Jump to content

2007.12.09 Middlesbrough B


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Fremdeles ikke enig. Denilson er ingen spesielt kreativ spiller. Synes han er betraktelig likere Gilberto i spillestilen. Jeg har egentlig tilgode å bli veldig imponert over Denilson. En brukbar passningsfot har han dog!

 

Vi får bare være enige om å være uenige :(

Jeg har også tilgode å bli veldig imponert over Denilson, men mener at han har bedre overblikk, pasningsfot og kreativitet. Diarra har en middelmådig pasningsfot, det fikk vi mange eksempler på mot Newcastle :unsure:

Link to comment
Share on other sites

her er laget:

24 Manuel almunia

3 sagna

5 kolo toure

10 will gallas

22 gael clichy

7 emmanuel eboue

8 lassana diarra

19 gilberto

7 thomas rosicky

9 eduardo da silva

25 adebayor

 

er ikke det samme som mot newcastle??

 

subs:

32 theo walcott

26 bendtner

15 denilson

6 phil senderos

1 jens lehmann

Link to comment
Share on other sites

Håper innderlig Eduardo starter som spiss!

Synes ikke de to spillerne på sentral midtbane gjør seg nok spilbare til hver en tid. Hvis vi spiller med Hleb, Cesc og Flamini, har vi alltid minst tre spillere vi kan slå på.

Mens Diarra og Gilberto er ikke like aktive til løpe seg i rom.

 

Men det finnes ingen unnskyldninger for å ikke vinne denne kampen! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke straffe synes jeg. Ali detter alt for lett, og almunia skulle heller ikke kommet ut. I forkant av straffen var det en arsenalspiller (dudu tror jeg) som tuppet ballen vekk fra en motspiller, men til en annen motspiller i god posisjon, uflaks. Almunia burde uansett hatt straffen!

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke straffe synes jeg. Almunia burde uansett hatt straffen!

 

 

Er å trekke det litt langt og regne med at Almunia skal redde den synest jeg.

 

Dette er ræva, ligge under så tidlig!

Hvert fall siden det er fortjent at vi ligger under..

 

Vi har seriøst ingen rytme i laget! Vi bør virkelig få Hleb, Fabregas, Flamini eller en annen nøkkelspiller tilbake til Chelsea-kampen, for akkurat nå rundspiller Boro oss.

Link to comment
Share on other sites

Ade har litt Henrytakter.

Får det ikke til og snur seg mot dommeren i stedet for å jobbe.

 

Det er det verste eg ser, nå må vi virkelig jobbe, har blitt tatt på senga her i starten! Skulle tatt en timeout nå, startet litt på nytt.

Link to comment
Share on other sites

Enig med de fleste her. Vi blir rett og slett rundspilt her. Toure har gjort noen horrible feil. Og Diarra....den mannen klarer absolutt ingenting! Han er som oftest feilposisjonert og har hatt 3-4 stygge feilpasninger til nå. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor Bendtner ikke får sjansen? Han har spilt bra de gangene han har kommet inn, mens Eduardo ikke har fått til noe som helst!

Link to comment
Share on other sites

Enig med de fleste her. Vi blir rett og slett rundspilt her. Toure har gjort noen horrible feil. Og Diarra....den mannen klarer absolutt ingenting! Han er som oftest feilposisjonert og har hatt 3-4 stygge feilpasninger til nå. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor Bendtner ikke får sjansen? Han har spilt bra de gangene han har kommet inn, mens Eduardo ikke har fått til noe som helst!

 

Enig, pluss at Walcott er mye bedre enn Eboue på høyre siden. Bare venter på neste gang han skal finne på noe dumt! Alt for lite kreativitet på midten idag, med spillere som Diarra, Gilberto, og en gammal høyre back. Men selv med så mye def. kvaliteter har vi blitt kjempet i senk denn føreste omgangen! Skremmende!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...