Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Lurer på en ting, er ikke transfer vinduet stengt. Så hvordan kan denne handelen gå bra?

 

det er riktig at det er stengt, men ryktene sier at det kun er små ting som gjenstår, og at papirene er sendt til FA... Det viktigste med at vinduet stenger 6, er at klubbene skal sende inn papirene.

 

Eller så kan det være pga snøværet

Link to comment
Share on other sites

Tenk så bortkastet hvis det går i dass nå! Har sittet på fotballsider siden halv 9 i dag morges og vi har skrevet over 75 sider her på forumet om mannen. Og nå kan det hende det ikke blir noe av?!

 

Synes oppriktig synd på Arshavin hvis han ikke får overgang nå heller.

Link to comment
Share on other sites

Litt off topic: Er det noen som kommer til å kjøpe en Arshavin skjorte om han blir klar i kveld? Jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det.

Jeg har skrevet inn en kladd til order som sendest inn med en gang det er klart!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en prøve til i morgen, men jeg klarer pokker meg ikke å konsentrere meg om hinduistisk kirkeutsmykking nå!!!

 

Jeg hadde aldri greid å konsentrert meg om noe slikt. At du ikke klarer det nå, har jeg full forståelse for. ;D Lykke til på prøven da!

 

Blir gal snart. Var ute å tok meg en joggetur i håp om at signeringen skulle være i boks når jeg kom tilbake. Men neida, det samme enda!

Link to comment
Share on other sites

SkySports melder at Arshavin har gjennomført den medisinske testen:)Lever i håpet..

Ville vært kjipt hvis han hadde en alvorlig hjertefeil eller noe sånt nå ;D

Bare overgangssum nå da...

 

ALT er i boks, bortsett fra at Zenit vil ha 50% av sign-on-fee'en hans. Overgangssummen vil bli 14.5 mill pund og 3.5 års kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en prøve til i morgen, men jeg klarer pokker meg ikke å konsentrere meg om hinduistisk kirkeutsmykking nå!!!

 

Jeg hadde aldri greid å konsentrert meg om noe slikt. At du ikke klarer det nå, har jeg full forståelse for. ;D Lykke til på prøven da!

 

Blir gal snart. Var ute å tok meg en joggetur i håp om at signeringen skulle være i boks når jeg kom tilbake. Men neida, det samme enda!

Takker, men boken er ikke åpnet enda, så det ser mørkt ut :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...