Jump to content

Høstens lag i PL


Magnus87

Recommended Posts

Her er Tjærnås' forslag:

Keeper: David James

 

Høyreback: Glen Johnsen, Pompey

Midtstopper #1: Rio, Man U

Midtstopper #2: Micah Richards, City

Venstreback: Evra, Man u

 

Høyre midtbane: Hleb, Arsenal

Sentral midtbane #1: Fabregas, Arsenal

Sentral midtbane #2: Gerrard, Liverpool

Venstre midtbane: Ronaldo, Man U

 

Spiss #1: Adebayor; Arsenal

Spiss #2: Torres, Liverpool

 

 

Mitt forslag:

Keeper: Robert Green, West Ham - Utrolig undervurdert keeper som er fantastisk på strek.

 

Høyreback: Sagna, Arsenal - Gjort det utrolig bra for oss. har også noen assist.

Midtstopper #1: Rio, Man U - Har vært den beste stopperen i år. Vidic i form er bedre, men Rio harvært best .

Midtstopper #2: Micah Richards, City - Har en utrolig fysikk. Litt rusten taktisk til tider. Også god offensivt.

Venstreback: UTEN tvil: CLICHY, Arsenal - PL's uten tvil beste back. Se statistikkene og du vil skjønne. Fantastisk 1 mot 1 begge veier.

 

Høyre midtbane: Hleb, Arsenal. - Har hevet seg utrolig mye. Blitt mye mer direkte i spillet sitt og pasningskvaliteten har hevet betraktelig. Motstanderne trenger minst 2 spillere på han til enhver tid.

Sentral midtbane #1: Fabregas, Arsenal.- For en fotballhjerne og arbeidskapasitet. Leder poengligaen!

Sentral midtbane #2: Mascherano, Liverpool. - Utrolig Arbeidskapasitet. God til å lese spillet. Istedenfor Gerrard fordi laget mitt ikke kan ha to offensive sentrale midtbanespillere :D

Venstre midtbane: Ronaldo, Man U. - En spiller som har det beste. Er veldig med Tjernås at utholdenheten og hodestyrken hans er underburdert.

 

Spiss #1: Adebayor; Arsenal - Har Ade hevet seg stort sammenlignet med i fjor. Er en ekstremt god targetman og jobber alltid knallgodt. Er dog mye bedre med en spiss ved siden av han!

Spiss #2: Torres, Liverpool - Jeg må bøte meg i støvet for denne spilleren. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tok helt feil emd denne spilleren. Trodde aldri at Torres skulle gjøre det så bra allerede første sesongen i et Liverpool lag som har slitt med å få spissene sine i scoringingsform.

 

Mange gode spillere ble ikke tatt med i kåringen grunnet for lite spilletid, f.eks. van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Her er Tjærnås' forslag:

Keeper: David James

 

Høyreback: Glen Johnsen, Pompey

Midtstopper #1: Rio, Man U

Midtstopper #2: Micah Richards, City

Venstreback: Evra, Man u

 

Høyre midtbane: Hleb, Arsenal

Sentral midtbane #1: Fabregas, Arsenal

Sentral midtbane #2: Gerrard, Liverpool

Venstre midtbane: Ronaldo, Man U

 

Spiss #1: Adebayor; Arsenal

Spiss #2: Torres, Liverpool

 

 

Mitt forslag:

Keeper: Robert Green, West Ham - Utrolig undervurdert keeper som er fantastisk på strek.

 

Høyreback: Sagna, Arsenal - Gjort det utrolig bra for oss. har også noen assist.

Midtstopper #1: Rio, Man U - Har vært den beste stopperen i år. Vidic i form er bedre, men Rio harvært best .

Midtstopper #2: Micah Richards, City - Har en utrolig fysikk. Litt rusten taktisk til tider. Også god offensivt.

Venstreback: UTEN tvil: CLICHY, Arsenal - PL's uten tvil beste back. Se statistikkene og du vil skjønne. Fantastisk 1 mot 1 begge veier.

 

Høyre midtbane: Hleb, Arsenal. - Har hevet seg utrolig mye. Blitt mye mer direkte i spillet sitt og pasningskvaliteten har hevet betraktelig. Motstanderne trenger minst 2 spillere på han til enhver tid.

