Jump to content

2008.01.09 Arsenal Vs Tottenham


Imerslundinho

Recommended Posts

Når jeg har skrevet inn brukernavnet og passordet, hva skal jeg gjøre da ?

Da jeg gjorde det, trykte jeg enter og trykte deretter på Viasat 4, men da står det: "Please insert your username and password"

 

Det skal virke da.. Har du oppdatert det "Koos ActiveX " som står på info? vis ikke prøv det :)

 

Nå har jeg gjort det, og det funker fortsatt ikke :)

Jeg tror det er fordi jeg ikke får aktivert brukernavnet og passordet, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :P

 

Prøv dette på euchannels da

 

brukernavn: cesc

Passord: 0076

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Blir kos dette, gleder meg.

Det guttene må tenke er jo at alle forventer Spurs-seier og at de kan overraske positivt med å få uavgjort/vinne. Persie fra start!, spennende!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg har skrevet inn brukernavnet og passordet, hva skal jeg gjøre da ?

Da jeg gjorde det, trykte jeg enter og trykte deretter på Viasat 4, men da står det: "Please insert your username and password"

 

Det skal virke da.. Har du oppdatert det "Koos ActiveX " som står på info? vis ikke prøv det :)

 

Nå har jeg gjort det, og det funker fortsatt ikke :)

Jeg tror det er fordi jeg ikke får aktivert brukernavnet og passordet, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :P

 

Prøv dette på euchannels da

 

brukernavn: cesc

Passord: 0076

 

JA! Nå funker det :)

Tuuuuuuusen takk for hjelpa :)

Der redda du dagen min ;)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg har skrevet inn brukernavnet og passordet, hva skal jeg gjøre da ?

Da jeg gjorde det, trykte jeg enter og trykte deretter på Viasat 4, men da står det: "Please insert your username and password"

 

Det skal virke da.. Har du oppdatert det "Koos ActiveX " som står på info? vis ikke prøv det :)

 

Nå har jeg gjort det, og det funker fortsatt ikke :)

Jeg tror det er fordi jeg ikke får aktivert brukernavnet og passordet, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :)

 

Prøv dette på euchannels da

 

brukernavn: cesc

Passord: 0076

 

Tuusen tak!! Der reddet du kvelden!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Nei, dette er kabel tv.

 

Okey :P

Funker greit med stream og :)

 

Kommet ok i gang, men Spurs har nok foreløpig vært nærmeste.

 

Synes kanskje Wenger skulle spilt enda yngre spillere her, likevel verdifull matchtrening for spillere som Djourou og vanPersie.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg har skrevet inn brukernavnet og passordet, hva skal jeg gjøre da ?

Da jeg gjorde det, trykte jeg enter og trykte deretter på Viasat 4, men da står det: "Please insert your username and password"

 

Det skal virke da.. Har du oppdatert det "Koos ActiveX " som står på info? vis ikke prøv det :P

 

Nå har jeg gjort det, og det funker fortsatt ikke :(

Jeg tror det er fordi jeg ikke får aktivert brukernavnet og passordet, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :)

 

Prøv dette på euchannels da

 

brukernavn: cesc

Passord: 0076

 

Ahh.. Tusen takk, zaY! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke ha Berbatov. Makan til umotivert og klager på motstandere. Kønete dytting på Senderos også..

Synes vi har komt veldig bra igang, og spillere som mange er skeptiske til (Hoyte, Senderos, Gilberto og Walcott) har åpnet veldig bra. Jeg får mer og mer tro på seier når jeg ser dette her.

Kom an! Dette greier vi ! :)

Link to comment
Share on other sites

Senderos har vært god i åpningen og hatt noen avgjørende taklinger! :)

Er allikevel like redd hver gang Djouro og Senderos skal småspille bak der:P

 

Ihvertfall Senderos, huff xD Men han har faktisk gjort det bra i starten... Forsett sånn! N

 

Der lagde han frispark rett utenfor 16 meteren!

Heldigvis gikk det utenfor :P

Link to comment
Share on other sites

Tottene er frempå, og farlig til tider. Vi mangler en midtbane med trøkk, og Gilberto er totalt ute av form; TOTALT!!! Walcott fortsetter å løpe, løpe, løpe, miste ballen. Noen må si til han at han KAN slå ballen på 1 eller 2 touchen noen ganger!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...