Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Det hadde vært, rett og slett, jævlig å sett Arshavin i Shitty drakt. Skjønner om Arshavin velger å dra til Shitty om Arsenal ikke blir enige med Zenit, det skal sies at Arsenal har vært meget sparsom i denne prosessen, det er snakk om en av Europas beste spillere, og syns vi kommer godt ut fra avtalen om vi får Arshavin for £19 mill med klasuler.

 

Nå må Arsenal handle! Og det fort, før City kommer med sine milliarder på bordet!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Muligens troverdig fra The Gooner Forum:

--------------------------------------------------------------------------------

 

20Jan09

Arsenal tell Zenit “Take it or leave it”

post info

By thegoonerforum

Categories: Uncategorized

Tags: Arsenal, Arsenal Forum, Arshavin

 

 

From our sources in Russia it appears as the deal to bring Andrey Arshavin to Arsenal has hit a wall over the transfer fee with both clubs refusing to back down over the price.

 

“Veniamin” Our inside man in Galernaya who works for Melodia Channel has told www.goonerforum.com that Arsenal made a 3rd offer on Sunday night,£13.5m plus a few performance add on bonus (if Arsenal win the league/Champions league within the next 3 years) that will take the overall Arsenal package to a total of £15m. This was rejected by Zenit as they want £16m plus all agents fees to be payed which would take the deal close to £19m.

 

However Zenit had told Arsenal that they would accept the Arsenal package “IF” they paid the agents fee of around £3m. Arsenal have so far refused to accept this and have basically said to Zenit, that’s was our final offer, “Take it or leave it”

 

Zenit have called Arsenals bluff and pulled the plug on talks and the Russian club are now in talks with 2 unnamed clubs. However they have made it clear to Arsenal they the door is open for them to come back in with more to the table and want this deal to be done ASAP!

 

With regards to the player. Well Arshavin had his heart on a move to Arsenal and was prepared to accept a wage cut to come to the club, However he has become frustrated that Arsenal are unwilling to pay the asking price for him and has now told his agent that he is willing to go to any club who are willing to pay the asking price as he is desperate to leave Zenit.

 

We will keep you updated

 

www.goonerforum.com

 

 

HÅPER ARSENAL PUNGER UT. DETTE BLIR SOM Å SPARE SEG TIL FANT.......

 

Er nok redd for at det er mye i dette her. Er redd vi våkner opp til overskrifter i morgen om at han mer eller mindre er klar for enten City, et Spansk eller Italiensk lag.

 

Må si at jeg har gitt opp håpet om at han kommer, selv om en aldri skal gi opp før det er bekreftet, så virker dette håpløst. Arsenal står på sitt og Zenit på sitt, like sta begge to virker det som.

City er vel langt fra like sta som Arsenal så er redd vi ser han i lyseblått ja :huh:

Link to comment
Share on other sites

Dette blir heller som å spare og få den rette spilleren til den rette prisen. Arshavin er ikke verdt mer enn maks 15mill. Hvertfall når man tar med det faktum at han har igjen 18 måneder av kontrakt og ikke kan spille i champions league denne sesongen.

 

Helt uenig! Han er verdt 19 mill, spør du meg. Vi har spart i årevis, og "alltid" hatt penger tilgjengelig. Nå har vi sjansen til å få en spiller av ypperste verdensklasse, og nå klarer vi antakelig å miste ham pga noen millioner. Det kan koste oss plass i neste års CL..det blir dyrere.. Berbatov til over 30 mill, sier sitt. Hva kostet Rooney, Carrick, Anderson, osv.? Du får ikke denne type spillere på billigsalg. Prisen Zenit forlanger burde Arsenal hoste opp, og sørge for at vi sikrer oss en fantastisk god spiller.

 

Skal vi ha ambisjoner om å vinne noe blant verdens beste klubber, nytter det ikke å takke til takke med de nest beste, fordi de er billigere.

 

Arshavin er en glimrende spiller. Noen snakker om at det tar tid å tilpasse seg PL eller at han ikke vil greie det. Maken til tull! Andre greier det - Torres, Robinho. Når slike solslikkere greier det, bør iallfall en russer som er vant med både minusgrader - og i tillegg har prestert på høyt nivå i Europa og på landslag i flere, greie det samme.

