Andain Posted May 20, 2008 Report Share Posted May 20, 2008 Arsenal - Juventus Emirates Stadium, Lørdag 2 August , klokken 17:15 Lagoppstilling: Arsenal: - Juventus: - Dommer: TV kanaler: arsenal.com MATCH MENU Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted May 25, 2008 Report Share Posted May 25, 2008 http://carlosvelanews.wordpress.com/2008/0...ainst-juventus/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners4ever Posted June 12, 2008 Report Share Posted June 12, 2008 http://carlosvelanews.wordpress.com/2008/0...ainst-juventus/ Det blir fett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Flere som skal hit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted June 15, 2008 Report Share Posted June 15, 2008 Flere som skal hit? Jeg skal på der på 13 års dagen min(2 August). Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Det blir en kongedag Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Du har en kompis som er BESTEKAMERAT med Makelele?! Kan du bevise det på en eller annen måte? - Enten det, eller så må du nok lenger ut på landet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Det blir en kongedag Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc.. hadde ikke jeg giddet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Ville heller at en kompis som var bestekamerat med Kyle Bartley, enn en kompis som var bestekamerat med Makelele, for å si det sånn. Hater den spilleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Det blir en kongedag Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc.. Vet ikke om det var meg du spurte men jeg skal til London for å se Arsenal spille ikke møte noen Chelsea-spillere. Jeg er en ekte Arsenal suporter (sier ikke at du ikke er det!) så vis jeg skal se Chelsea-spillere skal det være i en kamp mot Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Jeg gleder meg litt til Juventus kampen. Selv om det er en Pre-season kamp, har jeg forhåpninger om at det blir en god kamp, og forhåpentligvis får våre nye spillere vist seg frem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 For en gjeng..Lær dere en ting,bruk krefter på å elske dine egne enn å hate andre..Regner med en gutt på 13 år kunne tenke seg å møte Essien,Drogba,Ballack etc selv om han er Gooner,var derfor jeg spurte..Jeg skal forresten se alle Emirates-Cup kampene slik som dere..Skal forresten på omvisning på Wembley,er vel sikkert noe galt i det å for dere. . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 For en gjeng..Lær dere en ting,bruk krefter på å elske dine egne enn å hate andre..Regner med en gutt på 13 år kunne tenke seg å møte Essien,Drogba,Ballack etc selv om han er Gooner,var derfor jeg spurte..Jeg skal forresten se alle Emirates-Cup kampene slik som dere..Skal forresten på omvisning på Wembley,er vel sikkert noe galt i det å for dere. . . . Blir litt flaut å skrive dette etter det innlegget lenger over men vil kanskje bli med allikevel, må bare snakke med brødrene mine. Glemte å fortelle om de men jeg reiser med to voksne brødre. Men jeg reiser på ferie til Rhodos i morgen i 2 uker , så du hører ikke fra meg på en stund men send meg en melding. (Gidder ikke å diskutere det her på forumet.) Detre blir mitt siste innlegg før ferien så vi snakkes kanskje da. Edit Jeg skal også på alle kampene. Blir det galt å gå med Arsenal drakt vis jeg blir med?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Tror ikke spillerne bryr seg så mye om det men er vel verre med andre Snax da,god ferie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 Blir enda mer flaut å skrive dette her men jeg kommer med en endelig avgjørelse nå så jeg sier nei. Vet ikke helt om du var seriøs (selv om du virker seriøs da) så etter Emirates-Cupen kan du poste bilder av deg og Chelsea spillerene så jeg kan se hva jeg gikk "glipp av" . Og når jeg tenker meg om skrev jeg her på denne Topicen for 3-4 timer siden at det ble mitt siste ennlegg før ferien og etter det blir dette mitt 3 innlegg. Men dette ble mitt siste på 2 uker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Jeg er sikker på at dere hadde gledet dere til å se spillere som Essien, Makelele og flere chelsea spillere. Jeg hadde hvertfall gledet meg! dette er tross alt store fotballspillere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Jeg skal en tur over Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^, Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen? Gleder meg mest til å få se Vela i action Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 Jeg skal en tur over Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^, Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen? Gleder meg mest til å få se Vela i action Får håpe på et Vela mål da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Jeg skal en tur over Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^, Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen? Gleder meg mest til å få se Vela i action Tar ikke eg helt feil så er det den 1 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Jeg skal en tur over Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^, Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen? Gleder meg mest til å få se Vela i action Tar ikke eg helt feil så er det den 1 ? Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
TH14 Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke bær av hvordan man skal bestille biletter til juventus kampen :/ ... noen som kan forklare med deg litt mer nøyaktig... skal på ferie til sør-london, men drar en tur med pappa til london for å se juventus kampen hvis jeg da greier å ordne biletter... på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure5 Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Det blir en kongedag Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc.. Steike fett, er du seriøs? Vet du hvordan han kjenner Makelele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Via en felles bekjennt i Frankrike.Men Chelsea er ute å reiser denne helgen så det blir ikke noe av det..Skal heller på Wembley på omvisning Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Javel da, så blir vår førstelagsoppstilling følgende mot Juventus: Almunia Sagna - Senderos - Gallas - Clichy Eboue - Fabregas - Denilson - Nasri Van Persie - Adebayor Jeg tror Wenger går for Denilson som makker til Fabregas. I andre omgang får vi kanskje se Diaby / Ramsey som midtbaneduo. Blir spennende å se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Javel da, så blir vår førstelagsoppstilling følgende mot Juventus: Almunia Sagna - Senderos - Gallas - Clichy Eboue - Fabregas - Denilson - Nasri Van Persie - Adebayor Jeg tror Wenger går for Denilson som makker til Fabregas. I andre omgang får vi kanskje se Diaby / Ramsey som midtbaneduo. Blir spennende å se! Bytt ut Eboue med Walcott så har du laget har en følelse av at Denilson blir den som får spille ved siden av Fabregas selv, virker som han passer mye bedre i den rollen enn Diaby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.