Jump to content

sergio aguero


Torstein

Recommended Posts

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/13/540753.html

 

står her at arsenal, manu eller pool har/skall lagt(legge) in bud på aguero. det er nok ikke pool pga sliter med økonomien + vil hente barry. man u skall ha lagt in bud på berba, da treng dei sikkert ikke en spiss til for £30 mill. kan det vere arsenal? wenger med ein stor signing? selv tviler eg men en veit aldreg. hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/13/540753.html

 

står her at arsenal, manu eller pool har/skall lagt(legge) in bud på aguero. det er nok ikke pool pga sliter med økonomien + vil hente barry. man u skall ha lagt in bud på berba, da treng dei sikkert ikke en spiss til for 30 mill. kan det vere arsenal? wenger med ein stor signing? selv tviler eg men en veit aldreg. hva tror dere?

 

Hadde Aguero kommet hadde det vært en drøm.Fantastisk spiller..Selv om jeg er stor fan av Huntelaar, hadde jeg blitt like glad om Aguero hadde kommet.Men må si jeg tviler på at det kommer til å skje..

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/13/540753.html

 

står her at arsenal, manu eller pool har/skall lagt(legge) in bud på aguero. det er nok ikke pool pga sliter med økonomien + vil hente barry. man u skall ha lagt in bud på berba, da treng dei sikkert ikke en spiss til for 30 mill. kan det vere arsenal? wenger med ein stor signing? selv tviler eg men en veit aldreg. hva tror dere?

 

Ville ikke akkurat vært en typisk Wenger signering, og for prislappen til Agüero så kunne man også hentet f.eks. Benzema.

 

Tror uansett ikke dette blir noe av.. Wenger henter nok en uslepet juvel til et par millioner hvis Adebayor går :)

Link to comment
Share on other sites

Aguero tror/vet jeg vil bli en fantastisk arsenal spiller. Han er en av favoritt spillerene mine og jeg mener at vi burde kjøpt han for alt under 35mil pund. Vet at folk kommer til å være uenige men da får de bare være det.Men bare lurer det er 30mil pund det er snakk om og ikke 30mil nok det høres litt lite ut. ;)

Link to comment
Share on other sites

Aguero tror/vet jeg vil bli en fantastisk arsenal spiller. Han er en av favoritt spillerene mine og jeg mener at vi burde kjøpt han for alt under 35mil pund. Vet at folk kommer til å være uenige men da får de bare være det.Men bare lurer det er 30mil pund det er snakk om og ikke 30mil nok det høres litt lite ut. ;)

 

selfølgeligt er det pund:P

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker den fotballen Aguero står for! Men tror dessverre at dersom han går til en klubb i England, så blir det Man UTD :rolleyes: Dette fordi Wenger ALDRI kommer til å kjøpe en spiller til den prisen Athletico MAdrid forlanger!

Enig der. Hvis Wenger kjøper Agüero vil jeg bli overraska! Men for all del, hvis det skjer skal jeg bli glad :D

At. Madrid krever vel nærmere 500 mill NOK for han, og det er altfor mye syns nok Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Altså nå har moderatorer her vært ute og advart flere og flere som kommer med bastante 3-4 ords innlegg. Må vel strengt tatt være mulig å gjøre noe mer med det snart? Ser ikke ut til at folk gidder å bry seg om advarsler fra moderator her inne... Desverre...

 

on topic: HAdde vært fantastisk om vi faktisk "splæsja" 31mill på denne fyren. Er vel ikke en spiller/fan/manager i verden som ikke kunne tenkt seg hans tjenester. Om han kommer til oss er vel heller tvilsomt, men jeg har en liten følelse innerst inne, av at vi kommer til å bli ekstremt happy før deadline. Jeg tror salgene av Hleb/Gilberto kommer av en grunn.

 

Og jeg håper det er at vi kjøper en ekstremt god og etablert spiller. Så Wenger's tanker er å ha en dønn-solid spiller i starting XI, og ha en unggutt som backup ( som alltid ). Og den tanker liker jeg.. og jeg velger å leve i trua..

Link to comment
Share on other sites

Er en ekstremt talentfull guttevalp, men ekke det vi trenger nå føler jeg.... Hvem vet, men jeg tror han passer dårlig til den engelske spillestilen, og han er jo grovt overpriset. Hadde vært gledelig om det skjedde, men finnes flere jeg har større "feeling" for :P Som feks Pogrebnyak :)

Nja takk, men hadde nok blitt glad hvis det skjedde er konklusjonen på et hvis :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Trur ikke han blir å kommer.

Men det hadde vært fantastisk vist han kom!!

Fredrik..

Ikke att jeg skal leke noe slags moderator..

Men det har ikke vært prat om han siden 18 Juli..

Er unødvendig å ta opp igjen tråden med en sånn kommentar da..

Wenger har også sagt att vi ikke skal signe noen flere spisser..

 

Takk for meg

Link to comment
Share on other sites

Trur ikke han blir å kommer.

Men det hadde vært fantastisk vist han kom!!

Fredrik..

Ikke att jeg skal leke noe slags moderator..

Men det har ikke vært prat om han siden 18 Juli..

Er unødvendig å ta opp igjen tråden med en sånn kommentar da..

Wenger har også sagt att vi ikke skal signe noen flere spisser..

 

Takk for meg

okey

det viste æ ikke

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...