Jump to content

Fantasy Premier League


Parlour

Recommended Posts

Nå som sesongen nærmer seg med stormskritt er det på tide å registrere seg på Fantasy premier league

 

Jeg tenkte det sikkert var mange som var med på dette på forumet og tenkte kanskje vi kunne få til en slags konkurranse eller veddemål internt i supporterklubben.

 

Ikke vet jeg om dette var rett sted å poste dette, men hvis noen ønsker å flytte den så kjør på.

 

Spørsmålet er jo da som følger, pleier det å være en egen liga for Arsenal Norway, er det ønskelig at dette dras igang og sist men ikke minst, skal vi kjøre en slags premiering?

 

Selv synes jeg Fantasy league gir premierleauge runder en ekstra dimensjon.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Hender jeg melder meg på slike fantasy-spill, men pleier å bli farlig opphengt. Sitter og tenker på fantasylaget hele matchen og irriterer meg om feil spillere scorer osv. Men får vel joine om det blir en egen arsenal norway liga:>

Link to comment
Share on other sites

Er ikke dette omtrent likt Fantasy Tippeliga-manager?

Jo, det var vel Fantasty Premier League som begynte.

 

Slik er mitt lag, må nok endre noe på det før sesongen starter. Laget heter Team AFC.

 

233417.jpeg

 

Er med i the Arsenal way, Martinius. :D

Link to comment
Share on other sites

Da ser det i hvertfall ut som det er en viss interesse her. Så hvis noen har lyst til å starte en liga så er det bare å sette igang. Jeg har ikke tid selv akkurat nå. Men vi har fremdeles god tid da det er 2.5 uke frem til seriestart.

 

Er det noen som har noen gode ideer til hvordan vi eventulet kan gjøre dette enda mer spennende, en slags premiering elller lignende?

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg også med, heter seiers herrene. Var med i fjord og lå ført til jul. Men jeg hadde ikke Torres og Ronaldo så jeg havna tilslutt på tredje siste plass av ca 15 stykk. Skal bli bedre dette året!

Link to comment
Share on other sites

Et lite spørsmål... Hvordan velger jeg de 11 som skal starte ut av de 15 spillerne?

 

Når du er inne på "my team", så bytter du ut spillere ved å trykke på den gule Nedover-pilen under spilleren. Så kan du velge hvem du vil bytte inn med den grønne knappen ved en av spillerne på benken.

 

Er ikke så veldig god til å forklare, men håper du skjønner det :)

Link to comment
Share on other sites

Et lite spørsmål... Hvordan velger jeg de 11 som skal starte ut av de 15 spillerne?

 

Når du er inne på "my team", så bytter du ut spillere ved å trykke på den gule Nedover-pilen under spilleren. Så kan du velge hvem du vil bytte inn med den grønne knappen ved en av spillerne på benken.

 

Er ikke så veldig god til å forklare, men håper du skjønner det :P

 

Skjønte det! Takk skal du ha :)

Link to comment
Share on other sites

2 ting jeg ikke har forstått:

 

hvordan for man poeng?

 

det er ikke kamper, men bare om å gjøre å få poeng, sant?

 

For hver Premier League runde som spilles får du poeng utifra hvor bra de spillerne du har på laget ditt har spilt. Så det er om å gjøre å få mest poeng ja.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...