Jump to content

Noen som skal på Roma kampen?


avenell

Recommended Posts

http://www.londontown.no/fotballreiser-uefa.htm

 

Ikke så galt dette her, noen som har brukt londontown før?

2500 kr for kampbillett og hotell 2 døgn. Og tok en titt på ryanair, og om man reiser mandag og tilbake onsdag så koster det inkludert avgifter 270 kr tur-retur. latterlig billig.

 

Noen som skal over? hadde vært kult om vi var flere som reiser. Jeg vurderer det sterkt.

Link to comment
Share on other sites

http://www.londontown.no/fotballreiser-uefa.htm

 

Ikke så galt dette her, noen som har brukt londontown før?

2500 kr for kampbillett og hotell 2 døgn. Og tok en titt på ryanair, og om man reiser mandag og tilbake onsdag så koster det inkludert avgifter 270 kr tur-retur. latterlig billig.

 

Noen som skal over? hadde vært kult om vi var flere som reiser. Jeg vurderer det sterkt.

 

 

Jeg har også veldig lyst på denne kampen men ordner i så fall kampbilletter og hotell selv...

Link to comment
Share on other sites

http://www.londontown.no/fotballreiser-uefa.htm

 

Ikke så galt dette her, noen som har brukt londontown før?

2500 kr for kampbillett og hotell 2 døgn. Og tok en titt på ryanair, og om man reiser mandag og tilbake onsdag så koster det inkludert avgifter 270 kr tur-retur. latterlig billig.

 

Noen som skal over? hadde vært kult om vi var flere som reiser. Jeg vurderer det sterkt.

 

Ja, vi er en gjeng på 4-5 stk som skal over. Blir helt sikkert mye nordmenn på denne, så norsk får du nok pratet i løpet av turen :P

Vi reiser bare tirsdag-onsdag, 216,- med Ryan ink avg.

 

Forøvrig bruker jeg av prinsipp aldri svartebørs, agenter eller andre reiseoperatører til billetter, med unntak av medlemsturene gjennom Fotballturer v/Per Egil.

Link to comment
Share on other sites

Dere som skaffer billetter til denne kampen selv, hvor gjør dere dette?

 

Det naturlige er jo gjennom supporterklubben.. I tillegg har man red membership (noen har silver/gold) og så har en del kontakter i England.

Vi får fra sistnevnte gruppe til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Skal over den 27. Februar for å se Arsenal-Fulham, og planen var å få med seg Arsenal-Roma som går fire dager i forkant. Men det passet selvsagt ikke med pappa, og jeg er for ung til å ettelates alene i Londons gater. :P Surt som faen er det også, og jeg teller allerede ned dagene til jeg fyller 18!

 

Men håper jeg har mer hell neste gang. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skal over den 27. Februar for å se Arsenal-Fulham, og planen var å få med seg Arsenal-Roma som går fire dager i forkant. Men det passet selvsagt ikke med pappa, og jeg er for ung til å ettelates alene i Londons gater. :D Surt som faen er det også, og jeg teller allerede ned dagene til jeg fyller 18!

 

Men håper jeg har mer hell neste gang. :D

Jeg (15) og en kamerat (17) skal over mot Roma, har fått billetter gjennom supporterklubben. Men ble litt redd når jeg leste at du var for ung til å reise selvom du er 17.

 

Bare lurer; har vi ikke lov til å bo på hotell uten å ha noen som er over 18 år med seg?

Link to comment
Share on other sites

Er vel heller det at London er en stor by, og man vet aldri hva som skjer... Noen foreldre liker vel ikke tanken på sine ungdommer alene i en så stor by.

 

Jeg er 24, gifter meg i mai, fast jobb og har bodd hjemmefra i 6 år. Og fremdeles er min mor bekymret når vi skal dra på storbyferie B)

 

Bare slik foreldre er det :D Og er man under 18.. vel .. har ikke mye man skulle ha sagt da :D

Link to comment
Share on other sites

Er vel heller det at London er en stor by, og man vet aldri hva som skjer... Noen foreldre liker vel ikke tanken på sine ungdommer alene i en så stor by.

