Evju Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 Lurer bare på hvor mange her som egentlig har lest Tribunefeber, eller Fever Pitch, om vi skal være litt fine på det Den bør ihvertfall leses, av alle og enhver! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 Jeg ble ferdig med den for en stund siden, på norsk desverre. Meget bra bok, må leses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 Jepp, har også sett filmen.. Noken som skal sjå Fever Pitch Baseballfilmen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 Har ikke lest boka. Lesing er topp, men må innrømme at bøker generelt ikke er min greie. Men filmen står i ”bokhylla” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Vi måtte lese en engelsk bok i Engelsken så jeg valgte Fever Pitch.. Holder på med den enda.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Har lest boka på engelsk og norsk, fleire gongar. Har også filmen, men den er ikkje lika bra så boka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roysan Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 Har lest den flere ganger. Sett filmen X antall ganger. Har to versjoner av filmen. Har boka på Norsk og Engelsk. MEGET BRA! Boka er best på Engelsk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 14, 2005 Report Share Posted April 14, 2005 ha'kke lest boka, men har sett filmen flere ganger ettersom den er å finne i hylla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 Har ikke lest boka eller ikke sett filmen! Og kommer ikke til å lese boka eller ikke se filmen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 har både boka og filmen, og har lest boka/sett filmen flere ganger. For å si det sånn, gjenkjennelsesfaktoren er skremmende høy. Jeg møtte meg selv i døra nesten hele veien! Obligatorisk lesning for alle fotballfans generelt, og for goonere spesielt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 har både boka og filmen, og har lest boka/sett filmen flere ganger. For å si det sånn, gjenkjennelsesfaktoren er skremmende høy. Jeg møtte meg selv i døra nesten hele veien! Obligatorisk lesning for alle fotballfans generelt, og for goonere spesielt! 5942[/snapback] Skremmende er rette ordet, Piscator! Det var så identisk i enkelte situasjoner at jeg måtte klype meg selv i armen. Boka er lest; både på engelsk og norsk. Filmen er sett, det samme er teaterstykket. Nick Hornby er en fin fyr, og en glimrende forfatter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6.Tony Adams(c) Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 Så filmen på kino sommeren 97. Har filmen(faktisk den kvinnelige utgaven). Lest boken både på engelsk og norsk og irriterer meg gang på gang over at North Bank og Clock End er oversatt til Nordbredden og Klokkesvingen i den norske utgaven. Noen ord skal rett og slett ikke oversettes! Ble så hektet på filmen og inspirert av den godeste Paul at jeg like så godt begynte på lærerskolen og ble der til jeg var ferdig. Nå prøver jeg å misjonere det glade budskap utover alle Stavangerskolene. Jeg kjemper en hard kamp mot Viking, men hvorfor ikke ha plass til begge deler? PS. Quiz i kveld kl 2000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 Ingen sjangs for quiz i kveld. Kvartfinale i Vaulen vårcup inne på Riska for de talentfulle småguttene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 Har ikke lest boka eller ikke sett filmen!Og kommer ikke til å lese boka eller ikke se filmen! 5937[/snapback] Da går du glipp av noe, tro meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 Har ikke lest boka eller ikke sett filmen!Og kommer ikke til å lese boka eller ikke se filmen! 5937[/snapback] Da går du glipp av noe, tro meg! 5957[/snapback] Tro jeg ingen ting på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted April 18, 2005 Report Share Posted April 18, 2005 Dersom noen er interessert i å skaffe seg DVD'en så send en PM til meg. Har nemlig klart å tabbe meg ut å bestilt to. Prisen er kr. 80,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 22, 2005 Report Share Posted April 22, 2005 Mega bra film og har sett den x antall ganger Snakk om å kjenne seg igjen som Arsenal fan! Så 1000 takk til Tusmo(Gjermund) som ville selge filmen til meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted April 24, 2005 Report Share Posted April 24, 2005 Mega bra film og har sett den x antall ganger Snakk om å kjenne seg igjen som Arsenal fan! Så 1000 takk til Tusmo(Gjermund) som ville selge filmen til meg 6699[/snapback] Bare hyggelig Lasse, og selv takk for at du ville kjøpe den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Har Fever Pich hjemme på engelsk. Knallbra bok. Skremmende lesning for en fotballsupporter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 har lest boka på norsk og kjøpte filmen i for noken dagar si og den var rett og slett lough-out-loud funny som det står på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Vi måtte lese en engelsk bok i Engelsken så jeg valgte Fever Pitch.. Holder på med den enda.. Vi måtte også lese en engelsk bok i Engelsken så jeg valgte Fever Pitch.. Har lest den på norsk også...... Meget bar bok.... fikk 5+ for bokanmeldelsen i norsken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 Har selvf;lgelig lest den, og sett filmen flere ganger. IKKE se den amerikanske verjonen!!!!! Har selvfølgelig lest den, og sett filmen flere ganger. IKKE se den amerikanske verjonen!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 Intervju i dagbladet med Nick Hornby. http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/03/29/530753.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.