Mr Chapman Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Slike bruker å være populær... Her kan dere skrible ned det dere fikk i julegave i år! Listen min kommer vel en gang, den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 - Rulleski - Lord of the Rings - Mines of Moria, special edition - Sjokolade, sjokolade og mer sjokolade - Penger - Klær Det var vel det betydelige, tenker jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 - Arsenal bortedrakt 0809 (Eduardo 9 ) - Arsenal bok x2 - Arsenal genser x3 - Arsenal kalender 09 - Arsenal svettebånd - Arsenal speil (!) - Arsenal håndkle - Arsenal sekk - Arsenal shampo (!) - CL-ball 0809 - Nye boken om Stabæk (på deling) - Diverse shampo, deo, parfyme... (som om jeg ikke har det fra før) Jeg fikk "litt" mer enn forventet God Jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 Arsenal genser Arsenal fleece jakke Arsenal musematte Arsenal bag Stormberg ull undertøy Redhill jakke Redhill skibukse Ull sokker Adidas goodyear sko Best med ball fotball bok Deodorant penger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Hadde ikke ønsket meg noe spesielt før denne julen, da jeg ikke fant ut at jeg manglet noe spesielt. Det var da ekstra spennende da jeg fikk en liten konvolutt. Tenkte at jeg kom til å få penger, men den gang ei. Arsenal - Sunderland Arsenal - Roma Det var alt som sto på lappen. Bortsett fra dette fikk jeg en Arsenalklokke mamma og pappa kjøpte i syden, men ellers så gikk det i det vanlige som sokker, truser, t-skjorter, parfyme osv. Veldig bra jul med mye bra mat og familien samlet. Benytter anledningen til å ønske alle en god jul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Her er mine julegaver: -Playstation3 -Playstation3 spill -Klær -Radiostyrt bil -England bortedrakt -OL Fotball -Ipod -400KR -Family guy DVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Ja, nå er dere vel spent på hva jeg fikk til jul? Arsenal-bortedrakt (Fabregas 4) Arsenal-hjemmedrakt (van Persie 11) 1500 kroner The Simpsons DVD Arsenal kalender Arsenal vanter Klær Bjørn Borg-boxere (3 stk.) 1 CD Treningstøy 1 bok Alt i alt, veldig fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 2978,50 kr Arsenal-håndklede (sabla stort) Arsenal-kalender 2009 (rimelig stor den og, egentlig) Arsenal-DVD: Greatest Ever Goals Shrek the Halls (DVD) Shoot 'em up (DVD) Numis myntalbum + 5 stk ekstra sider En kvart kilo tiører Boka "Best med ball" Kabel for å overføre bilde fra PC til TV En T-skjorte Konfekteske Stor marsipangris Julestrømpe med godteri Ingen dårlig fangst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
West McLaren Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Gavekort som skal brukes til ski. Handsfree til mobilen Diverse dvder Vin Kjøkkenkniver Og mye mer... Er veldig fornøyd. =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Batman - The Dark Knight pluss et par andre dvder. Hansker Boxershortser Vekter til manualer Jägermeisterglass T-skjorte, joggebukse. Betalt tur til London for å se Arsenalkamp Kan ikke si meg misfornøyd med det der (spesielt ikke den siste) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Badekåpe. Fikk mer enn jeg forventet :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 I år fikk jeg: - Penger: 2255,50,- (veldig fin og rund sum) - DVD: American Gangster, Rouge Assassin - Spill: Counter Strike, Boiling Point, FM 2009 - CD: Metallica - Master Of Puppets - Klær: To t-skjorter, et belte - Bøker: Jo Nesbø "Kakerlakkene" og "Alt annet enn pensum" - Prosjektor-vekkerklokke - Hansker - "Portapad" (en oppblåsbar "pute" som du kan bruke når du skal ha PC'n på fanget, beskytter mot stråling og kjøler ned PC'n) - Elektrisk tannbørste - Arsenal egg-glass - Arsenal skole-greier (kvesser, linjal, pussegummi, blyant) - Arsenal håndkler 2. stk. - After Eight-boks (+After Eight sjokolade) - Gavekort på 200,- - Masse sjokolade og annet julegodt - Teleskop (familiegave) Fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramsey16 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Jeg fikk Ekstern harddisk 1TB FM09 Penger Godter Klær Det var det jeg kom på i farta. sikkert noen andre småting også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagi Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Jeg fikk Pinnacle studios (redigeringsprogram) Arsenal lue Mange dvder (Simpsons season 7, The Dark Knight, Beowulf, den siste revejakta, 300) Edguy cd Klær GTA 4 på pc 1001 store fotballøyeblikk Hansker Minnepenn Og jeg og bruttern fikk ny bærbar pc Ganske fornøyd egentlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 -Nokia XpressMusic 5220 (Mobil) -Batman The dark knight (DVD) -Ironman (DVD) -PES09 kommer i posten (PS2) -Klær -Plugger til Ipod -900kr -Soduko PC spill -Snop -Madcon Nyeste Cden Kanskje mer husker ikke. Veldig fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Fornøyd, fikk: Arsenal kalender Arsenal krus To Erlend Loe bøker 1600 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 28, 2008 Author Report Share Posted December 28, 2008 - Ipod Nano 8GB - Virtua Tennis 3 (PS3-spill) - Prison Break sesong 3-DVD - Arsenal genser - Arsenal sekk - Diverse godteri, penger og klær Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.