 

Jeg er 24, gifter meg i mai, fast jobb og har bodd hjemmefra i 6 år. Og fremdeles er min mor bekymret når vi skal dra på storbyferie :)

 

Bare slik foreldre er det :D Og er man under 18.. vel .. har ikke mye man skulle ha sagt da B)

Jaja, stemmer det. :D Men lurte på om det var noe regel om at det alltid måtte være en over 18 år for å få lov til å bo på hotell osv.?

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke se bort fra at noen hotell vil "steile" om det kommer mindreårige og skal bo der. I tillegg har jeg til dags dato ikke bodd på et hotell i London hvor jeg ikke har måttet booke inn på forhånd med et visakort, det har dere vel ikke? Kanskje best å få foreldre til å bestille og ringe og sjekke at det er lov.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er en del hoteller som vil "låse" den summen hotellet koster via visa-kortet. Altså ikke trekke pengene med en gang, men sørge for at du har dekning på kortet.

 

Men det går vel bra med ett Visa Electron? Som man får fra 16år eller noe? Men ekke sikker.. var ikke mye ute og reiste alene før jeg ble 18 :)

Link to comment
Share on other sites

Skal over den 27. Februar for å se Arsenal-Fulham, og planen var å få med seg Arsenal-Roma som går fire dager i forkant. Men det passet selvsagt ikke med pappa, og jeg er for ung til å ettelates alene i Londons gater. :) Surt som faen er det også, og jeg teller allerede ned dagene til jeg fyller 18!

 

Men håper jeg har mer hell neste gang. :)

Jeg (15) og en kamerat (17) skal over mot Roma, har fått billetter gjennom supporterklubben. Men ble litt redd når jeg leste at du var for ung til å reise selvom du er 17.

 

Bare lurer; har vi ikke lov til å bo på hotell uten å ha noen som er over 18 år med seg?

Er forresten 16 år selv. Men jeg tror framdeles at jeg ikke ville blitt tillatt å vandre alene rundt i Londons gater før jeg er minst 18 år.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Limer inn denne her også, i håp på et svar: :P

 

Noen her som erfaring med hvordan det ordner seg om man bestiller billetter til bortekamper som red member?

 

F eks til bortekampen mot Roma er det nå muligheter for å få billett til som red member. Hvordan får man da billetten tro, siden det er bortekamp og man ikke validerer medlemskortet på samme måte som ved hjemmekamper? :)

Link to comment
Share on other sites

Er vel heller det at London er en stor by, og man vet aldri hva som skjer... Noen foreldre liker vel ikke tanken på sine ungdommer alene i en så stor by.

 

Jeg er 24, gifter meg i mai, fast jobb og har bodd hjemmefra i 6 år. Og fremdeles er min mor bekymret når vi skal dra på storbyferie ;)

 

Bare slik foreldre er det :) Og er man under 18.. vel .. har ikke mye man skulle ha sagt da :)

Jaja, stemmer det. :) Men lurte på om det var noe regel om at det alltid måtte være en over 18 år for å få lov til å bo på hotell osv.?

Jeg og noen kamerater dro til Tromsø i annledning Tromsø-Stabæk i november. Noen var 17 og noen var 16. Min far betalte online, med noe annet enn visa electron hvis noen trodde det gikk B) , men vi tok i forkant kontakt med aktuelle hoteller om evnt. problematikk ved alder. Var ikke noe problem noen steder, men noen sa at vi måtte ha med fullmakt fra foreldre som sa at de var informert om at hotellet ikke tok ansvar for oss. Tror ikke det er noe generelt problem hvis man er oppunder 18, hvertfall ikke hvis man tar kontakt og ingår en ordning på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror iallefall jeg ville ringt og sjekket med hotellet før dere reiser hele veien til London. Kan nok være litt kjipt å bli stående på gata bare fordi de krever at det er med én person over 18.

