Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Dette er den største farsen noen sinne. Til og med jeg har endt opp med å sitte klistret foran skjermen de siste timene. Trodde ikke jeg skulle bli så engasjert og opphengt i alle ryktene som svirrer.

Skal ikke si at jeg blir skuffet hvis alt går til h..., men jeg ønsker helt klart russeren. Han har mye å tilby.

Link to comment
Share on other sites

Makan til dommedagsprofetier og krisemaksimering som er å lese i denne tråden, og flere andre tråder på dette forumet, har jeg aldri sett maken til.

 

Men det sier vel kanskje at de fleste av oss burde lære oss å ha litt mer realistiske forventninger til hva sesongen skal bringe.

hva er realistiske forventninger når wenger mener at vi skal kjempe om gullet før sesongstart?

At vi for tiden ikke har spillere som er i stand til å spille den fotballen vi er vandt til er jo bare et faktum.

Når du ser den midtbanefireren vi kan stille idag,sammenlignet med chelsea,united,pool og villa så er det ikke vanskelig å se at vi trenger en spiller med klasse.

Helt enig med spørsmålet Cyclobs reiser her.

Hva er egentlig ambisjonene til Arsenal? Jo, selvsagt må det være å vinne "gull". Når vi så ikke klarer det, skal vi da gi opp og senke ambisjonene, og forandre vår nåverende klubbprofil/status som "topplag som hvert år skal kjempe om gullet"?

han sier ikke at vi skal vinne, men at vi eskal være med i kampen, å det er vi enda!!

han sier han vil ha Arshavin, men ikke at vi SKAL ha han...

får vi Arshavin er det et bonus...

 

Er bare så lei krisestemninga her hver eneste gang ting ikke går som hver eneste supporter ønsker..

å det å skylde på Wenger er jo bare tull, han har aldri lovet oss Arshavin...så slutt å syt!!!!

Link to comment
Share on other sites

"From The BBC: I work in the Arsenal club shop and have done 20 Arshavin shirts with squad number 15 - my manager has given us the go ahead."

 

Var sikker på at Denilson var nummer 15....

 

Denilson har vel nr 15, så enten er dette bare bøll ellers må Denilson få et nytt nr :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...