Jump to content

Hvor kan man se denne kampen på TV?


geirangell

Recommended Posts

Lurte bare på om noen der ute vet hvor jeg kan se Emirates Cup live? Vet SkySports viser, men jeg har ikke tilgang til den kanalen her i mitt nærområde....

 

Arsenal TV Online viser bla. Emirates Cup og Preseason kampene, utenom det så har ikke jeg fulgt med så mye på hvilke kanaler som sender disse kampene, i og med at jeg har ATVO :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 31 2008, 04:39 PM) 136699[/snapback]

Lurte bare på om noen der ute vet hvor jeg kan se Emirates Cup live? Vet SkySports viser, men jeg har ikke tilgang til den kanalen her i mitt nærområde....

 

Arsenal TV Online viser bla. Emirates Cup og Preseason kampene, utenom det så har ikke jeg fulgt med så mye på hvilke kanaler som sender disse kampene, i og med at jeg har ATVO :)

 

 

Rettighetene til både Emirates Cup og Amsterdam turneringen er solgt. Arsenal TV/ Arsenal TV online viser kun Pre match og post Macth coverage. (før og etter kamp)

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 31 2008, 04:39 PM) 136699[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Lurte bare på om noen der ute vet hvor jeg kan se Emirates Cup live? Vet SkySports viser, men jeg har ikke tilgang til den kanalen her i mitt nærområde....

 

Arsenal TV Online viser bla. Emirates Cup og Preseason kampene, utenom det så har ikke jeg fulgt med så mye på hvilke kanaler som sender disse kampene, i og med at jeg har ATVO B)

 

 

Rettighetene til både Emirates Cup og Amsterdam turneringen er solgt. Arsenal TV/ Arsenal TV online viser kun Pre match og post Macth coverage. (før og etter kamp)

 

Måtte sjekke det selv. Det var helt rett og veldig overraskende og skuffende :)

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 31 2008, 04:39 PM) 136699[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Lurte bare på om noen der ute vet hvor jeg kan se Emirates Cup live? Vet SkySports viser, men jeg har ikke tilgang til den kanalen her i mitt nærområde....

 

Arsenal TV Online viser bla. Emirates Cup og Preseason kampene, utenom det så har ikke jeg fulgt med så mye på hvilke kanaler som sender disse kampene, i og med at jeg har ATVO B)

 

 

Rettighetene til både Emirates Cup og Amsterdam turneringen er solgt. Arsenal TV/ Arsenal TV online viser kun Pre match og post Macth coverage. (før og etter kamp)

 

Såpass ja.. må si jeg ble litt skuffet der ;)

 

Men regner vel med at jeg finner en stream til denne kampen uansett :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.livesport247.com/program_schedule

 

Emirates Cup:

Sat 2nd kl 17.30 Arsenal v Juventus LIVE! (stream 1) Pre season

Sun 3rd kl 17.30 Arsenal v Real Madrid LIVE! (stream 1) Preaseson

Amsterdam Tournament:

Fri 8th kl 21.15 Ajax v Arsenal LIVE! (stream 1) Preaseson

Sat 9th kl 19.00 Arsenal v Sevilla LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Både Emirates Cup, og Amsterdam Tournament blir sendt på Sky Sports One (SS1). Så muligheter for å se kampene er det :) Skal en se kampene på www.livesport247.com koster det 24kr for en uke. Husk og avbestill livesport tjenesten dersom en ikke skal fortsette, ellers fortsetter det uke etter uke :P

Link to comment
Share on other sites

Har aldri vært borti Livesports247. Er det verdt å bruke de pengene? Er det virkelig mye bedre kvalitet enn på myp2p?

 

 

Brukte Livesport247 før og det er verdt pengene. Bedre kvalitet enn vanlig streams og det "lagger" ikke under kampen og lyden er også bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Går kampen til onsdag på noen kanal vi her i landet får inn?

Canal+ sendte jo bortekampen, men ser at BBC skal sende i England?

Har de skaffet seg CL rettigheter?

 

Kvalik-kampene til CL inngår ikke i den orginale CL-pakka, de legges ut for salg kamp for kamp.

Tror BBC betalte over 20 mill for denne ene kampen.

Imidlertid aner jeg ikke om noen norske kanaler har kjøpt den inn..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...