det blitt sånn?? For meg er det like rasistisk at en mørk person kaller en hvit person for hviting, potet, albino osv som det er når en hvit person kaller en mørk en for svarting, ape osv, uten at det har noe med denne saken å gjøre. Men er så lei av at så mange gjemmer seg bak denne rasisme greia.

 

For at det ikke skal misforståes, jeg er IKKE rasist, men er utrolig lei av at hver gang en mørk spiller(eller i hvilken som helst sammenheng en mørk person) ikke kan få kritikk for noe som er kritkkverdig, uten at rasismekortet kommer flygende.

 

Det Annan gjorde igår, og som han så mange ganger nå har gjort av usporslige ting burde få konsekvenser. Og det har absolutt ingenting med hudfarge å gjøre, virker jo på motsatt måte, at mørke spillere skal få slippe unna med slik. Virker jo på meg som en måte å undertrykke på.

 

Men igjen, gratulerer med gullet rbk, bare så dumt at det er noe annet som sitter igjen etter kampen igår. Og Eggen, du burde virkelig ta deg ett lite kurs i høflighet og ydmykhet.

 

Glad vi ikke har Annan i klubben(Som det var rykter om en stund) og det har ABSOLUTT ingenting med hans hudfarge å gjøre.

 

 

 

OT, Vet ikke om dette bryter med noen retningslinjer på forumet er, angående diskusjoner, i såfall beklager jeg, og regner med innlegget blir slettet. Men måtte bare få det ut, blir provosert....

Link to comment
Share on other sites

For å si det sånn. Jeg hater Rosenborg. Men vil alikevel gratulere de med seriegull i år. Det er nok vel fortjent.

 

MEN, Annan, for en skitten og stygg spiller. Hørte også akkurat at Eggen kom ut og minte folk på at han er mørk...Jeg er så drittlei av at det ikke går ann å kritisere mørke spillere når de oppfører seg som Annan gjorde igår. Rasismepoletiet kommer løpende med en gang. Hadde det vært motsatt, at Muri fingret Annan langt opp i prostata så hadde det også vært rasistisk. Hvorfor er det blitt sånn?? For meg er det like rasistisk at en mørk person kaller en hvit person for hviting, potet, albino osv som det er når en hvit person kaller en mørk en for svarting, ape osv, uten at det har noe med denne saken å gjøre. Men er så lei av at så mange gjemmer seg bak denne rasisme greia.

 

For at det ikke skal misforståes, jeg er IKKE rasist, men er utrolig lei av at hver gang en mørk spiller(eller i hvilken som helst sammenheng en mørk person) ikke kan få kritikk for noe som er kritkkverdig, uten at rasismekortet kommer flygende.

 

Det Annan gjorde igår, og som han så mange ganger nå har gjort av usporslige ting burde få konsekvenser. Og det har absolutt ingenting med hudfarge å gjøre, virker jo på motsatt måte, at mørke spillere skal få slippe unna med slik. Virker jo på meg som en måte å undertrykke på.

 

Men igjen, gratulerer med gullet rbk, bare så dumt at det er noe annet som sitter igjen etter kampen igår. Og Eggen, du burde virkelig ta deg ett lite kurs i høflighet og ydmykhet.

 

Glad vi ikke har Annan i klubben(Som det var rykter om en stund) og det har ABSOLUTT ingenting med hans hudfarge å gjøre.

OT, Vet ikke om dette bryter med noen retningslinjer på forumet er, angående diskusjoner, i såfall beklager jeg, og regner med innlegget blir slettet. Men måtte bare få det ut, blir provosert....

Kunne ikke vært mer enig. Eneste vi hører om rasisme i internasjonal fotball er noen ganger fra Italia og noen østeuropeiske land. I Norsk "toppfotball" er det et ikke-problem, bortsett fra en episode med Roman Kienast vs Daniel Nannskog for 3-4 år siden.

Det er derimot mange som prøver seg med å spille rasismekortet:

- Peter Ijeh skulle få Hæstad til å være den store syndebukken pga rasisme etter en kamp mellom Start og Viking for noen år siden. Da hadde Ijeh gjort noe stygt i kampen, og unnskyldte seg dagen etter med at Hæstad var rasistisk. Ikke veldig troverdig.

- Annan anklager Aarøy for å være rasist i kampen i vår. Aarøy sa bare "afrikaner", og det har ingenting med rasisme å gjøre. Hadde noen her reagert om en afrikaner hadde sagt "europeer" til dere? Annan hadde i kampen bitt Aarøy, og skjønte nok at han hadde en dårlig sak. Da fant han ut at han skulle fiske litt etter sympati ved å spille rasismekortet.

 

Det blir mye ulv ulv, og det er selvsagt trist for da kan det bli ignorert når det faktisk skjer...

Link to comment
Share on other sites

Nils Arne Eggen må være den dummeste treneren i Norsk toppfotball.

 

Makan for noe tøv han kommer med, og samtidig påstår han at Martin Andresen tøver. Martin har bare vært rolig og saklig HELE veien.

 

Han bør beskyttes fra seg selv snart og holde kjeft i media en stund fremover. Og det er da INGEN som har antydet rasisme i alt dette, før Eggen skal "minne" oss på det.

 

RBK har i tillegg hatt sinnssykt mye flaks og dommeravgjørelser med seg i nesten samtlige kamper i Tippeligaen. Hadde det ikke vært for dette hadde VIF vunnet gull i år.

Link to comment
Share on other sites

Aarøy sa bare "afrikaner", og det har ingenting med rasisme å gjøre. Hadde noen her reagert om en afrikaner hadde sagt "europeer" til dere?

Ikke det at jeg følger med på tippeligaen noe særlig, men tenk deg at du bor i Afrika, og spiller i et lag med mørkhudete spillere.. de kaller deg for europeer, hadde du ikke reagert?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...