Jump to content

Engelske spillere??


Fredriktc

Recommended Posts

Ser ikke ut som om Wenger foretrekker Briter..Pennant,Sidwell og Bentley har vel vært innom Gunners uten å være god nok..Kunne tenkt meg flere briter men de som er god nok til å forsterke oss er altfor dyre..Skal jeg ønske meg en så blir det Garreth Barry,uten tvil

Link to comment
Share on other sites

Engelske spillere er og vil alltid være ekstremt dyre. Så har det også blitt nevnt at de ikke passer inn i vår spillestil. Selv ville jeg gjerne sett Gabriel Agbonglahor eller Ashley Young i Arsenal. Tror de er to av få som hadde passet inn, men prisen er jo der etter.

Link to comment
Share on other sites

Synd han ville bort, vi ser jo hvor god han er. Han hadde glidd rett inn i første laget nå. Hvis jeg ikke husler helt feil scorte han hat trick mot united rett etter at han forlot oss.

Bentley er rett og slett ikke god nok for oss. Passende for Blackburn, men ikke god nok for de fire største klubbene.

 

Men Liverpool fortsetter vel å kjøpe gamle Arsenal-kanter? (Les: Pennant)

Link to comment
Share on other sites

Håper vår nye midstopper vil være Micah Richards eller Richard Dunne. Men etter at Hughes tok over City, virker det i hvertfall som Dunne var interresert

i å bli. Vil veldig gjerne ha en engelskmann på laget.

 

Men ikke for enhver pris!

Link to comment
Share on other sites

Vi har Kieron Gibbs,veldig spennende spiller.Etter det jeg så av ham i fjorårets Emirates Cup mot Inter bør han være klar for førstelaget denne sesongen.Skal jeg sammenligne han med noen sånn i full fart må det være Jay Jay Ococha :) Mye frekk ballbehandling

Link to comment
Share on other sites

For meg er det egentlig ikke så nøye om noen av talentene våre er engelske eller ikke. Det viktigste er at de har vært lenge i klubben og har blitt skapt av oss. Om det skal komme noe lignende av 5 + 6 - regelen (noe jeg i det hele tatt tviler på) betyr det dog at vi trenger flere engelskmenn.

 

Nå ser det ut som at Walcott virkelig begynner å skinne, mens spillere Randall, Wilshere, Lansburry, Simpson og Gibbs fort kan gkøre noen solide innhopp! Til neste år er dere flere innbyttere, noe som åpner for flere talenter på benken :P. Når Eboue får så mange sjanser som han har fått på vingen, skal det bare mangler at mange av våre talenter også får prøve seg!

 

Per i dag er det ikke mange realistiske engelske spillere jeg ville ønsket å ha i klubben. Barry og en keeper er vel det eneste jeg kommer på i dette sekund. Heller en utenlending til £8 mill enn en like god engelsk spiller til £15 mill.

Link to comment
Share on other sites

For meg er det egentlig ikke så nøye om noen av talentene våre er engelske eller ikke. Det viktigste er at de har vært lenge i klubben og har blitt skapt av oss. Om det skal komme noe lignende av 5 + 6 - regelen (noe jeg i det hele tatt tviler på) betyr det dog at vi trenger flere engelskmenn.

 

Nå ser det ut som at Walcott virkelig begynner å skinne, mens spillere Randall, Wilshere, Lansburry, Simpson og Gibbs fort kan gkøre noen solide innhopp! Til neste år er dere flere innbyttere, noe som åpner for flere talenter på benken :P. Når Eboue får så mange sjanser som han har fått på vingen, skal det bare mangler at mange av våre talenter også får prøve seg!

 

Per i dag er det ikke mange realistiske engelske spillere jeg ville ønsket å ha i klubben. Barry og en keeper er vel det eneste jeg kommer på i dette sekund. Heller en utenlending til £8 mill enn en like god engelsk spiller til £15 mill.

 

synes ikke vi trenger og hente utlendingen hver gang, går ann og sørge for og ha 2-3 engelske hvert fall..

 

ser jo ka det betyr for våre engelske suporter venner når walcott kommer inn f eks ;)

 

har hvert noen engelsk menn som ikke var alt for dyr som var god nok for oss, vi kjøpte reyes i stedet for defoe som kostet bare 5 mill pund, tror han hadde blitt en hit hos oss..

 

carrick kostet 3 mill pund når han gikk til tott

Link to comment
Share on other sites

For meg er det egentlig ikke så nøye om noen av talentene våre er engelske eller ikke. Det viktigste er at de har vært lenge i klubben og har blitt skapt av oss. Om det skal komme noe lignende av 5 + 6 - regelen (noe jeg i det hele tatt tviler på) betyr det dog at vi trenger flere engelskmenn.

 

Nå ser det ut som at Walcott virkelig begynner å skinne, mens spillere Randall, Wilshere, Lansburry, Simpson og Gibbs fort kan gkøre noen solide innhopp! Til neste år er dere flere innbyttere, noe som åpner for flere talenter på benken ;). Når Eboue får så mange sjanser som han har fått på vingen, skal det bare mangler at mange av våre talenter også får prøve seg!

 

Per i dag er det ikke mange realistiske engelske spillere jeg ville ønsket å ha i klubben. Barry og en keeper er vel det eneste jeg kommer på i dette sekund. Heller en utenlending til £8 mill enn en like god engelsk spiller til £15 mill.

 

synes ikke vi trenger og hente utlendingen hver gang, går ann og sørge for og ha 2-3 engelske hvert fall..

 

ser jo ka det betyr for våre engelske suporter venner når walcott kommer inn f eks B)

 

har hvert noen engelsk menn som ikke var alt for dyr som var god nok for oss, vi kjøpte reyes i stedet for defoe som kostet bare 5 mill pund, tror han hadde blitt en hit hos oss..

 

carrick kostet 3 mill pund når han gikk til tott

Jeg er så klart positiv til utvikling og kjøp av engelske talenter, men litt mer etablerte spillere koster alt for mye iforhold til det de er verdt. Ingen tvil om at både Carrick og Defoe var to veldig gode kjøp av spurs. Bent derimot :P.Det er så klart mange engelske talenter som hadde vært fint å få, men det er for høy i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...