Jump to content

Det beste sammensatte Arsenallaget fra 90-tallet til idag.


Herlik

Recommended Posts

En ting jeg lurer på, hvis man fikk i oppgave å sette sammen den beste 11'ern med spillere fra 90-tallet fram til idag, hvordan ville den sett ut?

 

Er spent på hva folk synes! Hvis dette er for useriøst er det bare å slettes.

Link to comment
Share on other sites

Seaman

Dixon - Toure - Adams - Winterburn

Rocastle - Fabregas - Vieira - Pires

Bergkamp - Henry

 

No1 er selvskreven! Toure inn for Bould i Fab 4, men har ikke hjerte til å ta med Cashley, så velger "Nutty" <_< Rocky spilte ikke så mye på 90-tallet men velger han foran Freddie, samt Fabregas fortjener en plass ved siden av Vieira. Deretter 3 selvskrevende i Bobby, Dennis og Thierry. Fantastisk lag!

Link to comment
Share on other sites

Du trenger vell ikke lure veldig mye på det?!

Ifra (Mai 2003 - Oktober 2004) gikk vi gjennom samtlige 38 kamper i ligaen uten tap

å avsluttet som mestere. vi ga oss ikke før vi kom til 49 KAMPER UTEN TAP.

Vell? Har vi gjort dette siden? Nei, dermed er dette det beste arsenal laget ifra 1990-2008.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg ville brukt dette laget <_<

 

----------------------seaman

 

-----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy

 

 

 

 

------------------ Vieira----- Flamini

 

---------------------- Bergkamp

 

 

--- owermars -------------------------------Henry

 

 

-------------------------Wright

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg ville brukt dette laget <_<

 

----------------------seaman

 

-----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy

 

 

 

 

------------------ Vieira----- Flamini

 

---------------------- Bergkamp

 

 

--- owermars -------------------------------Henry

 

 

-------------------------Wright

 

Det var et mildt sagt merkelig lag.. Hva gjør Bergkamp på Sentral midtbane? Og Flamini er vel fortsatt ikke god nok til å være en av de beste i Arsenal de siste 18 årene?

Link to comment
Share on other sites

David Seaman ( Safe Hands er selvskreven)

 

Lee Dixon - Martin Keown - Tony Adams (CPT, Mr ARsenal er vel den sikreste) - Ashley Cole ( Kan ikke fordra fyren men hvis bare det sportslige skal legges vekt på så er han den beste)

 

 

Robert Pires - Emmanuel Petit - Patrick Vieira - Marc Overmars

 

 

Dennis Bergkamp

 

 

Thierry Henry

 

Subs: John Lucik, Kolo Toure, Sol Campbell, Cesc Fabregas, Anders Limpar, Ian Wright,

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg ville brukt dette laget ;)

 

----------------------seaman

 

-----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy

 

 

 

 

------------------ Vieira----- Flamini

 

---------------------- Bergkamp

 

 

--- owermars -------------------------------Henry

 

 

-------------------------Wright

 

Det var et mildt sagt merkelig lag.. Hva gjør Bergkamp på Sentral midtbane? Og Flamini er vel fortsatt ikke god nok til å være en av de beste i Arsenal de siste 18 årene?

 

 

Ja det er vel ikke alt man kan forstå... ;)

Slik dette er tenkt så spiller bergkamp som hengende spiss,,owermars og henry spiller som fremskutte vinger,men kan også trekke tilbake slik at formasjonen blir 4 4 1 1 Skjønner???

 

At flamini ikke er god nok er nå din mening,,jeg vurderte og ha petit sammen med vieira,men valgte flamini fordi han er en av di spillerene jeg setter mest pris på i dagens arsenal lag,enkelt å greit!

Link to comment
Share on other sites

-------------Seaman

 

Dixon-Adams[C]-Campbell-Cole

 

---------Vieira - Cesc

 

Overmars -----------Pires

-----------Bergkamp

-------------Henry

 

Benk: Lehmann, Toure, Petit, Ljungberg, Wright

 

Er redd dette lage ville vært for sterkt. De ville knust all motstand og dermed ødelagt spenningen i ligaen ;)

Link to comment
Share on other sites

Safe Hands - Fab four - Freddie - Paddy - Cesc - Pires - DB10 - Henry.

 

for ordens skyld; fab four er med "originaloppstillingen"; Dixon - Adams - Bould - Winterburn.

 

Begrenset kun fra 90-tallet, spot on my friend!! Det eneste måtte i tilfelle være at ut fra en ide om å balansere midtbanen (som et virkelig lag) kunne en byttet ut Cesc med Petit. Viera/Petit hadde et par sesonger der de var en perfect match.

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg ville brukt dette laget ;)

 

----------------------seaman

 

-----Dixon ---- Toure-- Keown -Clichy

 

 

 

 

------------------ Vieira----- Flamini

 

---------------------- Bergkamp

 

 

--- owermars -------------------------------Henry

 

 

-------------------------Wright

 

Det var et mildt sagt merkelig lag.. Hva gjør Bergkamp på Sentral midtbane? Og Flamini er vel fortsatt ikke god nok til å være en av de beste i Arsenal de siste 18 årene?

 

 

Ja det er vel ikke alt man kan forstå... ;)

Slik dette er tenkt så spiller bergkamp som hengende spiss,,owermars og henry spiller som fremskutte vinger,men kan også trekke tilbake slik at formasjonen blir 4 4 1 1 Skjønner???

 

At flamini ikke er god nok er nå din mening,,jeg vurderte og ha petit sammen med vieira,men valgte flamini fordi han er en av di spillerene jeg setter mest pris på i dagens arsenal lag,enkelt å greit!

 

Njaa, skjønner fortsatt ikke hvorfor Flamini er der ;) Han er god, men ikke SÅ god. Ville heller hatt Fàbregas/Gilberto/Edu eller noe sånn...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...