Jump to content

2008.01.09 Arsenal Vs Tottenham


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal Vs Tottenham

9. Januar 2008, kl 20:45 Norsk tid

 

TV Kanaler:

Viasat 4

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Kommer

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Verdensvevet.com

 

Formkurve: (Alle turneringer)

Arsenal: S S U S S S

Tottenham: S T S S T U

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Huff. Denne går jeg selvfølgelig glipp av, da treningstidene til laget mitt er helt absurde. Hvem trener fra 2100-2230 på en onsdag? :)

Da er det jo masser av CL og diverse cuper.

 

Ingen som vet om en mobiltjeneste som oppdaterer?

 

Live Arsenal til 1984 tror jeg.. Lenge siden jeg brukte det sist, men tror det koster 3 kr per melding..

 

EDIT : fant dette på vg nå : Følg kampene på din mobil. Send: START VGLAG "LAGNAVN" til 1985. (kr. 3 pr. melding)

 

Vet ikke om noen av disse tjenestene følger cup, men regner med det!

Link to comment
Share on other sites

 

Live Arsenal til 1984 tror jeg.. Lenge siden jeg brukte det sist, men tror det koster 3 kr per melding..

 

EDIT : fant dette på vg nå : Følg kampene på din mobil. Send: START VGLAG "LAGNAVN" til 1985. (kr. 3 pr. melding)

 

Vet ikke om noen av disse tjenestene følger cup, men regner med det!

 

Skulle tru dem følgte cup også, pleier vertfall og være bra oppdatert på nettet. Er vel noe av det samme du går på mobilen?

 

Går jo ann og gå glipp av ei trening i ny og ne også?

 

Quote'n din er fikset stompa! Charlie George :)

Link to comment
Share on other sites

Huff. Denne går jeg selvfølgelig glipp av, da treningstidene til laget mitt er helt absurde. Hvem trener fra 2100-2230 på en onsdag? :)

Da er det jo masser av CL og diverse cuper.

Vi har også utrolig tåpelige treningstider. Tirsdager og Onsdager fra kl 2030-2200, i tillegg til Søndag fra kl 1830-2000 (søndagene er jo greie, egentlig.)

 

Går jo glipp av alt som heter Champions League og Carling Cup, jeg.

 

Har også brukt denne VGLAG før, men aldri under noe cup e.l. Vet ikke om de oppdaterer på cuper.

Link to comment
Share on other sites

 

Live Arsenal til 1984 tror jeg.. Lenge siden jeg brukte det sist, men tror det koster 3 kr per melding..

 

EDIT : fant dette på vg nå : Følg kampene på din mobil. Send: START VGLAG "LAGNAVN" til 1985. (kr. 3 pr. melding)

 

Vet ikke om noen av disse tjenestene følger cup, men regner med det!

Går jo ann og gå glipp av ei trening i ny og ne også?

Nja... Den onsdagen jeg skipper trening blir nok da vi spiller CL mot AC Milan. Så får jeg heller bare pine meg selv denne onsdagen.

Link to comment
Share on other sites

Huff. Denne går jeg selvfølgelig glipp av, da treningstidene til laget mitt er helt absurde. Hvem trener fra 2100-2230 på en onsdag? :)

Da er det jo masser av CL og diverse cuper.

Vi har også utrolig tåpelige treningstider. Tirsdager og Onsdager fra kl 2030-2200, i tillegg til Søndag fra kl 1830-2000 (søndagene er jo greie, egentlig.)

 

Går jo glipp av alt som heter Champions League og Carling Cup, jeg.

 

Har også brukt denne VGLAG før, men aldri under noe cup e.l. Vet ikke om de oppdaterer på cuper.

 

På tide å legge opp folkens! :( Hvorfor ikke ansaffe seg hus og familie? Det er trim i seg selv! :huh:

Ellers duger WAP!

Link to comment
Share on other sites

Huff. Denne går jeg selvfølgelig glipp av, da treningstidene til laget mitt er helt absurde. Hvem trener fra 2100-2230 på en onsdag? :huh:

Da er det jo masser av CL og diverse cuper.

Vi har også utrolig tåpelige treningstider. Tirsdager og Onsdager fra kl 2030-2200, i tillegg til Søndag fra kl 1830-2000 (søndagene er jo greie, egentlig.)

 

Går jo glipp av alt som heter Champions League og Carling Cup, jeg.

 

Har også brukt denne VGLAG før, men aldri under noe cup e.l. Vet ikke om de oppdaterer på cuper.

 

På tide å legge opp folkens! ;) Hvorfor ikke ansaffe seg hus og familie? Det er trim i seg selv! :(

Ellers duger WAP!

