Jump to content

Fantasy Premier League


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Fikk en god start i den første runden, men har senere dalt mer og mer nedover i alle ligaer jeg er med i. Jeg kommer til å vente til det har gått 5-6 serierunder og Premier League har satt seg, så skal jeg bruke "gratiskortet" mitt og endre nesten hele stallen. Dette holder ikke!

Link to comment
Share on other sites

Fikk en god start i den første runden, men har senere dalt mer og mer nedover i alle ligaer jeg er med i. Jeg kommer til å vente til det har gått 5-6 serierunder og Premier League har satt seg, så skal jeg bruke "gratiskortet" mitt og endre nesten hele stallen. Dette holder ikke!

Gratiskortet? Hva er det?

Link to comment
Share on other sites

Da ser det ut som mitt lag Pride of London begynner å nærme seg toppen. Var på ferie de 3 første ukene, noe som ga meg en skjev start uten de helt store justerings mulighetene.

 

Ellers er det verdt å nevne at det er relativt høyt nivå i ligaen synes jeg.

 

Ja du klatrer ingen tvil om det. Jeg er vel rundens taper denne runden med kong Almunia.

Fra en ledelse til en foreløpig 17 plass er ikke noe å hoppe i taket for (jeg er glad jeg ikke slang med leppa etter forrige runde). Nå skal det sies at mine 3 Villa spillere fortsatt kan redde runden min noe.

En av grunnene til at det gikk rett vest denne runden er (dette er århundrets dårligste unnskyldning) at jeg så på feil fixture uke. Jeg trodde altså det skulle spilles helt andre kamper enn det som var tilfelle. Jeg satte inn Richards i forsvaret og tok ut Davies på topp for å nevne en stor glipp.

 

Når det gjelder mitt mål er det en topp 10 plassering og minst 50 poeng i snitt pr. runde. Jeg ligger vel greit i rute til det.

 

Jeg har også bestemt meg for å ikke ha med spillere fra Tottenham, Man U, Chelsea og Liverpool og selv om jeg tror Fabregas kommer til å ha færre målgivende etc i år kontra i fjor så er han min kaptein, selv om jeg tror andre på laget kan gjøre en bedre jobb.

 

Jeg er enig i at det er høyt nivå på ligaen. Ligaen er ranket som 509 av 118125. Det er jo rett og slett klasse :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå har Fantasty Premier Leeague også kommet i en norsk versjon. Her finner du den. Du får £ 55 mil å handle for, etter alt og dømme er Ronaldo dyrest med £ 9.1 mil. Jeg har allerede laget en liga for oss på forumet. Liga-pin: 434. Lykke til! :D

 

Mitt lag:

 

Almunia

Sagna - Ferdinand - Carragher - Boswinga

SWP - Deco - Barry - Jonas

Defoe - Santa Cruz

 

Join disse. "Alle som hater Spurs" (438) og "Gunners.no" (438).

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

 

The England 11:

 

KEE:

Paul Robinson (Blackburn)

 

FOR:

Gäel Clichy (Arsenal)

Paul Scharner (Wigan)

John Terry (Chelsea)

Joseph Yobo (Everton)

 

MID:

Joe Cole (Chelsea)

Javier Mascherano (Liverpool)

Luka Modric (Tottenham)

Ashley Young (Aston Villa)

 

ANG:

Wayne Rooney (Man United)

Fernando Torres (Liverpool)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wild card heter det egentlig. Man kan bruke det for å bytte ut alle spillerne sine, men det kan man gjøre kun gjøre en gang.

Nå går det så dårlig. Jeg vil bruke Wild card, men hvordan gjør jeg det? Bare kjøper jeg spillere på transfermarket og det trekker meg ikke pga. det er føste gang. Eller må jeg gå en spesiell plass?

 

Edit: Fikk det til.

Link to comment
Share on other sites

Ja, nå har Fantasty Premier Leeague også kommet i en norsk versjon. Her finner du den. Du får £ 55 mil å handle for, etter alt og dømme er Ronaldo dyrest med £ 9.1 mil. Jeg har allerede laget en liga for oss på forumet. Liga-pin: 434. Lykke til! :P

 

Mitt lag:

 

Almunia

Sagna - Ferdinand - Carragher - Boswinga

SWP - Deco - Barry - Jonas

Defoe - Santa Cruz

 

Join disse. "Alle som hater Spurs" (438) og "Gunners.no" (438).

 

 

Meldt meg på 434 jeg :proud:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...