 

Utrolig irriterende om dette går i vasken. Akkurat nå ser det stygt ut, men jeg håper.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir heller som å spare og få den rette spilleren til den rette prisen. Arshavin er ikke verdt mer enn maks 15mill. Hvertfall når man tar med det faktum at han har igjen 18 måneder av kontrakt og ikke kan spille i champions league denne sesongen.

 

Helt uenig! Han er verdt 19 mill, spør du meg. Vi har spart i årevis, og "alltid" hatt penger tilgjengelig. Nå har vi sjansen til å få en spiller av ypperste verdensklasse, og nå klarer vi antakelig å miste ham pga noen millioner. Det kan koste oss plass i neste års CL..det blir dyrere.. Berbatov til over 30 mill, sier sitt. Hva kostet Rooney, Carrick, Anderson, osv.? Du får ikke denne type spillere på billigsalg. Prisen Zenit forlanger burde Arsenal hoste opp, og sørge for at vi sikrer oss en fantastisk god spiller.

 

Skal vi ha ambisjoner om å vinne noe blant verdens beste klubber, nytter det ikke å takke til takke med de nest beste, fordi de er billigere.

 

Arshavin er en glimrende spiller. Noen snakker om at det tar tid å tilpasse seg PL eller at han ikke vil greie det. Maken til tull! Andre greier det - Torres, Robinho. Når slike solslikkere greier det, bør iallfall en russer som er vant med både minusgrader - og i tillegg har prestert på høyt nivå i Europa og på landslag i flere, greie det samme.

 

Utrolig irriterende om dette går i vasken. Akkurat nå ser det stygt ut, men jeg håper.

 

Mye riktig her! Det er viktig at Arsenal henger med resten av markedet og ikke byr summer som passet bedre på tidlig 90-tall. Det er en grunn til spillere som Berbatov, Torres, Arshavin osv koster noen hundre millioner kr. De er klasse! Wenger verdsatte jo Ramsey til 5 millioner pund. Hvordan Arsenal da ikke kan punge ut 15 mill for Arshavin synes jeg er helt utrolig. Venter vi for lenge så går Arshavin til en annen klubb, og kan ik verste fall være med City og senke oss neste gang vi møter dem.

 

Det er også et viktig signal til supportere, motstandere og egne spillere at vi nå viser muskler også på overgangsmarkedet. Vi må vise at vi er interessert i å satse og forbedre oss, at vi har ambisjoner om å bli det beste laget, at vi vil underholde mer enn det vi har gjort i denne ellers svake sesongen. Arsenal kan ikke fortsette å bare selge de beste spillerne og kjøpe ukjente unggutter, eller kjente talenter til skyhøye priser. (Nasri vs Hleb)

Link to comment
Share on other sites

Det laget her er så kjedelig.. Og endelig kommer det en opptur i form av kjøp, men den gang ei. Hva hvis det ender med 0 spillerkjøp?? Og hvor blir det egentlig av pengene hvis de ikke kan punge ut 15-20 millioner pund? Mente jeg hørte at Arsenal var en av verdens rikeste klubber om ikke den rikeste...

 

Trist

Trist

Trist

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk enig med det klubben gjør i denne situasjoen. Spilleren har bare 18 måneder igjen av kontrakten, og har ettertrykkelig uttalt at han vil bort fra Zenit. Zenit på sin side, prøver å melke kaka, på bakgrunn av at City skal være interessert i å betale overpris.

 

Arshavin er ikke verdt ett øre mer enn £15 millioner.

 

Enden på visa, er at Arshavin ender opp i City. Dette igjen medfører at han spiller Championship fotball fra høsten av. Lykke til sier bare jeg. Dersom Arsenal er kloke nå, så står de fast på det ultimatumet de har satt.

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Nå må Arsenal se på dette for hva det er: en investering. Kanskje ikke en investering i fremtidig salg, men i triumfer.

