Jump to content

Mineiro


svein.wilberg@gmail.com

Recommended Posts

Jeg ser ikke point i at vi skal få tak i Mineiro, i og med hans alder.. Tror vi trenger en i 25 års aldern, en som har litt erfaring og samtidig har stor løpskraft..!

 

Enig! B)

Veldig usansynlig at Wenger henter en så gammel spiller. Det ville jo stride helt mot hans fotballfilosofi. :(

 

Nå vil kampene frem til jul vise om vi er for tynt bemannet på mitbanen eller ikke. Hvis det viser seg at vi får problemmer på mitden så håper jeg Wenger kjøper en spiller i Januar, helst en som kan gå rett inn på laget ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2213738.ece

 

(Chelsea er interessert i å snappe opp den brasilianske midbanespilleren Mineiro rett foran nesa på byrival Arsenal. Brassen skal fungere som en erstatter for Michael Essien som er ute med langtidsskade)

 

Nå kan det se ut som at vi får kamp om denne Mineiro. :-|

Ble også overasket, men som det ser ut nå kan dette fort bli en realitet. Men mener Wenger han er god nok så sier jeg ja takk :)

Link to comment
Share on other sites

Dette var ikke annet enn overraskende. Her selger vi Gilberto og er ikke interessert i en Appiah som er 27 år, mens vi heller prøver oss på en 33år gammel Brasilianer. Men jeg tror ikke jeg sier nei takk, for Wenger henter ikke en 33 åring uten at han har noe å gi laget vårt, og jeg tror han skal passe bra mye inn om Wenger er ute etter han. :-|

 

Men det at Chelsea også vil ha han tyder jo på at han besitter ferdigheter!

Link to comment
Share on other sites

"The thing is, at 33, it seems Wenger might be doing what a couple of us Young Gun readers wanted him to (ditto Silvestre). Get in a bit of experience willing to sit on the bench, get the odd game when needed and be solid, teach the kids a thing or two and most importantly, keep the squad large enough for when the turnover of academy kids starts to happen. So Mineiro comes for a season, it means Denilson and Diaby can comfortably move into more first team roles, while next year Ramsey and Coquelin can properly move to where Denilson and Song were last season. Silvestre covers Traore and Pedro. I like Arsene doing this. Appiah is a terrible injury liability and, more so than anything, we don’t need someone with another 5 years left in them, because bar Diaby, all our central midfielders are 21 and under, and quite frankly, are all mostly going to be better than him. Appiah (or Alonso for that matter) harms someone like Denilson or Coquelin getting a real chance, whereas with World Cup winner Mineiro, we can get the best of both worlds."

 

veldig bra oppsummering av Samuel i diskusjonstråden på Young Guns. hvis det er dette Wenger vil så er det ok, men tror vi alle skjønner at det ikke er en optimal løsning og at han egentlig var hypp på noe bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11668_4176346,00.html

 

Da har Mineiro signert for Chelsea. Håper ikke han var mannen Arsenal trengte isåfall. :)

 

Får se om han holder PL nivå da.

 

Forresten, noen som vet hva som skjer med Appiah? Vet at Wenger gikk ut og sa han ikke var interessert, men han er fortsatt klubbløs?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...