zaY- Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg et par nye fotball sko. Skal brukes på kunsgress. Noen som har tips? Gjerne link Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg et par nye fotball sko. Skal brukes på kunsgress. Noen som har tips? Gjerne link Eg vil personleg anbefale desse: http://bludomain.typepad.com/photos/uncate...929_1884530.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 Eg vil personleg anbefale desse: http://bludomain.typepad.com/photos/uncate...929_1884530.gif Hehehe. Veldig morsomt Noen andre personelige annbefalelser her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Adidas AdiPure eller Copa Mundial Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 Adidas AdiPure eller Copa Mundial Jeg har aldri likt Adidas fotball sko. Så tvier på jeg invistere i et par Adidas sko Må nesten ha noe slags stoff over lissene også, kan ikke fordra å spille med løse lisser! Det går bare ikke Men med noe slags "kappe" over lissene har jeg mye bedre ball kontroll Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Adidas AdiPure eller Copa Mundial Jeg har aldri likt Adidas fotball sko. Så tvier på jeg invistere i et par Adidas sko Må nesten ha noe slags stoff over lissene også, kan ikke fordra å spille med løse lisser! Det går bare ikke Men med noe slags "kappe" over lissene har jeg mye bedre ball kontroll Var nesten akkurat det samme med meg. Jeg hadde brukt Vapor i flere sesonger, helt frem til vi fikk kunstgress. Da måtte jeg gå til innkjøp av kunstgressko. Og valget mitt falt på Adidas AdiPURE. Fantastisk gode skinnsko, som også fåes i Hard Ground (kunstgress etc.). Jeg vil absolutt anbefale disse skoene, de former seg perfekt etter foten din, og er lette på ha på. Jeg vil også anbefale å bestille fra Oslo Sportslager. Prisene er meget gode, sett i norsk målestokk, og når jeg bestilte derfra tok det kun 4 arbeidsdager fra de ble sendt før jeg sto med skoene i hendene. LINK: http://oslosportslager.no/produkt/adidas-a...llsko-6346.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Adidas AdiPure eller Copa Mundial Jeg har aldri likt Adidas fotball sko. Så tvier på jeg invistere i et par Adidas sko Må nesten ha noe slags stoff over lissene også, kan ikke fordra å spille med løse lisser! Det går bare ikke Men med noe slags "kappe" over lissene har jeg mye bedre ball kontroll Jeg var heller ingen Adidas elsker før jeg prøvde Copa Mundial. Skoene passer perfekt til både kunstgress og naturgress. Jeg anbefaler på det sterkeste disse skoene, selv om det ikke er noe "kappe" over lissene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 Beklager for ikke dette er egenet for deg Zay men ser det er så mange som vet mye om ADIpure. -Har tenkt i lenger tid på å kjøpe desse, med stål knotter. Jeg trener og spiller de fleste kamper på Kunstgressbaner, blir det feil å kjøpe med stål knotter da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Beklager for ikke dette er egenet for deg Zay men ser det er så mange som vet mye om ADIpure. -Har tenkt i lenger tid på å kjøpe desse, med stål knotter. Jeg trener og spiller de fleste kamper på Kunstgressbaner, blir det feil å kjøpe med stål knotter da ? hehe, ja, blir nok litt feil det ja... Blir i hardeste laget med så harde knotter på kunstgress, men på vått gress derimot går det fint Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Beklager for ikke dette er egenet for deg Zay men ser det er så mange som vet mye om ADIpure. -Har tenkt i lenger tid på å kjøpe desse, med stål knotter. Jeg trener og spiller de fleste kamper på Kunstgressbaner, blir det feil å kjøpe med stål knotter da ? En på laget mitt kjøpte det, og merket det veldig i hælene ettter en liten stund. Så jeg vil absolutt ikke anbefale deg å bruke skruknotter (stålknotter) på kunstgress. Men på vått gress derimot er godt å ha, får merkbart bedre grep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jeg vil anbefale UMBRO SX serien.. Jeg har de ikke, men kjenner mange som har dem, og er veldig fornøyd med dem på kunstgras. Jeg personlig har adidas predator, og de har jeg hatt 3 ganger på rad nå.. veldig fornøyd med dem, også på