Sentral midtbane #1: Fabregas, Arsenal.- For en fotballhjerne og arbeidskapasitet. Leder poengligaen!

Sentral midtbane #2: Mascherano, Liverpool. - Utrolig Arbeidskapasitet. God til å lese spillet. Istedenfor Gerrard fordi laget mitt ikke kan ha to offensive sentrale midtbanespillere :D

Venstre midtbane: Ronaldo, Man U. - En spiller som har det beste. Er veldig med Tjernås at utholdenheten og hodestyrken hans er underburdert.

 

Spiss #1: Adebayor; Arsenal - Har Ade hevet seg stort sammenlignet med i fjor. Er en ekstremt god targetman og jobber alltid knallgodt. Er dog mye bedre med en spiss ved siden av han!

Spiss #2: Torres, Liverpool - Jeg må bøte meg i støvet for denne spilleren. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tok helt feil emd denne spilleren. Trodde aldri at Torres skulle gjøre det så bra allerede første sesongen i et Liverpool lag som har slitt med å få spissene sine i scoringingsform.

 

Mange gode spillere ble ikke tatt med i kåringen grunnet for lite spilletid, f.eks. van Persie.

 

enig i alt utenom to plasser. carragher inn for richards og elano inn for mascherano. trenger ingen balanse-spiller på dette laget på grunn av lagets suverenitet ! :D Joda trengs vell alltid det, men klarer bare ikke å ha en "kjedelig" spiller på mitt lag. Nå plukker jeg ut de jeg synes har vært best uten å tenke altfor mye rundt det.

 

Carragher - Har alt. Får alltid inn en livsviktig fot på ballen og ofrer absolutt ALT for å få det. Undervurdert spiller av mange.

 

Elano - "Hvorfor gjorde du det ikke like bra med England, Svennis? - "Jeg hadde ingen Elano" Vist hva han kan og dominert PL allerede i sin første sesong. Enormt godt skudd og ferdigheter med ball som rettferdigjør passet hans.

 

 

Andre spillere.

 

Muntari

Lescott

Yakubu

M.Laursen

Agbonlahor

Link to comment
Share on other sites

jeg ville ha valgt dette laget etter halvspilt sesong:

 

Keeper: Robert Green - Meget stødig keeper, god på streken og i feltet.

 

Høyreback: Sagna - Vært fantastisk for oss så langt

Midtstopper: Ferdinand - United har nesten ikke sluppet inn mål så langt.

Midtstopper: Dunne - Spiller fantastisk bra for City.

Venstreback: Clichy - Det enkleste valget til nå!

 

Høyreving: Hleb - Har for alvor slått til i år. slipper seg mer løs.

Sentral midtbane: Fabregas - Trenger vel ikke å si noe her....

Sentral midtbane: Elano - Et ordentlig friskt pust i pl. scorer mange nydelige mål

Venstreving: Ronaldo - ikke vært like god som i fjor, men veldig stødig likevel.

 

Spiss: Adebayor - Trenger vel ikke å si noe der heller.....

Spiss: Anelka - Scorer jevnt og trutt, selv om han er inne i en litt dårlig periode.

 

Andre spillere:

- Gerrard

- Tevez

- Rooney

- Petrov

- Richards

- Evra

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag må være:

 

----------ALMUNIA----------

 

SAGNA---TOURE---GALLAS---CLICHY

 

HLEB---FABREGAS---FLAMINI---ROSICKY

 

-------ADEBAYOR-----VAN PERISE------

 

Hehe, neida, her er mine utvalgte:

 

---------------GREEN---------------

 

SAGNA---GALLAS---FERDINAND---EVRA

 

HLEB---FABREGAS---GERRARD---RONALDO

 

------------ADEBAYOR---TORRES-----------

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag

 

-------------------D,James------------------

 

sagna----Richards----Ferdinand----Clichy

 

Helb----Fabregas-----Elano----Ronaldo

 

----------Adebayor-----Torres-------------

 

U.21 lag

 

-------------Schmeichel-----------------

 

vet ikke---Richards----taylor----bale

 

lennon---fabregas---anderson---nani

 

------Agbonlahor--------vet ikke------

Link to comment
Share on other sites

Her er Tjærnås' forslag:

Keeper: David James

 

Høyreback: Glen Johnsen, Pompey

Midtstopper #1: Rio, Man U

Midtstopper #2: Micah Richards, City

Venstreback: Evra, Man u

 

Høyre midtbane: Hleb, Arsenal

Sentral midtbane #1: Fabregas, Arsenal

Sentral midtbane #2: Gerrard, Liverpool

Venstre midtbane: Ronaldo, Man U

 

Spiss #1: Adebayor; Arsenal

Spiss #2: Torres, Liverpool

 

 

Mitt forslag:

Keeper: Robert Green, West Ham - Utrolig undervurdert keeper som er fantastisk på strek.

