Jump to content

Lehmann ut - inn med....


Hugo

Recommended Posts

http://arsenal-mania.com/articles/3105319/...ven-starts.html

 

Lehmann går nok sansynelig ut som de fleste forventer, men her meldes det at an gratis og mer rutinert keeper kommer inn. Målvakten skal bli nr tre/fire i rekken og Fabianski skal få mer spilletid(ganske forventet). Vet ikke hva jeg syntes :)

Kommer veeeeldig ann på hvilken person denne gratise keeperen er!

 

NB! Beklager så mye at en "n" ikke fant veien i topic navnet!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann har forspilt sine sjanser. Akkurat nå driter jeg i hvor god han er, men han kan ikke drive på slik han har gjort mot Almunia, og det er på sin plass at han blir sendt ut av klubben.

 

Personlig ville jeg gjerne sett Manuel Neuer i klubben, men selvsagt vil nok Wenger heller satse på Fabianski. Er nok ikke så dumt det heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet det er sannsynlig, men jeg blir uansett lei meg den dagen det bekreftes at Lehmann ei er Arsenal-spiller mer. Almunia er forhåpentligvis fremdeles på forbedringsstadiet, for vi er et stykke bak klubbene rundt oss på keeperplassen. Jeg håper virkelig at Fabianski kan vise hva han er god for om han får sjansen nå på slutten av sesongen. Jeg må innrømme at jeg har store forventninger til ham.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet det er sannsynlig, men jeg blir uansett lei meg den dagen det bekreftes at Lehmann ei er Arsenal-spiller mer. Almunia er forhåpentligvis fremdeles på forbedringsstadiet, for vi er et stykke bak klubbene rundt oss på keeperplassen. Jeg håper virkelig at Fabianski kan vise hva han er god for om han får sjansen nå på slutten av sesongen. Jeg må innrømme at jeg har store forventninger til ham.

Stiller meg bak det zaldor sier :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet det er sannsynlig, men jeg blir uansett lei meg den dagen det bekreftes at Lehmann ei er Arsenal-spiller mer. Almunia er forhåpentligvis fremdeles på forbedringsstadiet, for vi er et stykke bak klubbene rundt oss på keeperplassen. Jeg håper virkelig at Fabianski kan vise hva han er god for om han får sjansen nå på slutten av sesongen. Jeg må innrømme at jeg har store forventninger til ham.

skulle gjerne sett lehmann som førstevalg en sesong til og at fabianski tok over etter han... jens er uten tvil den beste keeperen i klubben for øyeblikket

Link to comment
Share on other sites

Er enig med dere som ikke mener at Almunia er god nok. Han er helt grei, men ikke typen som kan tette helt igjen og vinne kamper for oss.

 

Ser for meg at Almunia starter neste sesong, med Fabianski på benken. Almunia blir skadet/tapper seg ut. (Tar en Lehman) og Fabianski overtar.

 

Når vi ser på Cech og Reia,var heller ikke så hauga gamle når dem fekk fast plass i sine klubber.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Synes ikke at Almunia skal avskrives helt enda men ellers så virker Fabianski som en spenende keeper uten å ha sett så alt for mye av han. Sikkert ikke aktuelt men Gregory Coupet fra Lyon har ønsket seg en ny utfordring..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...