Jump to content

2008.01.09 Arsenal Vs Tottenham


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Huff. Denne går jeg selvfølgelig glipp av, da treningstidene til laget mitt er helt absurde. Hvem trener fra 2100-2230 på en onsdag? :withstupid:

Da er det jo masser av CL og diverse cuper.

 

Ingen som vet om en mobiltjeneste som oppdaterer?

 

Live Arsenal til 1984 tror jeg.. Lenge siden jeg brukte det sist, men tror det koster 3 kr per melding..

 

EDIT : fant dette på vg nå : Følg kampene på din mobil. Send: START VGLAG "LAGNAVN" til 1985. (kr. 3 pr. melding)

 

Vet ikke om noen av disse tjenestene følger cup, men regner med det!

 

 

 

 

Jeg bruker tjenesten fra VG, oppdateres bra og har med alle arsenals a-lag kamper.

Jeg har bare et lite problem med tjenesten, får jo faen ikke stoppet den :)

 

Har hatt den i snart en mnd. Når jeg sender stopp meldingen, får jeg til svar. Tjenesten er midlertidig utilgjengelig :lol:

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Sagna - Senderos - Toure [C] - Clichy

Walcott - Flamini - Fabregas - Rosicky

Eduardo - Bendtner/van Persie

 

Benk; Fabianski - Hoyte - Denilson - Gilberto - Bendtner/van Persie

 

Håper inderlig at vi får RvP tilbake, i hvert fall på benken. Kan være en joker.

Ganske lite sansynelig at dette lager starter, men håper Wenger ikke starter med alt for B - preget lag.

Har troen på seier her, siden det er på hjemmebane.

 

Mitt tips;

 

Arsenal 2-1 Tottenham H

FM: Eduardo! :withstupid:

Link to comment
Share on other sites

Håper på akkurat samme mannskap som mot Blackburn. Fortjener de å bli vraket kanskje?

For meg ligger det iaf særdeles liten skam for å tape mot Spurs med kun unggutter i en ubetydelig cup. Se heller på det som en mulighet til å ydmyke de enda en gang. Sjansen for tap både her og over to kamper er stor, men det vil uansett bli kjekt å se unggutta tilegne seg ny erfaring mot spillere på PL-nivå.

Link to comment
Share on other sites

Huff. Denne går jeg selvfølgelig glipp av, da treningstidene til laget mitt er helt absurde. Hvem trener fra 2100-2230 på en onsdag? :withstupid:

Da er det jo masser av CL og diverse cuper.

 

Ingen som vet om en mobiltjeneste som oppdaterer?

 

Live Arsenal til 1984 tror jeg.. Lenge siden jeg brukte det sist, men tror det koster 3 kr per melding..

 

EDIT : fant dette på vg nå : Følg kampene på din mobil. Send: START VGLAG "LAGNAVN" til 1985. (kr. 3 pr. melding)

 

Vet ikke om noen av disse tjenestene følger cup, men regner med det!

Jeg bruker tjenesten fra VG, oppdateres bra og har med alle arsenals a-lag kamper.

Jeg har bare et lite problem med tjenesten, får jo faen ikke stoppet den :)

 

Har hatt den i snart en mnd. Når jeg sender stopp meldingen, får jeg til svar. Tjenesten er midlertidig utilgjengelig :lol:

STOPP VGLAG ARSENAL til 1985.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Wenger spilte med tilnærmet B tropp under hele Ligacupen i fjor er jeg temmelig sikker på at det samme gjøres i år. Kanskje et par rutierte folk på benken.

Fabianski

Hoyte Senderos Song Traore

Randall Denilson Diarra Diaby

Bendtner Walcott

 

Benk: Lehmann, Song, Eduardo, Djourou, Hleb

 

Veldig vanskelig å tippe lagoppstilling :withstupid:

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Wenger spilte med tilnærmet B tropp under hele Ligacupen i fjor er jeg temmelig sikker på at det samme gjøres i år. Kanskje et par rutierte folk på benken.

