Skorpey Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Tull og vas. Mine AdiPure FG sko fungerer utmerket på kunstgress. Men nå spille jeg heller ikke på noen skikkelig gamle kunstgress heller, men de holder seg virkelig bra Jeg har de i sølv, og eneste "feilen" jeg ser er at sølvfargen begynner å falle av på tåtuppen, men SO WHAT? AdiPure. Forresten så kan du jo bestille de herifra om du ikke tar sjansen på å kjøpe FG i butikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Ja , hvet ikke så mye om når de første kunstgressbanene kom. Den jeg spiller på kom i 2006 tror jeg og jeg ser ikke problemet. Hvor gammel er ''din'' Kunstgressbane ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
@fc Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Jeg anbefaler faktisk ikke å bruke adipure (fg) på kunstgress. Av den enkle grunn at de blir fort ødelagt. Sålen knekker og hele skoen revner. Til opplysning ble mitt par ødelagt etter litt over 3 måneder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Kjøp AdiPure HG på Oslo Sportslager. Jeg bestilte der og fikk skoene etter kun 4 arbeidsdager. Itillegg er det billig mtp. norske priser. LINK:http://oslosportslager.no/produkt/adidas-a...llsko-7350.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted October 11, 2008 Report Share Posted October 11, 2008 noen som har hørt om Kiwi lim ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.