Jump to content

Sepp Blatter....


Simbad

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 22 2011, 04:57 PM) 224992[/snapback]

Den kommer garantert ut på nedlastningssider også. Så hvis dere ikke har kanalen kan man alltids jukse litt :ph34r:

 

Er forøvrig ikke noe sjokk at det er såpass korrupt. Det har jeg sett og skjønt i mange mange år.

 

Må nok se den på internett, har ikke BBC med i rikspakka mi.

Ja, du er ikke alene om å ha skjønt det, men det er endelig noen som kan ta grep!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Har dessverre ikke fått sett filmen, håper det er riktig link ;)

 

Var riktig link ja :)

 

Helt latterlig hvordan FIFA holder på. Og Sepp Blatter virker jo som en forvirret gammel dement tulling, men han er en utrolig slu rev.

 

Dog syntes jeg dokumentaren kunne dukket langt langt dypere inn i saken enn de det gjorde her.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 28 2011, 04:26 PM) 225839[/snapback]

Var riktig link ja :)

 

Helt latterlig hvordan FIFA holder på. Og Sepp Blatter virker jo som en forvirret gammel dement tulling, men han er en utrolig slu rev.

 

Dog syntes jeg dokumentaren kunne dukket langt langt dypere inn i saken enn de det gjorde her.

Hvor lang er filmen? Er det sånn at det går ann å se den i morgen ettermiddagen i svært redusert tilstand, etter å ha druknet mine sorger etter at enten United eller Barca vinner CL? ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 28 2011, 04:26 PM) 225839[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Var riktig link ja ;)

 

Helt latterlig hvordan FIFA holder på. Og Sepp Blatter virker jo som en forvirret gammel dement tulling, men han er en utrolig slu rev.

 

Dog syntes jeg dokumentaren kunne dukket langt langt dypere inn i saken enn de det gjorde her.

 

Hvor lang er filmen? Er det sånn at det går ann å se den i morgen ettermiddagen i svært redusert tilstand, etter å ha druknet mine sorger etter at enten United eller Barca vinner CL? B)

 

 

- den varer i ca 30min og absolutt verdt å se ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...