Fabianski

Hoyte Senderos Song Traore

Randall Denilson Diarra Diaby

Bendtner Walcott

 

Benk: Lehmann, Song, Eduardo, Djourou, Hleb

 

Veldig vanskelig å tippe lagoppstilling :withstupid:

 

Ikke glem at Song er på Afrika mesterskap, så tror ikke han kommer til å starte både på banen og på benken :lol:

 

200817105126908.jpg

 

Vi spiller ikke med ungutta fårr å spare spillere, vi spiller den for at de unge/reservene skal få en sjangse til å vise seg frem. Ser absolutt ingen grunn til å endre noe på laget til denne kampen heller!

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Fabianski får fortsette i mål, og at muligens Djourou tar plassen sentralt i forsvaret med Senderos. Om da ikke Wenger velger å la Hoyte spille midtstopper, blir nok han høyreback i denne kampen. Siden Traore startet mot Burnley, kan det hende Wenger velger Clichy fra start i denne og Traore fra start i 2. kampen.

 

Synes Bendtner-Dudu må få lov til å fortsette på topp, og Diaby på venstre. Denilson-Diarra sentralt på midten, og muligens Randall/Walcott på høyre?

 

Vil bli spennende å se om Merida får sjansen i denne kampen, og/eller om Henri Lansbury får prøve seg.

Tror vi vil kunne få se en del spennende navn på benken iallefall.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Senderos-Clichy

Walcott-Diarra-Denilson-Diaby

Dudu-Bendtner

 

Benk: Jens/Mannone, Traore, Hleb, Merida, RvP/Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Leste litt på Viasat sitt programside på nettet. De viser kampen mellom Chelsea og Everton på sportN, og under denne så står det: Tittelforsvarer er Manchester United, som vant over Wigan i finalen forrige sesong.

 

Det er da Chelsea som er tittelforsvarer! Der ser du hvor de viasat folkan ælsk pool og manu. Begynner å skryte på seg titler, haha ;)

Håper Everton vinner, og at vi møter dem i finalen.

 

Over til kampen mot tottene. Må si jeg er litt spent på hvem Wenger velger å stille med, men vi slo dem jo sist med unggutta. Har lyst å se Fabianski i mål igjen, og en frisk å rask Walcott på høyre side. Ellers hadde det vært artig å få se Gibbs igjen. Kanskje blir det dette laget:

Fabianski

Hoyte Senderos Gallas Clichy

 

Walcott Denilson Diaby Traore

 

Bentner Eduardo

 

Så har sikkert Wenger endel av storspillerne på benken, i tilfelle det skulle skjær seg. Noen som vet om RVP er klar for kamp?

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Fabianski får fortsette i mål, og at muligens Djourou tar plassen sentralt i forsvaret med Senderos. Om da ikke Wenger velger å la Hoyte spille midtstopper, blir nok han høyreback i denne kampen. Siden Traore startet mot Burnley, kan det hende Wenger velger Clichy fra start i denne og Traore fra start i 2. kampen.

 

Synes Bendtner-Dudu må få lov til å fortsette på topp, og Diaby på venstre. Denilson-Diarra sentralt på midten, og muligens Randall/Walcott på høyre?

 

Vil bli spennende å se om Merida får sjansen i denne kampen, og/eller om Henri Lansbury får prøve seg.

Tror vi vil kunne få se en del spennende navn på benken iallefall.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Senderos-Clichy

Walcott-Diarra-Denilson-Diaby

Dudu-Bendtner

 

Benk: Jens/Mannone, Traore, Hleb, Merida, RvP/Adebayor.

eeeeeeeh,han godeste Merida er vel lånt ut til en spansk klubb? ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Fabianski får fortsette i mål, og at muligens Djourou tar plassen sentralt i forsvaret med Senderos. Om da ikke Wenger velger å la Hoyte spille midtstopper, blir nok han høyreback i denne kampen. Siden Traore startet mot Burnley, kan det hende Wenger velger Clichy fra start i denne og Traore fra start i 2. kampen.

