Jump to content

2008.08.03 Real Madrid H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

diaby virker treg og umotivert, og det kan se ut som om det er mange som er redde for å avslutte.

 

og selvfølgelig har ikke adebayor klart å lære seg offsidereglene denne sommeren heller:-(

Er enig med deg at Diaby ikke er på topp nå.. Han har hatt flere unødvendig balltap. Tror Denilson vil få sentral midtbane plass med Fab når PL starter :D

Link to comment
Share on other sites

Helvetes Eboue, få han bort. Slik gjør man bare ikke, spesielt i en pre-season kamp. Hørte jo skriket til RM-spilleren.

Jack Wilshere er fantastisk forøvrig.

 

Hey, den tacklingen til Eboue gjorde at han steg mange hakk i min bok. Det var Heinze han tacklet, da er det lov :D

 

Wilshere har absolutt potensiale. Men for guds skyld, han er bare 16. Ikke forvent all verden enda. Han er IKKE klar for PL på lenge enda!

Link to comment
Share on other sites

Hey, den tacklingen til Eboue gjorde at han steg mange hakk i min bok. Det var Heinze han tacklet, da er det lov :D

 

for noe tull,slikt hører ikke hjemme på en fotball bane.kommer på de samme om det er tidligere manu spillere eller ikke

Link to comment
Share on other sites

Diaby spiller veldig bra..

kommer helt klart til å ta plassen ved siden av Cesc, selvom det ser ut som Denilson er med i planene også..

hehe tror npk ikke diaby vil ta plassen ved Fabregas denne sesongen.. enten blir det nasri, ellers vil wenger kjøpe inn en spiller...

Link to comment
Share on other sites

Eboue viser den samme drittholdninga i nesten vær eneste kamp, han minner om Robbie Savage, og Savage kan brenne i helvete for min del! Nå må Wenger ta det opp med ham, han kan ikke få slippe uinna vær gang bare fordi han veiver med armene og ikke skjønner at han gjorde noe galt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...