Herlik Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 En ting jeg lurer på, hvis man fikk i oppgave å sette sammen den beste 11'ern med spillere fra 90-tallet fram til idag, hvordan ville den sett ut? Er spent på hva folk synes! Hvis dette er for useriøst er det bare å slettes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Jeg tror det finnes en annen tråd om dette (?)... Men uansett: Så lenge jeg har vært Gooner, så er dette det beste laget: Lehmann Sagna - Toure - Campbell - Clichy (We don't need Cahley Cunt!) Ljungberg - Fàbregas - Vieira - Pires Bergkamp - Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Seaman Dixon - Toure - Adams - Winterburn Rocastle - Fabregas - Vieira - Pires Bergkamp - Henry No1 er selvskreven! Toure inn for Bould i Fab 4, men har ikke hjerte til å ta med Cashley, så velger "Nutty" Rocky spilte ikke så mye på 90-tallet men velger han foran Freddie, samt Fabregas fortjener en plass ved siden av Vieira. Deretter 3 selvskrevende i Bobby, Dennis og Thierry. Fantastisk lag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Hmm, litt vankselig denne, men tror dette er mitt lag: ------------Seaman------------ Lauren--Adams--Campbell--Cole Ljungberg--Vieira--Fabregas--Pires -----------Bergkamp--Henry----------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Du trenger vell ikke lure veldig mye på det?! Ifra (Mai 2003 - Oktober 2004) gikk vi gjennom samtlige 38 kamper i ligaen uten tap å avsluttet som mestere. vi ga oss ikke før vi kom til 49 KAMPER UTEN TAP. Vell? Har vi gjort dette siden? Nei, dermed er dette det beste arsenal laget ifra 1990-2008. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Tror jeg ville brukt dette laget ----------------------seaman -----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy ------------------ Vieira----- Flamini ---------------------- Bergkamp --- owermars -------------------------------Henry -------------------------Wright Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc-gunners Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 I mine Gooner år så må dette bli mitt lag: Seaman Dixon-Keown-Adams©-Winterburn Overmars-Vieira-Fabregas-Pires Bergkamp-Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 David Seaman Lee Dixon :: Kolo Tourè :: Tony Adams :: Ashley Cole Freddie Ljungberg :: Patrick Vieira :: Cesc Fàbregas :: Robert Pires Dennis Bergkamp :: Thierry Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Tror jeg ville brukt dette laget ----------------------seaman -----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy ------------------ Vieira----- Flamini ---------------------- Bergkamp --- owermars -------------------------------Henry -------------------------Wright Det var et mildt sagt merkelig lag.. Hva gjør Bergkamp på Sentral midtbane? Og Flamini er vel fortsatt ikke god nok til å være en av de beste i Arsenal de siste 18 årene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Seaman Dixon Gallas Adams Clichy Hleb Vieira Edu Pires Wright Henry På benken Owermars Peti Toure Cole Bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Mitt lag: Seaman Dixon - Adams [C] - Toure - Clichy/Winterburn Ljungberg - Vieira - Fabregas - Pires Bergkamp - Henry Dette laget ville vunnet mye! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend14 Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 David Seaman ( Safe Hands er selvskreven) Lee Dixon - Martin Keown - Tony Adams (CPT, Mr ARsenal er vel den sikreste) - Ashley Cole ( Kan ikke fordra fyren men hvis bare det sportslige skal legges vekt på så er han den beste) Robert Pires - Emmanuel Petit - Patrick Vieira - Marc Overmars Dennis Bergkamp Thierry Henry Subs: John Lucik, Kolo Toure, Sol Campbell, Cesc Fabregas, Anders Limpar, Ian Wright, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Seaman Dixon - King Kolo - Adams - Clichy Overmars - Fab - Vieira - Pires Bergkamp - Henry Benk:Lehmann, Wright, Ljungberg, Campbell, Petit, Parlour Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Seaman Sagna - Toure - Adams - Winterburn Ljungberg - Vieira - Fabregas - Overmars Bergkamp/Wright - Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Et sterkt og morsomt lag ville være: Seaman Dixon Gallas Toure Clichy Overmars Fabregas Vieira