Jump to content

Tribunefeber


Evju

Har du lest Tribunefeber?  

56 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lurer bare på hvor mange her som egentlig har lest Tribunefeber, eller Fever Pitch, om vi skal være litt fine på det :D

 

Den bør ihvertfall leses, av alle og enhver!

Link to comment
Share on other sites

Guest Roysan

Har lest den flere ganger. Sett filmen X antall ganger. Har to versjoner av filmen. Har boka på Norsk og Engelsk. MEGET BRA! Boka er best på Engelsk.

Link to comment
Share on other sites

har både boka og filmen, og har lest boka/sett filmen flere ganger. For å si det sånn, gjenkjennelsesfaktoren er skremmende høy. Jeg møtte meg selv i døra nesten hele veien!  :D  ;)  Obligatorisk lesning for alle fotballfans generelt, og for goonere spesielt!

5942[/snapback]

 

Skremmende er rette ordet, Piscator! ;) Det var så identisk i enkelte situasjoner at jeg måtte klype meg selv i armen. Boka er lest; både på engelsk og norsk. Filmen er sett, det samme er teaterstykket. Nick Hornby er en fin fyr, og en glimrende forfatter! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest 6.Tony Adams(c)

Så filmen på kino sommeren 97. Har filmen(faktisk den kvinnelige utgaven). Lest boken både på engelsk og norsk og irriterer meg gang på gang over at North Bank og Clock End er oversatt til Nordbredden og Klokkesvingen i den norske utgaven. Noen ord skal rett og slett ikke oversettes!

Ble så hektet på filmen og inspirert av den godeste Paul at jeg like så godt begynte på lærerskolen og ble der til jeg var ferdig. Nå prøver jeg å misjonere det glade budskap utover alle Stavangerskolene. Jeg kjemper en hard kamp mot Viking, men hvorfor ikke ha plass til begge deler?

 

PS. Quiz i kveld kl 2000.

Link to comment
Share on other sites

Mega bra film og har sett den x antall ganger

Snakk om å kjenne seg igjen som Arsenal fan!

Så 1000 takk til Tusmo(Gjermund) som ville selge  filmen til meg :unsure:

6699[/snapback]

 

Bare hyggelig Lasse, og selv takk for at du ville kjøpe den.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vi måtte lese en engelsk bok i Engelsken så jeg valgte Fever Pitch.. :huh:

Holder på med den enda..

Vi måtte også lese en engelsk bok i Engelsken så jeg valgte Fever Pitch..

Har lest den på norsk også...... Meget bar bok.... fikk 5+ for bokanmeldelsen i norsken...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...