kunstgras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundvor Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jeg vil anbefal Nike t90 supremacy: http://www.torshovklubb.no/Design02/detail...pt=203&farge=-1 Har dem og Mercurial Vapor, men bruker disse fordi de er veldig behagelige å bruke på kunstgress Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Ja enig.. Veldig gode sko på kunstgress.. har hatt dem selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin F-O Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Vapor funker faktsik helt ok på kunstgress, kommer litt ann på om det er lagt eller kort. Spiller selv med de på kunstgress, og det er også mange andre på laget mitt som gjør og alle er godt fornøyde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jeg spiller selv alltid med vanlige gressko på kunstgress grunnet det gode grepet, men det er en veldig stor ulempe ved det. Belastningen blir veldig mye større og det er lett å få slitasjeskader og lignende. For en som løper mye på tærne, vil det bli mye belastning over et lite område på leggene, noe som i veldig mange tilfeller fører til leggbetennelse. Pass på å strekk ut etter oppvarming og etter treningsøkta, så går det forhåpentligvis bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Takker for alle svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 Jeg bruker Copa Mundial og er storfornøyd. Anbefaler skoene på det sterkeste Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 10, 2008 Author Report Share Posted September 10, 2008 Tenkte å kjøpe meg Nike talaria IV fg skoene Men det ble ikke noe suksess da jeg fant ut at foten min er ganske mye breiere enn de skoene der. Men tenker det blir Adiddas Predator skoene da. De virker digg, og er kunstgress. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Jeg har UMBRO SX skoen. Det er en veldig god sko anbefales de kan brukes både på gress og kunstgress. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Nettopp kjøpt meg adidas f50 Tunit , Ekstrem god sko Anbefales! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted September 11, 2008 Author Report Share Posted September 11, 2008 Hvordan størrelser liker dere å bruke i sko? Prøvde Predator skoene i størrelse 44. Da var det vondt å gå med dem. De ble liksom for smale fremmi så store tærene ble presset innover i bredden. Så i 44 2/3 har jeg fått de nå da. Da er det litt å gå på. Kan trykke tommelen ned forran store tåen. Første gang jeg bruker adidas sko, men kan ikke ha de mindre iallefall, da blir tåen vond Noen som har noe forslag? burde jeg gå for disse, eller eventuelt bytte de i en annen type sko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 -SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå -Tusen Takk -Gracias -Thank you -Arrigato - og Guten tag for all hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 -SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå -Tusen Takk -Gracias -Thank you -Arrigato - og Guten tag for all hjelp Guten tag betyr vel god dag? Hva har det med takking å gjøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 -SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå -Tusen Takk -Gracias -Thank you -Arrigato - og Guten tag for all hjelp Guten tag betyr vel god dag? Hva har det med takking å gjøre? øhhh.....shit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 -SKAL HA adiPURE men dagen jeg skulle kjøpe de, fikk jeg streng beskjed med butikkmannen at jeg ikke kunne bruke de på Kunstgress (FG sko). Han sa att skoene ville løsne framme på tåa. Jeg kjøpte ikke skoene da, men jeg har so lyst på de og vill ha de. Jeg tror jeg bare kjøper FG (anbefalt for gressbane) og steller skoene ekstra godt. Finner ikke HG(anbefalt for kunstgress) noen plass. Vist noen vet hvor jeg får tak i skoene men HG, hadde vert fint vist dere kunne si i frå -Tusen Takk -Gracias -Thank you -Arrigato - og Guten tag for all hjelp Guten tag betyr vel god dag? Hva har det med takking å gjøre? øhhh.....shit Haha skjønner deg godt jeg. Tysk suger nokså intenst ..Men danke schön var kanskje orda du leita etter =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.