 

Synes Bendtner-Dudu må få lov til å fortsette på topp, og Diaby på venstre. Denilson-Diarra sentralt på midten, og muligens Randall/Walcott på høyre?

 

Vil bli spennende å se om Merida får sjansen i denne kampen, og/eller om Henri Lansbury får prøve seg.

Tror vi vil kunne få se en del spennende navn på benken iallefall.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Senderos-Clichy

Walcott-Diarra-Denilson-Diaby

Dudu-Bendtner

 

Benk: Jens/Mannone, Traore, Hleb, Merida, RvP/Adebayor.

eeeeeeeh,han godeste Merida er vel lånt ut til en spansk klubb? ;)

 

 

Nei. Var en del snakk om det i begynnelsen av sesongen, men ble aldri noe av. Han kom jo innpå så sent

som i oppgjøret mot Blackburn... Og så vidt jeg vet har han ikke gått på noe lån i dette vinduet..?

Link to comment
Share on other sites

Kan fort hende vi ser et lag blandet med A- og B-spillere. Tror laget kan se noe lignende ut som dette. Regner med at Fabianski og spissparet blir slik:

 

Fabianski

Hoyte-Gallas-Senderos-Traore

Walcott-Diarra-Diaby-Rosicky

Dudu-Bendtner

 

Subs: Mannone, Ade, Fab, Djorou, Denilson

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Fabianski får fortsette i mål, og at muligens Djourou tar plassen sentralt i forsvaret med Senderos. Om da ikke Wenger velger å la Hoyte spille midtstopper, blir nok han høyreback i denne kampen. Siden Traore startet mot Burnley, kan det hende Wenger velger Clichy fra start i denne og Traore fra start i 2. kampen.

 

Synes Bendtner-Dudu må få lov til å fortsette på topp, og Diaby på venstre. Denilson-Diarra sentralt på midten, og muligens Randall/Walcott på høyre?

 

Vil bli spennende å se om Merida får sjansen i denne kampen, og/eller om Henri Lansbury får prøve seg.

Tror vi vil kunne få se en del spennende navn på benken iallefall.

 

Fabianski

Hoyte-Djourou-Senderos-Clichy

Walcott-Diarra-Denilson-Diaby

Dudu-Bendtner

 

Benk: Jens/Mannone, Traore, Hleb, Merida, RvP/Adebayor.

eeeeeeeh,han godeste Merida er vel lånt ut til en spansk klubb? ;)

 

 

Nei. Var en del snakk om det i begynnelsen av sesongen, men ble aldri noe av. Han kom jo innpå så sent

som i oppgjøret mot Blackburn... Og så vidt jeg vet har han ikke gått på noe lån i dette vinduet..?

Det går veldig sterke rykter om det.. Husker jeg leste en link her om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Kan fort hende vi ser et lag blandet med A- og B-spillere. Tror laget kan se noe lignende ut som dette. Regner med at Fabianski og spissparet blir slik:

 

Fabianski

Hoyte-Gallas-Senderos-Traore

Walcott-Diarra-Diaby-Rosicky

Dudu-Bendtner

 

Subs: Mannone, Ade, Fab, Djorou, Denilson

 

Enig i det laget der. Diarra og Diaby sentralt er spennende!

Link to comment
Share on other sites

Merida er på vei til Sociedad. På lån, såklart.

 

Veldig bra hvis han kommer seg dit på lån, så får håpe det går i orden fortest mulig.

Kan nok helt sikkert utvikle seg en god del der får man håpe, hvis han får spille fast. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ser at Senderos og Djourou skal utgjør stopperparet i morgon.

Trur prestasjonen i denne kampen vil avgjøre mykje om kven som kommer til å få tillit sammen med Gallas i neste ligakamp.

 

Ellers hyggelig lesing å se at Van Persie er tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...