 

Høyreback: Sagna, Arsenal - Gjort det utrolig bra for oss. har også noen assist.

Midtstopper #1: Rio, Man U - Har vært den beste stopperen i år. Vidic i form er bedre, men Rio harvært best .

Midtstopper #2: Micah Richards, City - Har en utrolig fysikk. Litt rusten taktisk til tider. Også god offensivt.

Venstreback: UTEN tvil: CLICHY, Arsenal - PL's uten tvil beste back. Se statistikkene og du vil skjønne. Fantastisk 1 mot 1 begge veier.

 

Høyre midtbane: Hleb, Arsenal. - Har hevet seg utrolig mye. Blitt mye mer direkte i spillet sitt og pasningskvaliteten har hevet betraktelig. Motstanderne trenger minst 2 spillere på han til enhver tid.

Sentral midtbane #1: Fabregas, Arsenal.- For en fotballhjerne og arbeidskapasitet. Leder poengligaen!

Sentral midtbane #2: Mascherano, Liverpool. - Utrolig Arbeidskapasitet. God til å lese spillet. Istedenfor Gerrard fordi laget mitt ikke kan ha to offensive sentrale midtbanespillere :)

Venstre midtbane: Ronaldo, Man U. - En spiller som har det beste. Er veldig med Tjernås at utholdenheten og hodestyrken hans er underburdert.

 

Spiss #1: Adebayor; Arsenal - Har Ade hevet seg stort sammenlignet med i fjor. Er en ekstremt god targetman og jobber alltid knallgodt. Er dog mye bedre med en spiss ved siden av han!

Spiss #2: Torres, Liverpool - Jeg må bøte meg i støvet for denne spilleren. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg tok helt feil emd denne spilleren. Trodde aldri at Torres skulle gjøre det så bra allerede første sesongen i et Liverpool lag som har slitt med å få spissene sine i scoringingsform.

 

Mange gode spillere ble ikke tatt med i kåringen grunnet for lite spilletid, f.eks. van Persie.

 

hvorfor Evra, syns ikke han har vært så god. Clichy har vært bedre...

Link to comment
Share on other sites

[4-4-2]

 

KP: Robert Green - Meget trygg sisteskanse. Like god i feltet som på strek. Begge deler holder høy klasse.

 

HB: Bacary Sagna - Har tatt Premier League med storm. Bunnsolid defensivt, og også frisk fremover. Klassekjøp av Wenger.

MS: Nemanja Vidic - Fryktelig god midtstopper. Sammen med Ferdinand regjerer han bak hos United, og har mye av skylden for at United kun har 9 baklengsmål.

MS: Micah Richards - Verdens største midtstoppertalent. Han har mange år foran seg på toppnivå, og kommer til å bli verdens beste. Allerede nå holder han høy, høy klasse.

VB: Gaël Clichy - Evra er god, men Clichy tar kaka. Verdens beste venstreback. Ung, rask, teknisk, smart og god defensivt.

 

HM: Alexander Hleb - Har vært helt enorm denne sesongen. Det virker bare som om ingen klarer å ta fra ham ballen. Helt enormt. Fotballhjerne i verdensklasse.

SM: Elano Blumer - Svennis' klart beste kjøp. Kanskje årets kjøp. Har vært enormt god, og scoret mange vakre mål, og er selve stammen i City laget på fjerdeplass.

SM: Francesc Fabregas - Spår ham til "Verdens Beste Fotballspiller 2008". Har lite å si om ham, for da må jeg ta med så mye. Er utrolig takknemlig for at han er hos oss.

VM: Cristiano Ronaldo - Kan nok desverre ikke komme vekk fra denne karen. Har skummelt god teknikk. Er fremdeles effektiv, og er toppscorer i PL.

