Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Zenit skal kunngjøre et eller annet kl 20.00. Det er fortsatt rom for optimisme sier de på skysports men siste nyheter er at det for ørtende gang at dealen er avlyst..

Link to comment
Share on other sites

er hundre prosent sikker

 

¨siden Dick Advocaat istad sa det at: Arsenal veit ikke hvilken spiller de har fått i Arshavin, og at han er vært mye mer enn det Arsenal HAR BETALT for han..

 

jeg trodde også når jeg fikk høre at Veloso var i Nord London, at det kom til å bli dobbeltkjøp

 

-Lundasus-

Link to comment
Share on other sites

er hundre prosent sikker

 

¨siden Dick Advocaat istad sa det at: Arsenal veit ikke hvilken spiller de har fått i Arshavin, og at han er vært mye mer enn det Arsenal HAR BETALT for han..

 

jeg trodde også når jeg fikk høre at Veloso var i Nord London, at det kom til å bli dobbeltkjøp

 

-Lundasus-

Kommer Veloso blir eg sjokkert! Det her eg veldig liten trua på.

Link to comment
Share on other sites

Forumet var ute en stund her iallefall!

 

Mange Arsenal fans har møtt opp utenfor Emirates Stadium og står og venter spent på bekreftelser hos SkySports reporteren.

 

Ser for meg at Zenit får mange gode spillere fremover slik de behandler Arshavin!

Link to comment
Share on other sites

Som noen kanskje husker spekulerte jeg i at han skulle komme på side 37 i denne topicen, men kanskje det skjer når vi nå kommer til det dobbelte nå straks (74)???

 

Og så vil jeg si at vi må klare å se ting litt mer objektivt enn det vi har en tendens til å gjøre. Det er klart at det ikke bare er russerne som er vanskelige å forhandle med i denne saken. Russerne føler sikkert, og kanskje med rette, at Arsenal er vanskelige. Det er jo sinnsykt rart at alle andre overganger går i orden, men at vi ofte ikke ender opp med de vi vil ha. Var vel mye det som hendte med Alonso også. Våkn opp Arsenal!!!

Link to comment
Share on other sites

er hundre prosent sikker

 

¨siden Dick Advocaat istad sa det at: Arsenal veit ikke hvilken spiller de har fått i Arshavin, og at han er vært mye mer enn det Arsenal HAR BETALT for han..

 

jeg trodde også når jeg fikk høre at Veloso var i Nord London, at det kom til å bli dobbeltkjøp

 

-Lundasus-

Kommer Veloso blir eg sjokkert! Det her eg veldig liten trua på.

 

For en drøm om vi hadde sett Arshavin og Veloso på hver sin side av Wenger.. off.. det er hvertfall lov å drømme :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Forumet var ute en stund her iallefall!

 

Mange Arsenal fans har møtt opp utenfor Emirates Stadium og står og venter spent på bekreftelser hos SkySports reporteren.

 

Ser for meg at Zenit får mange gode spillere fremover slik de behandler Arshavin!

 

 

Ser du Skysports hjemme??

http://www.justin.tv/vipclub

Link to comment
Share on other sites

er hundre prosent sikker

 

¨siden Dick Advocaat istad sa det at: Arsenal veit ikke hvilken spiller de har fått i Arshavin, og at han er vært mye mer enn det Arsenal HAR BETALT for han..

 

jeg trodde også når jeg fikk høre at Veloso var i Nord London, at det kom til å bli dobbeltkjøp

 

-Lundasus-

Kommer Veloso blir eg sjokkert! Det her eg veldig liten trua på.

 

For en drøm om vi hadde sett Arshavin og Veloso på hver sin side av Wenger.. off.. det er hvertfall lov å drømme :ph34r:

 

For meg vil gleden bli større med seier i neste seriekamp! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...