Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

For øvrig syns jeg vi har sikret Arshavin til en knallpris, hvis det er 150 millioner som er betalt. Det er halvparten av det Man United betalte for Berbatov, f eks. Og i mine øyne er Arshavin bedre enn Berbatov. Og for ikke å nevne Robbie Keane, som for en eller annen grunn prisen mye høyere enn vår nye spiller. Enig med Dick Advookat (?), vi har vært kjempeheldig her!

Ja, Wenger har tydeligvis presset prisen til de grader nedover. Har faktisk lest enkelte plasser at han kostet litt over 110 mil. Uansett, så er prisen helt grei for en slik spiller.

 

Apropos innlegg i forum og til ettertanke.

Vi brukte fire år på å nå 1700 innlegg på verdens beste Arsenalspiller TH.

I AA brukte vi under 14 dager for å få gjort samme jobben.

Og han har vært i klubben i noen få timer.

Kjære venner: Dette har engasjert.

Ja, det har du virkelig rett i! :P

Link to comment
Share on other sites

Til dere som har sett intervjuet, hva ble det sagt om spill til helgen osv?

 

Han sa han ikke var kampklar nå, og at de måtte se fredag/lørdag. Da fikk Arsene ta avgjørelsen.

 

Det er lenge til søndag! Han blir klar som bare det. Tottene stiller med Keane, og da har vi ikke noe valg verken spillemessig eller psykologisk.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg skjønner er prisen £16,9 millioner, altså 1 Bentley eller 1 Bent.

 

Det kaller jeg et røverkjøp fordi han er nøyaktig den spilleren vi trenger.

 

Nå vet jeg hvorfor det tok sånn tid: de måtte trykke noen trøyer først :P Spilleren og trøya ble lansert samtidig. Etter aktiviteten på dette og andre forum å dømme blir den en kassasuksess for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg skjønner er prisen £16,9 millioner, altså 1 Bentley eller 1 Bent.

 

Det kaller jeg et røverkjøp fordi han er nøyaktig den spilleren vi trenger.

 

Nå vet jeg hvorfor det tok sånn tid: de måtte trykke noen trøyer først :P Spilleren og trøya ble lansert samtidig. Etter aktiviteten på dette og andre forum å dømme blir den en kassasuksess for å si det mildt.

Skal ikke se bort fra at draktsalget fikk arsenal til å drøye med overgangen. Gjennom den siste måneden har klubben gjennom media bygd opp forventningene til Arshavin til det enorme og grunnet at overgangen tok så lang tid blir nok det umiddelbare draktsalget mye større enn det ville blitt om vi signerte han den 2-3 Januar f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg skjønner er prisen £16,9 millioner, altså 1 Bentley eller 1 Bent.

 

Liker uttrykket "en Bent". :P

 

Synes forøvrig prisen er grei. Arsenal er jo ikke akkurat kjent for å bruke så store beløp på spillere, så når vi først skulle velge fra øverste hylle, så synes jeg at prisen kan forsvares. Vi må mange år tilbake i tid for å finne noe som er i nærheten, nemlig Wiltord og Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil påstå at dette er den største stjernen Arsenal noen gang har kjøpt. Så dette er virkelig en stor handel. Har vi fått han for £15m er det fantastisk. Jeg tror han er verdt det dobbelte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil påstå at dette er den største stjernen Arsenal noen gang har kjøpt. Så dette er virkelig en stor handel. Har vi fått han for £15m er det fantastisk. Jeg tror han er verdt det dobbelte.

på lik linje med DB10 da han kom til klubben, 27 år, annerkjent og en fantastisk spiller

 

-Lundasus-

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil påstå at dette er den største stjernen Arsenal noen gang har kjøpt. Så dette er virkelig en stor handel. Har vi fått han for £15m er det fantastisk. Jeg tror han er verdt det dobbelte.

Satt og tenkte på det samme, faktisk. Hvis det skal være noen som kan konkurrere, så må det være kjøpet av Dennis Bergkamp. Han var også en stor stjerne da han kom hit. Håper for øvrig at kjøpene kan sammenlignes på flere måter!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil påstå at dette er den største stjernen Arsenal noen gang har kjøpt.

 

Tja, skal ikke si jeg er uenig. Men f.eks Dennis Bergkamp var ikke direkte ukjent han heller, selv om han kom etter to ganske mislykkede sesonger i Inter.