 

Og hva en spiller er verdt, er det markedet som bestemmer. Har markedet bestemt at Berbatov er verdt 338mill, Robinho 350mill osv så må ikke vi leve i vår egen verden og si at Arshavin ikke er verdt halvparten av det. Det er idioti, finanskrise eller ei. Mangler vi 4-5mill, kan vi jo bare selge en spiller til den prisen. Har et par stykker vi kan klare oss uten

Link to comment
Share on other sites

Hva tilsier at en spiller er verdt 15 millioner pund ? Penger er latterlig. Men i disse tider hvor spillere går for uvirkelige summer vil jeg ikke si at 15 millioner pund for en spiller med Arshavins kaliber er mye.. Tror ikke vi får noen med de kvalitetene Arshavin har til en billigere pris. Si Kaka hadde blitt solgt for 1 milliard, er han da 10 ganger bedre enn Arshavin? Latterlig... Håper denne priskrigen snart tar slutt..

Link to comment
Share on other sites

Får vi kjøpt Arshavin til en fornuftig pris, så er det bra. Skjer ikke det så fortsetter vi med det meget talentfulle laget vi har som har vist en grei formstigning i det siste og som faktisk har en mulighet til å blande seg helt i tetstriden.

 

Jeg er faktisk enig med Wenger i at spillere som har vært lenge ute med skader kan sees på som nysigneringer. Gleder meg til Rosicky, Cesc, Da Silva m.fl er klare til kamp igjen.

 

I dagens økonomiske situasjon så er det fornuftig å være måteholden med bruk av penger. Jeg er sikker på at overgangssummene og lønningene kommer til å synke i tiden som kommer.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg så utrolig frustrert at det kommer til å få alvorlige konsekvenser på krl prøva mi i morra ..

 

I DAG var dagen vi endelig skulle hente en stor spiller, I DAG var dagen da vi ENDELIG skulle punge ut å hente Arshavin! Hvert j**** friminutt var jeg på nette for å se hva som skjedde, og hva ser jeg? vi blir ikke enige om summen?!

jeg har sett mange forskellige summer blitt nevnt men sånn ca. så er det vel 5 mill pund som skiller klubbene.. 5 000 000 PUND!! Hva f*** har 5 MILL PUND å si i dagens fotball?! Og ikke minst for en klubb som arsenal som de siste overgangsperiodene kun har gått i pluss!

 

menmen, jeg har ikke gitt opp håpet enda! vi kommer nok til enighet.. tror eg

 

fillern nå må jeg lese å...

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg så utrolig frustrert at det kommer til å få alvorlige konsekvenser på krl prøva mi i morra ..

 

I DAG var dagen vi endelig skulle hente en stor spiller, I DAG var dagen da vi ENDELIG skulle punge ut å hente Arshavin! Hvert j**** friminutt var jeg på nette for å se hva som skjedde, og hva ser jeg? vi blir ikke enige om summen?!

jeg har sett mange forskellige summer blitt nevnt men sånn ca. så er det vel 5 mill pund som skiller klubbene.. 5 000 000 PUND!! Hva f*** har 5 MILL PUND å si i dagens fotball?! Og ikke minst for en klubb som arsenal som de siste overgangsperiodene kun har gått i pluss!

 

menmen, jeg har ikke gitt opp håpet enda! vi kommer nok til enighet.. tror eg

 

fillern nå må jeg lese å...

 

Lykke til på prøva :huh: Jeg har også sjekka på nettet i hvert friminutt, like stor nedtur hver gang. Så for meg Arshavin med drakta i handa, nummer 23...

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Se på ordet "potensielt" som jeg har skrevet. Hmm, tror ikke du vet hva det betyr

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Nå må Arsenal se på dette for hva det er: en investering. Kanskje ikke en investering i fremtidig salg, men i triumfer.

 

Og hva en spiller er verdt, er det markedet som bestemmer. Har markedet bestemt at Berbatov er verdt 338mill, Robinho 350mill osv så må ikke vi leve i vår egen verden og si at Arshavin ikke er verdt halvparten av det. Det er idioti, finanskrise eller ei. Mangler vi 4-5mill, kan vi jo bare selge en spiller til den prisen. Har et par stykker vi kan klare oss uten

 

At andre klubber velger å betale latterlige priser for spillere, er ikke det samme som at vi skal gjøre det. Og Arsenal kan fint klare å ta 4. plassen i årets premier leauge, og vinne trofeer i fremtiden, uten Arshavin på laget. Så god er faktisk ikke Arshavin at han utgjør forskjell på triumf eller ikke.

 

Ingen tvil om at Arshavin er en god spiller, men han er ikke verdt mer enn Arsenal er villig til å betale.

