Jump to content

Fantasy Premier League


Parlour

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply
Veldig spent på hvordan dette går. Jeg har troa på meg selv.

 

Jeg overbeviser og leder etter første runde. ;) Spørs om det holder videre, men. Hehe.

 

Så det er deg. Bra jobba. Jeg ligger på en 6. plass på lista og er godt fornøyd. Jeg var ikke spesielt heldig med det defensive arbeidet på laget, da James og Campbell ikke hadde noen god dag på jobb. Offensivt så det bra ut

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skjønner meg ikke helt på poengscorene jeg.Jeg har Asley Young og han har fått 2 bonuspoeng.Kan det være 1 bonuspoeng for hvert mål laget scorer mens han er på banen?

 

Fant dette på FAQ

 

The three best performing players in each match will receive additional bonus points. Three points will be awarded to the best player, two to the second best and a single point to the third.

 

Player performance is assessed by Press Association analysts, all of whom are ex-professional footballers, who attend each match. This assessment takes into account the quality of a player's overall performance and their contribution to the match result.

 

Bonus points are awarded within 1 hour of the last match of the day finishing.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg står på vent til å komme inn i ligaen, men jeg ligger på andreplass i ligaen til et annet forum, med 64 poeng. Jeg gjorde nettopp drastiske endringer i stallen, men jeg har foreløpig ikke sett at poengsummen min har gått ned, så jeg forstår ikke helt det systemet. Får se hva som skjer etter hvert, om det tar litt tid før det trekkes av, eller om jeg får fortsette med 64 poeng.

 

Laget mitt er forøvrig Dial Square.

Link to comment
Share on other sites

Jeg står på vent til å komme inn i ligaen, men jeg ligger på andreplass i ligaen til et annet forum, med 64 poeng. Jeg gjorde nettopp drastiske endringer i stallen, men jeg har foreløpig ikke sett at poengsummen min har gått ned, så jeg forstår ikke helt det systemet. Får se hva som skjer etter hvert, om det tar litt tid før det trekkes av, eller om jeg får fortsette med 64 poeng.

 

Laget mitt er forøvrig Dial Square.

 

Poengene trekkes neste runde etter du har byttet

Link to comment
Share on other sites

Jeg står på vent til å komme inn i ligaen, men jeg ligger på andreplass i ligaen til et annet forum, med 64 poeng. Jeg gjorde nettopp drastiske endringer i stallen, men jeg har foreløpig ikke sett at poengsummen min har gått ned, så jeg forstår ikke helt det systemet. Får se hva som skjer etter hvert, om det tar litt tid før det trekkes av, eller om jeg får fortsette med 64 poeng.

 

Laget mitt er forøvrig Dial Square.

 

Poengene trekkes neste runde etter du har byttet

 

Aha, takk for info. En aldri så liten nedtur dette, da jeg endret nesten hele laget og brukte 32 poeng på det. Visste ikke at jeg ble trukket før etterpå. Men, men... får satse på at endringene gjør susen, selv om jeg hadde en grei poengsum også fra før.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk en fryktelig dårlig start på sesongen med fattige 33 poeng. Det førte til at jeg måtte bytte nærmest hele laget. Men jeg brukte opp wilcardet, det var kjipt. Wilcard funker slik at jeg kan bytte så mange jeg vil uten at jeg mister poeng, men wilcard kan du bare bruke en gang. Saster på at jeg klatrer i neste runde. :P

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg også med, heter seiers herrene. Var med i fjord og lå ført til jul. Men jeg hadde ikke Torres og Ronaldo så jeg havna tilslutt på tredje siste plass av ca 15 stykk. Skal bli bedre dette året!

 

Jeg finner deg ikke i the Arsenal Way ligaen

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er jeg også med, heter seiers herrene. Var med i fjord og lå ført til jul. Men jeg hadde ikke Torres og Ronaldo så jeg havna tilslutt på tredje siste plass av ca 15 stykk. Skal bli bedre dette året!

 

Jeg finner deg ikke i the Arsenal Way ligaen

 

BE

Skiftet navn til Gunners FC! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da ser det ut som mitt lag Pride of London begynner å nærme seg toppen. Var på ferie de 3 første ukene, noe som ga meg en skjev start uten de helt store justerings mulighetene.

 

Ellers er det verdt å nevne at det er relativt høyt nivå i ligaen synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...