Jeg husker ennå følelsen av at vi virkelig hadde skutt gullfuglen og fått en "world class" spiller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil påstå at dette er den største stjernen Arsenal noen gang har kjøpt. Så dette er virkelig en stor handel. Har vi fått han for £15m er det fantastisk. Jeg tror han er verdt det dobbelte.

på lik linje med DB10 da han kom til klubben, 27 år, annerkjent og en fantastisk spiller

 

-Lundasus-

 

 

Bergkamp var 25 da han kom til Arsenal. :P

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil påstå at dette er den største stjernen Arsenal noen gang har kjøpt. Så dette er virkelig en stor handel. Har vi fått han for £15m er det fantastisk. Jeg tror han er verdt det dobbelte.

på lik linje med DB10 da han kom til klubben, 27 år, annerkjent og en fantastisk spiller

 

-Lundasus-

 

Ja, kan han følge de fotsporene har vi mange sesonger å glede oss til. Dette er faktisk mine tanker også. Jeg ser på han som spilleren som endelig skal erstatte mannen som fikk Wengers mesterlag til bli akkurat det. Uten forkleinelse for Overmars, Vieira, Henry Pires og alle andre, men DB10 var den som gav oss Wengerball på banen og regisserte arenaen der alle andre blomstret. Listen ligger skyhøyt. Så høyt at det nesten er for mye forlangt at historien skal repeteres.

 

Likevel, Andrey. Get fit and lets have a go!!!

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke ett sekund. Sånn går det Wenger, når du faen ikke får ut fingeren fortere enn det, så må det gå til helvete. Hadde Wenger bare akseptert kravene til Zenit med en gang (Vi ga jo til slutt 16 mill pund uansett) så hadde Arshavin kunne spilt mot West Ham også.

 

Edit: Var ment som svar på Evjus innlegg.

Helt enig!!!!!!

Uansett om det er Wenger eller styret som har siste ord er det klart at Wenger ikke har stått på sidelinja. Blir ikke denne overgangen noe av, er mye av skylden Wenger sin. Det er slik i denne saken at selgende klubb ikke var nødt til å selge, og hvor den kjøpende klubben måtte kjøpe (innse det, at det trengs noe nytt i Arsenal nå!!!). Da har man i utgangspunktet ikke de beste forhandlingskorta på hånd, og bør langt på vei akseptere kravet til selgerklubben. Hvis ikke risikerer man å sitte igjen med skjegget i postkassa...

å idag, Akkurat som ventet fra min side, er det du so sitter med skjegget i postkassa :P

 

som sagt tidligere, dette ordner seg, å nå er vi alle glade for vår nye russer ;) :D

 

gratulerer alle sammen :P

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er akkurat en slik spiller jeg har håpet på at Wenger skulle hente i lang tid nå (Begynner det å bli ett par tre år?). Selv om jeg var sikker på at han kom etter Wengers utalelser i helgen, må jeg si jeg pustet lettet ut da det til slutt ble offentliggjort på arsenal.com

 

Endelig har Wenger hørt oss og hentet en etablert spiller i verdensklasse til klubben! Kjøpet av Arshavin kommer garantert til å gi oss ett løft, om ikke annet psykologisk for resten av laget (og supporterne).

 

Gleder meg stort til å se han spille i trøya vår. Jeg tipper at han får 10-15 minutter mot slutten av kampen mot Tottenham til helgen.

 

Nå ser jeg for første gang siden sessongstart possitivt på at vi kan ende blandt topp fire. :P

Link to comment
Share on other sites

Vi har fått en av verdens største fotballspillere til en kanonpris! Gutten virker veldig sympatisk og profesjonell, og som en fantastisk herlig type! Jeg kan ikke vente på å få sett Andrey løpe med fingern foran munnen foran publikum! Engelsken er jo ikke så ille? Han skjønner alle spørsmål han får og kan svare for seg, og det blir helt sikkert mye bedre allerede til sommeren. Så hvor fort det gikk med Marek Sapara i RBK! GRATULERER ALLE GOONERS!

 

Skjorte nr. 23 blir bestilt i morra! ENDELIG HAR VI ARSHAVIN!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er akkurat en slik spiller jeg har håpet på at Wenger skulle hente i lang tid nå (Begynner det å bli ett par tre år?). Selv om jeg var sikker på at han kom etter Wengers utalelser i helgen, må jeg si jeg pustet lettet ut da det til slutt ble offentliggjort på arsenal.com

 

Endelig har Wenger hørt oss og hentet en etablert spiller i verdensklasse til klubben! Kjøpet av Arshavin kommer garantert til å gi oss ett løft, om ikke annet psykologisk for resten av laget (og supporterne).

 

Gleder meg stort til å se han spille i trøya vår. Jeg tipper at han får 10-15 minutter mot slutten av kampen mot Tottenham til helgen.

 

Nå ser jeg for første gang siden sessongstart possitivt på at vi kan ende blandt topp fire. ;)

 

Jeg er svært, svært usikker på Arshavin-effekten. Det kan veldig fort ende med UEFA-cup på oss neste år. Tottenham borte blir fryktelig vanskelig, og vi er allerede mange poeng bak Villa.

 

Sist jeg var på WHL tapte vi 5-1 :P , og ble rundspilt.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...