Jump to content

2008.08.03 Real Madrid H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

får ikke streamet fra noen kanaler via sopcast :) noen som har samme problemet?

 

Fant en nå, 48608 på sopcast. Bra kvalitet. Trodde seriøst ArsenalTV streamet denne for de utenfor UK (er selv i USA) men tok visst feil der gitt.

 

Eh. La merke til at det sto GOLTV i hjørnet på Sopcasten, la to og to sammen og sjekka tven. Den er på live på tven min ;)

Link to comment
Share on other sites

Av det jeg ser, så gjorde vi veldig rett i å la Baptista gå. Sliter med førstetouch og pasninger fortsatt.

 

Hehe det har du jaggu rett i. Vi klager tidvis på at Ade har tungt touch men mer tungfotet kar en Baptista er sjelden kost

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 3 2008, 04:53 PM) 137002[/snapback]

Oi oi.. Juventus 0 - 3 HSV, dermed er det vel HSV på toppen nå med 7 poeng, Real med 5 og Juventus med 4, så vi må altså vinne med 3 mål eller mer for å kunne klare å vinne Emirates Cup :)

 

Ingen bombe at HSV vant. De trenes jo tross alt av denne legenden:

 

m_jol_03.jpg

 

Liker faktisk denne fyren!

Link to comment
Share on other sites

Diaby syns jeg har hatt en litt dårlig start på kampen, har mistet ballen unødvendig en del ganger.. Men Arsenal kjører på, og hadde en sjanse ved Walcott, etter et flott samspill mellom RvP og Ade

 

Enig med deg her, Diaby er fortsatt for treg til å spille fra seg ballen, gang på gang så sender han en pasning for sent slik at den blir snappet opp.

 

EDIT: Stor sjanse til Arsenal, Adebayor header over..

Link to comment
Share on other sites

får ikke streamet fra noen kanaler via sopcast :) noen som har samme problemet?

 

Fant en nå, 48608 på sopcast. Bra kvalitet. Trodde seriøst ArsenalTV streamet denne for de utenfor UK (er selv i USA) men tok visst feil der gitt.

 

Eh. La merke til at det sto GOLTV i hjørnet på Sopcasten, la to og to sammen og sjekka tven. Den er på live på tven min ;)

 

Hva slags TV pakke har du?

Link to comment
Share on other sites

Real kom til bkun én sjanse. Den var dog veldig stor. Det står respekt av Raul som ikke legger seg ned! Ellers var vi veldig gode i den defensive jobbingen - særlig de første 30. Midtbanen var veldig god på å komme tett opp i mann og komme i overtall mot spillere. Denilson leverte en god omgang og kom fikk avslutte på to gode angrep. Diaby har dessverre vært vår svakeste. Litt for treig i å sentre, noe som ofte fører til at pasningen blir lest. Ellers er våre to andre midtbanespillere livlige på sidene. Ser at Walcott endelig har lært å bruke andre finter :). RvP er fantastisk, mens Ade også har vært god. Nære på ved headinger. Samspillet mellom de to har også vært bra. Clichy og Sagna har vært gode som alltid, men Gallas og Senderos ikke har hatt veldig mye å gjøre.

 

Vi hadde ballen klart mest og dominerte veldig de første 30. Real spiller med et veldig svekket mannskap, så vi bør vel klare å vinne denne kampen. Spillemessig er vi veldig bra, og det var en klar forbedring i kreativitet fra Juventus-kampen. Sistepasningen må dog bli litt bedre, men det er nettopp det vi spiller treningskamper for. Naturlig at spillerne blir slitne på slutten av omgangen med tanke på at de bygger opp kondisen. Gleder meg til andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Edurado ble intervjuet nå i pausen om skaden sin. Han sier blant annet at han har trent 6-7 timer hver dag i over 4 måneder og at satser på å spille igjen før jul. Gleder meg til han kommer tilbake! :)

 

Ellers har RvP imponert og Nasri har spilt bra. Diaby virker litt tung i dag, slipper ballen for sent og sender ofte feilpasninger. Han må heve seg om han spiller andre omgang.

 

Tipper en 3-1 seier til oss.

Link to comment
Share on other sites

får ikke streamet fra noen kanaler via sopcast :) noen som har samme problemet?

 

Fant en nå, 48608 på sopcast. Bra kvalitet. Trodde seriøst ArsenalTV streamet denne for de utenfor UK (er selv i USA) men tok visst feil der gitt.

 

Eh. La merke til at det sto GOLTV i hjørnet på Sopcasten, la to og to sammen og sjekka tven. Den er på live på tven min ;)

 

Hva slags TV pakke har du?

 

Har Atlantic Broadband vanlig standard kanaler (+HBO) - bor på South Beach i Florida.

Link to comment
Share on other sites

får ikke streamet fra noen kanaler via sopcast :) noen som har samme problemet?

 

Fant en nå, 48608 på sopcast. Bra kvalitet. Trodde seriøst ArsenalTV streamet denne for de utenfor UK (er selv i USA) men tok visst feil der gitt.

 

Eh. La merke til at det sto GOLTV i hjørnet på Sopcasten, la to og to sammen og sjekka tven. Den er på live på tven min ;)

 

Hva slags TV pakke har du?

 

Har Atlantic Broadband vanlig standard kanaler (+HBO) - bor på South Beach i Florida.

 

Da gir jeg opp å lete errer den blant mine canal digital kanaler

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...