Jump to content

CL-finaledommern (Michel)


Ravenghost

Recommended Posts

Wenger sa foran CLkampen i dag at dommern kom til å få en avgjørende rolle, og det kan man trygt si at han fikk. Dommern må jo vær den eneste som ikke gir direkte rødt når man foveksler fotball med kung fu, slik Ferdinand gjorde. I tillegg hadde Ferdinand allerede gult, så at det ikke blir utvisning er jo helt latterlig!!!

 

Må forresten også sette sore spørsmålstegn ved å sette Terry på den 5.straffen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med deg Ravneghost.

 

Professoren fikk rett nok en gang. Fikk en link på msn i går til en fransk side...har den dessverre ikke lenger. Men det er en gruppe iherdige "amatør dommere" som jobber for å innføre videodømming, ved å vise hvor raskt det går. Chelsea skulle visstnok hatt 4 cornere ekstra i går, mens Manu skulle hatt 2 færre. Chelsea skulle hatt 3 innkast som Manu fikk, mens Manu skulle hatt ett av de Chelsea fikk.

Kung-fu sparket var nevnt som en soleklar straffe situasjon, og hvis du ser reprisen her, så vinker linjemannen, mens Michel lar spillet går.

 

Mye rart, men for meg var det samme hvem som vant...et valg mellom pest og kolera. syns synd på Terry, men at Anelka skulle bomme var vel ingen overraskelse.

Link to comment
Share on other sites

i den situasjonen der drogba ble utvist synes jeg også Vidic burde fått kort! det var jo han som hissa opp drogba. og hvis vidic hadde fått gult da hadde han vært utvist å! men virker som dommern ikke tør å utvise manu spillere. :blink:

Link to comment
Share on other sites

i den situasjonen der drogba ble utvist synes jeg også Vidic burde fått kort! det var jo han som hissa opp drogba. og hvis vidic hadde fått gult da hadde han vært utvist å! men virker som dommern ikke tør å utvise manu spillere. :blink:

"Virker som"

Link to comment
Share on other sites

LIker ikke Chelsea heller og hater Man Utd .. men dommeren var mega dårlige serlig linje mannen som over så ting hele tiden... hvor mane kornere skulle Chelsea hatt som han bare .. bare overså for de for de man utd spilleren skreik og rakk opp handa om mente det var 5 meter... Uannsett skulle Chelsea hatt 2 staffer .. den til Rio var soleklar vis det er lov å sparke en opp i tryne på den måte skjønner jeg ikke en ditt av fotball lenger... bare flaks han traff Cols så hvitt i tryne... kunne blitt en stygg epesode det der hadde ikke Cola klart å snudd hode sitt litt .... Terry sin staffe skjønte jeg ikke mye av .. han burde vært en av de siste av alle som tok en staffe.... han ahr aldri vært noe staffe man... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Må jo også bare nevne episoden der malouda blir spraket ned inne i sekstenmetern. det virket hverfall slik, var litt vanskelig å se utifra tvbildene.

 

Synes den var ganske grei jeg. Han hukket bakfoten til Malouda, og burde vert straffe.

Synest mye gjekk mot Chelsea igår, og var dumt at dem ikke vant. Dem var det klart beste laget.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa foran CLkampen i dag at dommern kom til å få en avgjørende rolle, og det kan man trygt si at han fikk. Dommern må jo vær den eneste som ikke gir direkte rødt når man foveksler fotball med kung fu, slik Ferdinand gjorde. I tillegg hadde Ferdinand allerede gult, så at det ikke blir utvisning er jo helt latterlig!!!

 

Må forresten også sette sore spørsmålstegn ved å sette Terry på den 5.straffen...

når det gjelder den 5 straffen, var det vel egentlig drogba som skulle ta den, så han må dele skyld med terry. men! sett aldri, jeg gjentar, aldri en midtstopper uten skuddfot til å ta straffespark!

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa foran CLkampen i dag at dommern kom til å få en avgjørende rolle, og det kan man trygt si at han fikk. Dommern må jo vær den eneste som ikke gir direkte rødt når man foveksler fotball med kung fu, slik Ferdinand gjorde. I tillegg hadde Ferdinand allerede gult, så at det ikke blir utvisning er jo helt latterlig!!!

 

Må forresten også sette sore spørsmålstegn ved å sette Terry på den 5.straffen...

når det gjelder den 5 straffen, var det vel egentlig drogba som skulle ta den, så han må dele skyld med terry. men! sett aldri, jeg gjentar, aldri en midtstopper uten skuddfot til å ta straffespark!

Det er én, bare én spiller (som på det tidspunkt ikke hadde tatt straffe) som burde ta den 5.straffen. Det er uten tvil Essien. Han hadde banket ballen i mål, og selv om van der Saar hadde stått der hadde vdS blitt skutt inn i målet!!!

Link to comment
Share on other sites

i den situasjonen der drogba ble utvist synes jeg også Vidic burde fått kort! det var jo han som hissa opp drogba. og hvis vidic hadde fått gult da hadde han vært utvist å! men virker som dommern ikke tør å utvise manu spillere. :blink:

 

Det er slik det er. Ikke bare i CL, men i PL og alt annet som Manu er med i også. Synd at Fergiez har en slik kustus på dommerne. Men, men... Slik er det når halve verden heier på manutd. Regner nok med at en haug med dommere gjør det også. Nøytral meg her og nøytral meg der.

Link to comment
Share on other sites

i den situasjonen der drogba ble utvist synes jeg også Vidic burde fått kort! det var jo han som hissa opp drogba. og hvis vidic hadde fått gult da hadde han vært utvist å! men virker som dommern ikke tør å utvise manu spillere. :lol:

 

Det er slik det er. Ikke bare i CL, men i PL og alt annet som Manu er med i også. Synd at Fergiez har en slik kustus på dommerne. Men, men... Slik er det når halve verden heier på manutd. Regner nok med at en haug med dommere gjør det også. Nøytral meg her og nøytral meg der.

 

det er iallefall no forbanna dritt! :angry:

Link to comment
Share on other sites

i den situasjonen der drogba ble utvist synes jeg også Vidic burde fått kort! det var jo han som hissa opp drogba. og hvis vidic hadde fått gult da hadde han vært utvist å! men virker som dommern ikke tør å utvise manu spillere. :lol:

 

Det er slik det er. Ikke bare i CL, men i PL og alt annet som Manu er med i også. Synd at Fergiez har en slik kustus på dommerne. Men, men... Slik er det når halve verden heier på manutd. Regner nok med at en haug med dommere gjør det også. Nøytral meg her og nøytral meg der.

 

det er iallefall no forbanna dritt! :angry:

De lider av gruppepress alle sammen :angry:

Link to comment
Share on other sites

Lå dere merke til hvor mye Ferguson kjeftet på dommeren da andre omgang startet opp?

 

La merke til det jeg og! Og det burde ikke være lov, det har jo stor innflytelse på dommerne. Tenk deg nå hvis det var United som var Chelsea og omvendt liksom. Hvis det var United som hadde blitt snytt for rekord mange kornere på noen få minutter, i tilleg ikke får straffe på kung-fu sparket(Hvor linjedommeren vinket i 2 sekunder og la ned flagget igjen, som om ingenting hadde skjedd). Ferguson ville hudflettet dommerne og alt som var etter kampen. Jeg har ikke hørt at Grant har uttalt noe om dette, ihvertfall så blir ingenting framspilt i media.

Selvsagt vil ikke da dommeren være nøytral!! Og jeg synes ikke det er rart at Drogba noe unødvendig slo til Vidic. Etter at Vidic hadde snakke stygt om Drogba dagen før kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...