 

SP: Emmanuel Adebayor - Hadde en periode han hamret inn mål etter egen vilje. Venter på at han skal vise den rå fysikken og teknikken igjen. Gleder meg.

SP: Nicolas Anelka - 10 mål for laget som ligger 6. nederst på tabellen. Klasse. Nuff said.

 

 

 

Robert Green

Bacary Sagna :: Nemanja Vidic :: Micah Richards :: Gaël Clichy

Alexander Hleb :: Elano Blumer :: Francesc Fabregas :: Cristiano Ronaldo

Emmanuel Adebayor :: Nicolas Anelka

Link to comment
Share on other sites

---------------VAN DER SAR---------------

 

SAGNA---GALLAS---FERDINAND---CLICHY

 

HLEB---FABREGAS---ELANO---RONALDO

 

------------ADEBAYOR---ANELKA-----------

 

NOEN AV DERE SOM HAR MERKET AT INGEN HAR MED CHEL$KI SPILLERE?

ER DET FORDI DE ER HATET ELLER ER DET ATT DE HAR SUGD BALLE I ÅR???

Link to comment
Share on other sites

hvorfor Evra, syns ikke han har vært så god. Clichy har vært bedre...

Her er beviset på Clichy er den beste (venstre)backen i ligaen: http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

 

på den siden står det faktisk att shorey er den bste mens clichy er nr.2 !

 

clichy er best uansett men!

Link to comment
Share on other sites

hvorfor Evra, syns ikke han har vært så god. Clichy har vært bedre...

Her er beviset på Clichy er den beste (venstre)backen i ligaen: http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

 

på den siden står det faktisk att shorey er den bste mens clichy er nr.2 !

 

clichy er best uansett men!

Shorey har flest assist, men har den uten tvil dårligste pasningsprosenten. Clichy er overlegen på det defensive: Beste taklingsprosenten i hele ligaen når han i tilegg er på top 5 over de som takler mest. Videre har han klart flest interceptions (husker ikkedet orske ordet :D) og driblinger. Der de andre legger inn, bruker heller Clichy farten og teknikken sin til å drible seg gjennom forsvaret og skaper uro. Sett under ett vinner Clichy overlegent hvis man ser på kun den statistikken som er vist der. Har ikke Evra også noen mål?

Link to comment
Share on other sites

hvorfor Evra, syns ikke han har vært så god. Clichy har vært bedre...

Her er beviset på Clichy er den beste (venstre)backen i ligaen: http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

 

på den siden står det faktisk att shorey er den bste mens clichy er nr.2 !

 

clichy er best uansett men!

Shorey har flest assist, men har den uten tvil dårligste pasningsprosenten. Clichy er overlegen på det defensive: Beste taklingsprosenten i hele ligaen når han i tilegg er på top 5 over de som takler mest. Videre har han klart flest interceptions (husker ikkedet orske ordet ;)) og driblinger. Der de andre legger inn, bruker heller Clichy farten og teknikken sin til å drible seg gjennom forsvaret og skaper uro. Sett under ett vinner Clichy overlegent hvis man ser på kun den statistikken som er vist der. Har ikke Evra også noen mål?

 

Interception betyr vel oppsnappinger/brytninger. Det at han bryter angrepet til motstanderlaget. Og ja, Clichy har vært fantastisk i år!

Nei, Evra har ikke scoret i Premier league i år ;)

Jeg synes det er veldig overraskende å se hvor mange suksessfulle driblinger Clichy har hatt. Han kunne lett ha spilt ving :D

Link to comment
Share on other sites

Syns det er merkelig at så mange syns Green bør være på høstens lag. Syns også han er en god keeper, men han har hatt en del blundere i høst. Det har også Cech, Lehmann og v.d Sahr selv om sistnevnte har sluppet unna med det.. Så sånn sett er James et greit valg. Er normalt ikke så enig med Tjærnås, men syns det laget var fornuftig selv om det er irriterende å se Cristina Ronaldo, Patricia Evra og Pothead Ferdinand på laget.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende å se at så få har med Flamini på høstens lag. Han har tross alt vært en av PL's beste spillere så langt

Ja.. Men desverre er det en med litt større navn som også har gjort det bra (Gerrard..)

 

Det er også spillere i samme posisjon som har gjort det bedre. (Gerrard, blant annet)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...