Som 17-åring? Njaa, skeptisk!!! :)

Det er viktig å holde formen :P

Link to comment
Share on other sites

Bør nok det ja, hehe.. :huh:

 

Men for å komme litt innpå kampen igjen ---

Tipper dette laget:

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Senderos - Traore (Håper han skjerper seg)

Walcott - Diarra - Denilson - Diaby

Eduardo - Bendtner

 

Har en litt uggen følelse. Selv om det "bare" er Carling Cup, så vil et tap mot Tottenham (På The Grove i tillegg) svi utrolig. Men håper og tror at unggutta fikser biffen. Vil Eduardo fortsette å score? Og skal man ha med Adebayor, slik at han får putta mot Spurs nok en gang? Vil Huddlestone fortsette å markere Bendtner på cornere? (..Nei for han ble utvist mot Reading :) )

Den med mest å bevise er Diarra.

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig...dette tror jeg vi taper over to møter. "Wenger babes" møter temmelig sikkert første ellveren til y**sen. Scum under ledelse av Ramos virker sterkere enn på lenge noe vi nesten fikk en reell følelse med før jul. Unggutta våre er fortsatt nettopp det og liga cup kampen mot Blackburn og FAC kampen i dag mot Burnley viser at prestasjonene svinger.

 

En vakker (eller det motsatte) dag vil vi tape mot Scum og jeg har en snikende følelse av at det skjer snart. Da får vi heller leve med at det var nettop juniorene våre som fikk smellen.

 

Pessimist, ja, men realist. Håper inderlig jeg tar feil da :D

 

Jeg spår faktsik tap både hjemme og borte :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

"Wenger babes" faktisk;-). Hadde ikkje vore feil.

 

Men eg deler din skepsis, Daddy Cool. Dette blir tøft for unggutta, men fy f*** kor deilig det hadde vært å slått Tottenham med "Wenger babes" som du velger å kalla det (me stilte ikkje med unggutta i samme grad forrige sesong).

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Senderos - Traore

Walcott - Diarra - Denilson - Diaby

Eduardo - Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Dette blir tøft for ung guttene, tottene kommer sikkert til å stille med første elleveren.

Men unguttene har overasket meg før, og håper de gjør det igjen! smile.gif

 

 

Ser for meg dette laget som nevnt før i tråden

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Senderos - Traore

Walcott - Diarra - Denilson - Diaby

Eduardo - Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Dette blir tøft for ung guttene, tottene kommer sikkert til å stille med første elleveren.

Men unguttene har overasket meg før, og håper de gjør det igjen! :D

 

 

Ser for meg dette laget som nevnt før i tråden

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Senderos - Traore

Walcott - Diarra - Denilson - Diaby

Eduardo - Bendtner

 

 

Ser godt ut det laget der :) Men om det blir tøft for unguttene å møre spurs er jeg tvilsom til :ph34r: :P

Link to comment
Share on other sites

Kampen går på viasat 4 med Thor Eggen( :D )

Jaja,vi får nå hvertfall sett den:)

Gooood vibrations :ph34r:

 

 

"Det er mååål for Arsenal!"

 

Får virkelig håpe at vi får høre den et par ganger på Onsdag!

Ellers er jeg veldig usikker på kampen, frykter tap, håper seier (selvfølgelig)

 

Hvis Eduardo og Bendtner fortsetter sitt spill sammen, så blir det mål. Det jeg derimot frykter er vimsa Senderos i forsvar. Han er like skummel mot eget mål som Berbatov er mot det samme målet!

Link to comment
Share on other sites

Skal over på denne, gleder meg til mitt første Tottenham-oppgjør, selv om det "bare" er ligacupen.

 

Med tanke på de som ble hvilt mot Burnley, tror jeg nok vi får se et litt sterkere ligacuplag en vanlig. Det blir i hvertfall en vanskelig kamp, Tottenham er rimelig sugne på å dose oss nå..

 

Flere som skal over?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat gleder meg til disse kampene. Å tape mot dette laget er det verste man kan oppleve som Arsenalsupporter, og selv om jeg tror på unggutta våre, som har gjort en bra innsats, ønsker jeg å jevne det ut med to-tre stjerner fra førstelaget. Kunne tenkt meg dette laget mot spurvene:

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Gallas - Clichy

Walcott - Flamini - Denilson - Diaby

Eduardo - Bendtner

 

Da får vi litt styrke inn i forsvaret med Gallas og Gael, og Flamini på midten. Legger merke til at spurvene er "verdensklasse" på defensive dødballer, tipper mrs Robinsom skjelver i buksene når vi får vår første corner og Nicky lurer i feltet :ph34r: Regner ellers med at #9 scorer to-tre ganger på robbish :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...