 

Du sier det også selv at det er markedet som bestemmer prisen på spillerne. Vel, faktum nå er at verden er rammet av en finanskrise, så det er kanskje på tide å få opp øynene, å innse at man ikke lenger kan drive å kreve latterlige priser for spillere.

 

Dersom Zenit krever mer av Arsenal, enn Arsenal er villige til å tilby, basert på at City er villige til å betale en latterlig pris, så mener jeg at de bare kan selge til City. Dersom Arshavin er dum nok til å takke ja til en overgang dit, så kan han kose seg med fotball i Championship til høsten sammen med Tottenham

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Nå må Arsenal se på dette for hva det er: en investering. Kanskje ikke en investering i fremtidig salg, men i triumfer.

 

Og hva en spiller er verdt, er det markedet som bestemmer. Har markedet bestemt at Berbatov er verdt 338mill, Robinho 350mill osv så må ikke vi leve i vår egen verden og si at Arshavin ikke er verdt halvparten av det. Det er idioti, finanskrise eller ei. Mangler vi 4-5mill, kan vi jo bare selge en spiller til den prisen. Har et par stykker vi kan klare oss uten

 

At andre klubber velger å betale latterlige priser for spillere, er ikke det samme som at vi skal gjøre det. Og Arsenal kan fint klare å ta 4. plassen i årets premier leauge, og vinne trofeer i fremtiden, uten Arshavin på laget. Så god er faktisk ikke Arshavin at han utgjør forskjell på triumf eller ikke.

 

Ingen tvil om at Arshavin er en god spiller, men han er ikke verdt mer enn Arsenal er villig til å betale.

 

Du sier det også selv at det er markedet som bestemmer prisen på spillerne. Vel, faktum nå er at verden er rammet av en finanskrise, så det er kanskje på tide å få opp øynene, å innse at man ikke lenger kan drive å kreve latterlige priser for spillere.

 

Dersom Zenit krever mer av Arsenal, enn Arsenal er villige til å tilby, basert på at City er villige til å betale en latterlig pris, så mener jeg at de bare kan selge til City. Dersom Arshavin er dum nok til å takke ja til en overgang dit, så kan han kose seg med fotball i Championship til høsten sammen med Tottenham

Jaja, spekulasjoner fører ingen vei. Vi får se i mai...

Kommer Rosicky nå snart, så...

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Se på ordet "potensielt" som jeg har skrevet. Hmm, tror ikke du vet hva det betyr

 

Slik som du ordla deg, så kan det jo virke som at du ikke tror Arsenal klarer 4. plassen uten Arshavin. Så jeg synes faktisk Hermes sitt ironiske innlegg var på sin plass.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Se på ordet "potensielt" som jeg har skrevet. Hmm, tror ikke du vet hva det betyr

 

Slik som du ordla deg, så kan det jo virke som at du ikke tror Arsenal klarer 4. plassen uten Arshavin. Så jeg synes faktisk Hermes sitt ironiske innlegg var på sin plass.

Oi, her tåler vi ikke å bli sagt imot ser jeg. Tror ikke vi skal gå inn på ordleggingsdebatt her når det gjelder den posten der, for da taper du. Det har seg slik at noen ting vet ikke mennesker, og i slike tilfeller må man buke ord som gjenspeiler usikkerhet, sannsynlighetsgrad osv. Derfor må man bruke ord som kanskje, kan, potensielt osv...

Link to comment
Share on other sites

Når var sist vi vant et trofe? 2005? Er ikke rart at vi er en smule desperate.

 

At man er desperate etter trofeer er greit nok det. Men det betyr ikke at man skal betale overpris for spillere som man har ingen garanti for at vil lykkes.

 

Det er faktisk en grunn til at engelske spillere og spillere i PL ofte er dyrere enn spillere som kommer fra utenlandske ligaer. Det er rett og slett fordi at disse faktisk har fått bevist at de duger i PL. Da har man litt mer garantier enn man har med spillere som aldri har spillt i ligaen

 

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Se på ordet "potensielt" som jeg har skrevet. Hmm, tror ikke du vet hva det betyr

 

Slik som du ordla deg, så kan det jo virke som at du ikke tror Arsenal klarer 4. plassen uten Arshavin. Så jeg synes faktisk Hermes sitt ironiske innlegg var på sin plass.