Link to comment
Share on other sites

Limer inn denne her også, i håp på et svar: :)

 

Noen her som erfaring med hvordan det ordner seg om man bestiller billetter til bortekamper som red member?

 

F eks til bortekampen mot Roma er det nå muligheter for å få billett til som red member. Hvordan får man da billetten tro, siden det er bortekamp og man ikke validerer medlemskortet på samme måte som ved hjemmekamper? :)

 

Hehe, det er visst ingen som kan svare deg på dette ;-), men jeg har lurt litt på det selv også.

Det går sikkert an å maile/ringe å spørre, men jeg tenkte jeg skulle stikke hodet innom billettluka og spørre neste gang jeg er over(Roma), så eventuelt får vi et svar da.

Link to comment
Share on other sites

Limer inn denne her også, i håp på et svar: :)

 

Noen her som erfaring med hvordan det ordner seg om man bestiller billetter til bortekamper som red member?

 

F eks til bortekampen mot Roma er det nå muligheter for å få billett til som red member. Hvordan får man da billetten tro, siden det er bortekamp og man ikke validerer medlemskortet på samme måte som ved hjemmekamper? :)

 

Hehe, det er visst ingen som kan svare deg på dette ;-), men jeg har lurt litt på det selv også.

Det går sikkert an å maile/ringe å spørre, men jeg tenkte jeg skulle stikke hodet innom billettluka og spørre neste gang jeg er over(Roma), så eventuelt får vi et svar da.

 

Ok ;) Det hadde vært genialt, for ser at det har vært mulighet for å få billetter til en del bortekamper i år. Og stemningen blandt bortesupporterne er vel rimelig mye bedre enn den er på Emirates! :)

 

Det varierer jo selvfølgelig veldig. Var på Tottenham kampen og stemningen var rimelig bra B) (Ikke at jeg har noe å måle opp mot egentlig,siden jeg bare har vært på en kamp tidligere på Emirates før den, og da var det ikke rare stemningen..)

Link to comment
Share on other sites

Limer inn denne her også, i håp på et svar: :)

 

Noen her som erfaring med hvordan det ordner seg om man bestiller billetter til bortekamper som red member?

 

F eks til bortekampen mot Roma er det nå muligheter for å få billett til som red member. Hvordan får man da billetten tro, siden det er bortekamp og man ikke validerer medlemskortet på samme måte som ved hjemmekamper? :)

 

Hehe, det er visst ingen som kan svare deg på dette ;-), men jeg har lurt litt på det selv også.

Det går sikkert an å maile/ringe å spørre, men jeg tenkte jeg skulle stikke hodet innom billettluka og spørre neste gang jeg er over(Roma), så eventuelt får vi et svar da.

 

Ok ;) Det hadde vært genialt, for ser at det har vært mulighet for å få billetter til en del bortekamper i år. Og stemningen blandt bortesupporterne er vel rimelig mye bedre enn den er på Emirates! :)

 

Det varierer jo selvfølgelig veldig. Var på Tottenham kampen og stemningen var rimelig bra B) (Ikke at jeg har noe å måle opp mot egentlig,siden jeg bare har vært på en kamp tidligere på Emirates før den, og da var det ikke rare stemningen..)

 

Jeg vil absolutt anbefale en bortekamp dersom muligheten byr seg, det er gøy det. Det blir selvsagt en litt annen atmosfære når 3000 skal prøve å overdøve resten av tribunen. Har bare vært på 2 bortekamper, men det skal bli flere av dem.

Har også sett at bortebilletter er tilgjengelige. Vet ikke hvor du bor, men for meg som bor nær Sandefjord er det genialt med Ryanairs flygninger til London, Liverpool og Birmingham. Dekker endel baner i England det, med litt reise selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...