Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Nå har nå aldri Arsenal bekreftet noe før dem er 100%. Og oppholdstillatelsen bruker jo å være den som tar lengst med tid.

Opphold- og arbeidstillatelse bør jo ikke være noe problem i dette tilfellet. Er jo vel etablert landslagsspiller fra Europa dette er snakk om! Så lurer veldig på hva det er som tar så sykt lang tid.

Link to comment
Share on other sites

Nå har nå aldri Arsenal bekreftet noe før dem er 100%. Og oppholdstillatelsen bruker jo å være den som tar lengst med tid.

 

I og med at Wenger trodde han kunne fortelle om overgangen i løpet av kvelden i går, så tror jeg ikke dette har noe med oppholdstilatelsen å gjøre. Nei jeg tror mer på at det er noe med papirene mellom Arsenal og Zenit.

Link to comment
Share on other sites

30 medlemmer leser tråden. Høyere antall enn det som har vært på kamptrådene i det siste ;). Tydeligvis mange som ønsker å se han i klubben. VI får håpe at dette kjøpet gir et boost til de andre spillerne ved at Wenger viser at han har ambisjoner. Kan Arshavin spille allerede mot spurvene?

 

Det var vell tett oppimot 300 her i enkelte tider i går! :o

Ikke 300 medlemmer, eller tar jeg feil? Så vidt jeg husker var det rundt 80 medlemmer og resten gjester. TV forumet brukte vel lang tid her inne i går ser jeg for meg.

Det høyeste jeg så var 228 medlemmer og 170 gjester ca...

Link to comment
Share on other sites

Trenger ikke være annet enn denne snøforklaringen:

 

PREMIER LEAGUE - ARSENAL

ZENIT: ARSHAVIN HAS JOINED GUNNERS

 

 

is believed all the relevant complex documentation is in place at the Premier League, but yet to be formally ratified because of administration delays caused by the severe snow that crippled London's transport networks yesterday.

 

Asked if he was now an Arsenal player, the Russia international said: "I think so. The negotiations came to a close and there will be details [on Tuesday].

 

"Now I can say only one thing - that if I play for Arsenal, it will be at number 23."

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til til at dette tar lenger tid enn f.eks. Keane-overgangen tipper jeg er på gunn av at han kommer fra Russland. Han trenger arbeidstillatelse, de må få inn dokumenter fra Zenit, UEFA(?) i tillegg til de vanlige dokumentene fra Arsenal. Det er nok litt mer papirarbeid med en spiller fra Russland, enn en transfer internt i England.

Hele poenget er vel at all den dokumentasjonen skal ha vært levert inn klokka 1730 i går. Det eneste FA skal gjøre er å se om de har fått all dokumentasjonen de trenger og at alt har gått rett for seg. Det burde være en knøtteliten formalitet.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til til at dette tar lenger tid enn f.eks. Keane-overgangen tipper jeg er på gunn av at han kommer fra Russland. Han trenger arbeidstillatelse, de må få inn dokumenter fra Zenit, UEFA(?) i tillegg til de vanlige dokumentene fra Arsenal. Det er nok litt mer papirarbeid med en spiller fra Russland, enn en transfer internt i England.

Hele poenget er vel at all den dokumentasjonen skal ha vært levert inn klokka 1730 i går. Det eneste FA skal gjøre er å se om de har fått all dokumentasjonen de trenger og at alt har gått rett for seg. Det burde være en knøtteliten formalitet.

 

BE

 

Gitt at man har den kunnskapen som skal til for å godkjenne dokumentene vil man jo tro det. Men kanskje FA må melde fra til UEFA om overgangen fra det russiske fotballforbundet til det engelske? Vi aner ikke hva slags dokumenter som det må ordnes opp i.

 

Men ja, jeg ser også grunn til å være bekymret...

 

Edit: Dersom han blir klar, blir han nok ikke klar for kampen til helga. Da må han i såfall få fri fra Russlands landslagssamling fra 8.-12. februar...

Link to comment
Share on other sites

Adrian Bevington, FA Director of Communications:

 

"Yes, it's true, the transfer is in doubt. There is a chance it will take us 2-3 days. The odds are 50/50. If the transfer is declared invalid, Arshavin will be returned to Zenit. We can't rule this out. I don't think that would be a severe ruling: both clubs had a lot of time to complete it during the window."

 

Hentet det fra Arseblog

Link to comment
Share on other sites

Faen. Der røyk den overgangen. Back to reality. Nå må vi kjempe for 4. plassen som et helvete.

 

(Vet jeg er pessimist)

 

Pessimist... optimist.. best å være realist. Og det er som sagt over.. Det har vært plenty av tid å bli ferdig på. Og hvis man dermed ikke klarte det i tide... det er nesten skandale i tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...