Oi, her tåler vi ikke å bli sagt imot ser jeg. Tror ikke vi skal gå inn på ordleggingsdebatt her når det gjelder den posten der, for da tapr du

 

Det er vel heller du som ikke tåler å bli satt på plass :huh:

Link to comment
Share on other sites

Når var sist vi vant et trofe? 2005? Er ikke rart at vi er en smule desperate.

 

At man er desperate etter trofeer er greit nok det. Men det betyr ikke at man skal betale overpris for spillere som man har ingen garanti for at vil lykkes.

 

Det er faktisk en grunn til at engelske spillere og spillere i PL ofte er dyrere enn spillere som kommer fra utenlandske ligaer. Det er rett og slett fordi at disse faktisk har fått bevist at de duger i PL. Da har man litt mer garantier enn man har med spillere som aldri har spillt i ligaen

 

Sant.. Er jo ingen garanti at Arshavin skal lykkes, men klarer ikke helt å se for meg han skal miste farta og teknikken på flyreisa til London :huh:

Link to comment
Share on other sites

Når var sist vi vant et trofe? 2005? Er ikke rart at vi er en smule desperate.

 

At man er desperate etter trofeer er greit nok det. Men det betyr ikke at man skal betale overpris for spillere som man har ingen garanti for at vil lykkes.

 

Det er faktisk en grunn til at engelske spillere og spillere i PL ofte er dyrere enn spillere som kommer fra utenlandske ligaer. Det er rett og slett fordi at disse faktisk har fått bevist at de duger i PL. Da har man litt mer garantier enn man har med spillere som aldri har spillt i ligaen

 

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Se på ordet "potensielt" som jeg har skrevet. Hmm, tror ikke du vet hva det betyr

 

Slik som du ordla deg, så kan det jo virke som at du ikke tror Arsenal klarer 4. plassen uten Arshavin. Så jeg synes faktisk Hermes sitt ironiske innlegg var på sin plass.

Oi, her tåler vi ikke å bli sagt imot ser jeg. Tror ikke vi skal gå inn på ordleggingsdebatt her når det gjelder den posten der, for da tapr du

 

Det er vel heller du som ikke tåler å bli satt på plass :huh:

Vel... Nå er det slik at det ikke var jeg som leste feil ut fra hva som sto i posten

Link to comment
Share on other sites

Når var sist vi vant et trofe? 2005? Er ikke rart at vi er en smule desperate.

 

At man er desperate etter trofeer er greit nok det. Men det betyr ikke at man skal betale overpris for spillere som man har ingen garanti for at vil lykkes.

 

Det er faktisk en grunn til at engelske spillere og spillere i PL ofte er dyrere enn spillere som kommer fra utenlandske ligaer. Det er rett og slett fordi at disse faktisk har fått bevist at de duger i PL. Da har man litt mer garantier enn man har med spillere som aldri har spillt i ligaen

 

 

Jeg velger heller at vi mister denne spilleren, enn at vi betaler en latterlig overpris i disse finanskrisetider.

... og du velger at vi potensielt mister 4.plassen + andre triumfer og slik taper store inntekter, kun for å spare 4-5mill???

Så hvis vi kjøper Arshavin så har vi garantert oss en plass blant de 4 beste? Jøss, da må vi handle!

Se på ordet "potensielt" som jeg har skrevet. Hmm, tror ikke du vet hva det betyr

 

Slik som du ordla deg, så kan det jo virke som at du ikke tror Arsenal klarer 4. plassen uten Arshavin. Så jeg synes faktisk Hermes sitt ironiske innlegg var på sin plass.

Oi, her tåler vi ikke å bli sagt imot ser jeg. Tror ikke vi skal gå inn på ordleggingsdebatt her når det gjelder den posten der, for da tapr du

 

Det er vel heller du som ikke tåler å bli satt på plass :huh:

Vel... Nå er det slik at det ikke var jeg som leste feil ut fra hva som sto i posten

 

Vel, nå kan faktisk ditt innlegg tolkes dithen at du mener Arsenal kan gå glipp av 4. plassen ved å ikke kjøpe Arshavin. Så jeg ser ikke det helt store problemet med det Hermes sitt innlegg. Tror også det var en ganske stor dose med ironi i hans innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...