Jump to content

Niko Kranjcar


Jazze

Recommended Posts

Først var det Eduardo, så var det Modric og nå er det nok en kroat som er linket til oss og denne gangen er det Pompeys Niko Kranjcar.

 

Selv om han har et godt skuddbein og legger gode pasninger, så er han ganske så treg til å bevege seg, men eg ville ha sagt nei takk til denne spilleren, og £12 millioner for han er altfor dyrt!

 

Noen synspunkt?

 

http://www.fansfc.com/arsenalfootballclub/...p?newsid=178929

Link to comment
Share on other sites

Niko er en av mine absolutt favoritt spillere, jeg håpet på at Wenger ville snappe ham opp mens han spilte for Dinamo eller Hajduk.

Kranjcar har en veldig god skuddfot, veldig god til å trible og han har en bra passningsfot.

Det som er minuset med ham er at han har for dårlig kondis, før ble han mobbet av avisene for at han var for tjukk, men etter at han kom i Portsmouth så har han utviklet seg godt på den fronten også.

Det som hadde vært bra med et kjøp av Kranjcar for oss er hvis vi spiller 4-5-1(noe jeg håper vi aldri mer gjør) er at han har en god skuddfot som han ikke er noe redd for å teste ut. For vi spiller som regel i rundt 16 meteren til motstanderen uten at noen tørr å skyte, og jeg tror nok at Kranjcar danker Eboue ut av laget.

 

Alt i alt så har vi god dekning på midtbanen(?), og et kjøp ville kanskje vært litt unødvendig nå.

Vi trenger ikke Kranjcar, men blir ikke for skuffet hvis vi kjøper ham heller.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_3512815,00.html

Om det har seg slik at vi mister Hleb, så vet jeg ikke om denne mannen kunne erstattet han? Ikke at jeg har sett så mye av han, but Wenger knows! ;) Ser ut til at Hermes er veldig positiv til denne mannen, og jeg tror han kjenner bedre til han enn det vi gjør.

Link to comment
Share on other sites

Leste et sted i går at "Arsenal visstnok allerede skal ha lagt inn et bud", men at Portsmouth ikke skal ha godtatt budet. Stod også at med tanke på FA cup finalen så vil det ikke skje noe mer før etter den i såfall. Vet ikke om det stemmer, men vi får nå se. Er jo litt spesielt at faren til Niko bekrefter at Arsenal er interessert i han, skulle jo tro det var noe hold i interessen da i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Må gjerne hente Kranjcar for min del. Han er en klassespiller som ennå ikke er ferdig utviklet. Det kan han bli i Arsenal.

 

Har også sett (på video - ikke billig nett-intervju) Wenger si at han er veldig fan av Niko. Dette er selvsagt noe man kan ta med i en slik vurdering som fan.

 

Ser på dette som veldig sannsynlig. Kan fort være et av kjøpene til Wenger i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Kranjcar er en meget talentfull spiller som jeg gjerne skulle sett i klubben. Men dersom Wenger kun har £25 mill (i følge ryktene) å bruke på spillere, ønsker jeg at en ny keeper skal bli prioritert. Vi scora i alle storoppgjørene i år, noe som betyr at det er det defensive vi må forbedre.

Link to comment
Share on other sites

Kranjcar er en meget talentfull spiller som jeg gjerne skulle sett i klubben. Men dersom Wenger kun har £25 mill (i følge ryktene) å bruke på spillere, ønsker jeg at en ny keeper skal bli prioritert. Vi scora i alle storoppgjørene i år, noe som betyr at det er det defensive vi må forbedre.

 

Keeper syns jeg er det siste vi bør prioritere. Almunia er en god keeper, Fabianski tror jeg blir bedre og bedre mens Mannone også er en lovende keeper.

Vi har hatt defensive problemer, men det er neppe pga. keeperne.

 

Jeg mener vi trenger forsterkning på defensiv midtbane og kanskje på midtstopperplass.

En arbeidshest ala Flamini og en stopper hvis det skulle bli sånn at Senderos forsvinner.

 

Kranjcar kan evt. vurderes hvis Hleb også skulle finne på å forlate oss.

En god spiller, men ikke helt sikker han har det nivået som skal til. Dessuten er Rosicky veldig lik som spilletype. Jeg vil ha mer variasjon.

Link to comment
Share on other sites

 

Dessuten er Rosicky veldig lik som spilletype. Jeg vil ha mer variasjon.

 

Rosicky... hmmm... Hvem var det igjen?

 

Tror det var en tsjekker som har spilt et par tre kamper for oss siden han kom til oss i 2006 :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har allerede sagt at han ikke blir å hente inn en ny keeper. Synes Fabianski har vært helt grei, og med litt mere erfaring så kan han bli veldig bra. Han er fortsatt bare 23 eller noe sånt.

 

Ser heller nå at pengene blir brukt på midtbanen og i forsvaret. Det hadde selvfølgelig vært kjekt og fått David Villa inn, samtidig som Vela kommer :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Wenger har allerede sagt at han ikke blir å hente inn en ny keeper. Synes Fabianski har vært helt grei, og med litt mere erfaring så kan han bli veldig bra. Han er fortsatt bare 23 eller noe sånt.

 

Ser heller nå at pengene blir brukt på midtbanen og i forsvaret. Det hadde selvfølgelig vært kjekt og fått David Villa inn, samtidig som Vela kommer ;)

 

WHAT?? Ny keeper? Hva har den med Kranjcar å gjøre?

Link to comment
Share on other sites

Wenger har allerede sagt at han ikke blir å hente inn en ny keeper. Synes Fabianski har vært helt grei, og med litt mere erfaring så kan han bli veldig bra. Han er fortsatt bare 23 eller noe sånt.

 

Ser heller nå at pengene blir brukt på midtbanen og i forsvaret. Det hadde selvfølgelig vært kjekt og fått David Villa inn, samtidig som Vela kommer ;)

 

 

 

 

Vi trenger ik ny keeper. Men en midtbane og spiss. Synes David Villa er god! På midtbanen kan vi hente Aguero.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...