Jump to content

Fotball sko til kunsgress


zaY-

Recommended Posts

Adidas AdiPure eller Copa Mundial

Jeg har aldri likt Adidas fotball sko. Så tvier på jeg invistere i et par Adidas sko :P

Må nesten ha noe slags stoff over lissene også, kan ikke fordra å spille med løse lisser! Det går bare ikke

Men med noe slags "kappe" over lissene har jeg mye bedre ball kontroll

Link to comment
Share on other sites

Adidas AdiPure eller Copa Mundial

Jeg har aldri likt Adidas fotball sko. Så tvier på jeg invistere i et par Adidas sko ;)

Må nesten ha noe slags stoff over lissene også, kan ikke fordra å spille med løse lisser! Det går bare ikke

Men med noe slags "kappe" over lissene har jeg mye bedre ball kontroll

Var nesten akkurat det samme med meg. Jeg hadde brukt Vapor i flere sesonger, helt frem til vi fikk kunstgress. Da måtte jeg gå til innkjøp av kunstgressko. Og valget mitt falt på Adidas AdiPURE. Fantastisk gode skinnsko, som også fåes i Hard Ground (kunstgress etc.). Jeg vil absolutt anbefale disse skoene, de former seg perfekt etter foten din, og er lette på ha på.

 

Jeg vil også anbefale å bestille fra Oslo Sportslager. Prisene er meget gode, sett i norsk målestokk, og når jeg bestilte derfra tok det kun 4 arbeidsdager fra de ble sendt før jeg sto med skoene i hendene. LINK: http://oslosportslager.no/produkt/adidas-a...llsko-6346.aspx

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Adidas AdiPure eller Copa Mundial

Jeg har aldri likt Adidas fotball sko. Så tvier på jeg invistere i et par Adidas sko B)

Må nesten ha noe slags stoff over lissene også, kan ikke fordra å spille med løse lisser! Det går bare ikke

Men med noe slags "kappe" over lissene har jeg mye bedre ball kontroll

Jeg var heller ingen Adidas elsker før jeg prøvde Copa Mundial. Skoene passer perfekt til både kunstgress og naturgress. Jeg anbefaler på det sterkeste disse skoene, selv om det ikke er noe "kappe" over lissene. :D

Link to comment
Share on other sites

Beklager for ikke dette er egenet for deg Zay men ser det er så mange som vet mye om ADIpure.

 

-Har tenkt i lenger tid på å kjøpe desse, med stål knotter. Jeg trener og spiller de fleste kamper på Kunstgressbaner, blir det feil å kjøpe med stål knotter da ?

hehe, ja, blir nok litt feil det ja... Blir i hardeste laget med så harde knotter på kunstgress, men på vått gress derimot går det fint

Link to comment
Share on other sites

Beklager for ikke dette er egenet for deg Zay men ser det er så mange som vet mye om ADIpure.

 

-Har tenkt i lenger tid på å kjøpe desse, med stål knotter. Jeg trener og spiller de fleste kamper på Kunstgressbaner, blir det feil å kjøpe med stål knotter da ?

En på laget mitt kjøpte det, og merket det veldig i hælene ettter en liten stund. Så jeg vil absolutt ikke anbefale deg å bruke skruknotter (stålknotter) på kunstgress. Men på vått gress derimot er godt å ha, får merkbart bedre grep.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller selv alltid med vanlige gressko på kunstgress grunnet det gode grepet, men det er en veldig stor ulempe ved det. Belastningen blir veldig mye større og det er lett å få slitasjeskader og lignende. For en som løper mye på tærne, vil det bli mye belastning over et lite område på leggene, noe som i veldig mange tilfeller fører til leggbetennelse. Pass på å strekk ut etter oppvarming og etter treningsøkta, så går det forhåpentligvis bra :P

Link to comment
Share on other sites

Hvordan størrelser liker dere å bruke i sko?

 

Prøvde Predator skoene i størrelse 44. Da var det vondt å gå med dem. De ble liksom for smale fremmi så store tærene ble presset innover i bredden.

 

Så i 44 2/3 har jeg fått de nå da. Da er det litt å gå på. Kan trykke tommelen ned forran store tåen. Første gang jeg bruker adidas sko, men kan ikke ha de mindre iallefall, da blir tåen vond :D

 

Noen som har noe forslag? burde jeg gå for disse, eller eventuelt bytte de i en annen type sko?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

-SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå :)

 

-Tusen Takk

-Gracias

-Thank you

-Arrigato

- og Guten tag for all hjelp :(

Link to comment
Share on other sites

-SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå :)

 

-Tusen Takk

-Gracias

-Thank you

-Arrigato

- og Guten tag for all hjelp :(

Guten tag betyr vel god dag? Hva har det med takking å gjøre?

Link to comment
Share on other sites

-SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå :)

 

-Tusen Takk

-Gracias

-Thank you

-Arrigato

- og Guten tag for all hjelp :(

Guten tag betyr vel god dag? Hva har det med takking å gjøre?

øhhh.....shit

Link to comment
Share on other sites

-SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå :)

 

-Tusen Takk

-Gracias

-Thank you

-Arrigato

- og Guten tag for all hjelp :(

Guten tag betyr vel god dag? Hva har det med takking å gjøre?

øhhh.....shit

Haha skjønner deg godt jeg. Tysk suger nokså intenst

 

..Men danke schön var kanskje orda du leita etter =)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...