Pires Bergkamp Henry Savner selv Adams, men dessverre det stopperparet vi i dag har er det beste vi noen sinne har hatt og gir seg selv i mine øyne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 dette ville hvert et bra lag: ---------seaman----------- sagna--adams--toure--cole overmars--viera--cesc--pires -------anelka---henry------ subs: hleb, edu, keown, RVP, clichy Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Ville gått for dette laget i en 4-3-3 formasjon: Seaman Sagna-Toure-Campbell-Cole Cesc-Vieira-Pires Bergkamp-Wright-Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Seaman Dixon-Adams-Toure-Winterburn Ljungberg-Vieira-Fabregas-Pires Bergkamp-Henry så enkelt kan det være Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Her er mitt lag: Seaman Dixon - Adams - Tourè - Winterburn Ljungberg - Vieira - Fabregas - Pires Henry - Bergkamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Tror jeg ville brukt dette laget ----------------------seaman -----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy ------------------ Vieira----- Flamini ---------------------- Bergkamp --- owermars -------------------------------Henry -------------------------Wright Det var et mildt sagt merkelig lag.. Hva gjør Bergkamp på Sentral midtbane? Og Flamini er vel fortsatt ikke god nok til å være en av de beste i Arsenal de siste 18 årene? Ja det er vel ikke alt man kan forstå... Slik dette er tenkt så spiller bergkamp som hengende spiss,,owermars og henry spiller som fremskutte vinger,men kan også trekke tilbake slik at formasjonen blir 4 4 1 1 Skjønner??? At flamini ikke er god nok er nå din mening,,jeg vurderte og ha petit sammen med vieira,men valgte flamini fordi han er en av di spillerene jeg setter mest pris på i dagens arsenal lag,enkelt å greit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Må vel bli noe sånt: Lehmann anno 05/06 Dixon - Adams - Toure - Winterburn/Clichy Ljungberg - Vieira - Fabregas - Overmars Wright - Henry Mange jeg gjerne skulle hatt plass til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRHenry Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 -------------Seaman Dixon-Adams[C]-Campbell-Cole ---------Vieira - Cesc Overmars -----------Pires -----------Bergkamp -------------Henry Benk: Lehmann, Toure, Petit, Ljungberg, Wright Er redd dette lage ville vært for sterkt. De ville knust all motstand og dermed ødelagt spenningen i ligaen Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Safe Hands - Fab four - Freddie - Paddy - Cesc - Pires - DB10 - Henry. for ordens skyld; fab four er med "originaloppstillingen"; Dixon - Adams - Bould - Winterburn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Safe Hands - Fab four - Freddie - Paddy - Cesc - Pires - DB10 - Henry. for ordens skyld; fab four er med "originaloppstillingen"; Dixon - Adams - Bould - Winterburn. Begrenset kun fra 90-tallet, spot on my friend!! Det eneste måtte i tilfelle være at ut fra en ide om å balansere midtbanen (som et virkelig lag) kunne en byttet ut Cesc med Petit. Viera/Petit hadde et par sesonger der de var en perfect match. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted January 16, 2008 Report Share Posted January 16, 2008 Tror jeg ville brukt dette laget ----------------------seaman -----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy ------------------ Vieira----- Flamini ---------------------- Bergkamp --- owermars -------------------------------Henry -------------------------Wright Det var et mildt sagt merkelig lag.. Hva gjør Bergkamp på Sentral midtbane? Og Flamini er vel fortsatt ikke god nok til å være en av de beste i Arsenal de siste 18 årene? Ja det er vel ikke alt man kan forstå... Slik dette er tenkt så spiller bergkamp som hengende spiss,,owermars og henry spiller som fremskutte vinger,men kan også trekke tilbake slik at formasjonen blir 4 4 1 1 Skjønner??? At flamini ikke er god nok er nå din mening,,jeg vurderte og ha petit sammen med vieira,men valgte flamini fordi han er en av di spillerene jeg setter mest pris på i dagens arsenal lag,enkelt å greit! Njaa, skjønner fortsatt ikke hvorfor Flamini er der Han er god, men ikke SÅ god. Ville heller hatt Fàbregas/Gilberto/Edu eller noe sånn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.