Jump to content

Tresor Mputu


roger_rabbit74

Recommended Posts

Arsenal to offer trial to African scoring sensation

Posted by Brant Parsons on Nov 14, 2007 6:12:00 AM

Discuss This: Comments (2) | TrackBack (0) | Linking Blogs | Add to del.icio.us | Digg it

Arsene Wenger knows how to find talent and bring it into North London. He might be on the trail of some more of that as the Gunners have offered a trial to Tresor Mputu - the leading scorer in the African Champions League.

 

Mputu, a 20-year-old from Congo, has also been rumored with German giants Bayern Munich but Mputu's agent is confident that his client will impress Le Boss at Arsenal.

 

There is a 70 percent chance that he could sign but Arsenal still want to look at him before making final arrangements. He will leave Congo on November 17th and begin training with The Gunners two days later.

 

There's not much else that many know about this kid except that he has a pair of hat tricks in the Champions League and has something going for him that would make him an instant fit at Arsenal - he speaks French.

 

 

Dette kan være en spennende spiller, men sjekk videoen.

http://gunnerblog.com/?p=816

Link to comment
Share on other sites

Typisk Wenger kjøp ja.

Vet null og nada om denne spilleren, men her er i hvert fall eit klipp på youtube av en relativ ufin episode.

 

EDIT: Er vel kanskje den filmen som viser linken din Roger, men jeg fikk den ikke til å virke

 

Normale spillere gjør ikke sånt ! Å va skal vi nå med en ute spiller !!!!!! Bring me a classkeeper !

Link to comment
Share on other sites

Typisk Wenger å hente inn rare navn.

 

Ja så på noen klipp fra den fyren utrolig mål han skorer da litt av et skudd bein ja, hadde Adb vært like go i avsluttingen hadde vi leda ligan med mange mange poeng :D

Sku likt å se denne karen prøve på et slikt mål som andremålet til Ade mot Tott...

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke så mye om denne spilleren.

Men blir ikke imponert over hva jeg ser på den videon, hvor han ikke bryr seg om fotballen, men om de to andre ballene. Men jeg skal ikke dømme han etter en liten video snutt.

Jeg tror ikke vi trenger denne spilleren, vi har så mange gode spillere i laget. Og jeg tror at Wenger har nok med å holde hver og enn fornøyd i klubben.

Dessuten er han ifra Afrika. Hva hvis han spiller seg fast på laget sammen med Ade, og det blir Afrika mesterskap, hvor både Congo og Togo kvalifiserer seg?

Link to comment
Share on other sites

Typisk Wenger kjøp ja.

Vet null og nada om denne spilleren, men her er i hvert fall eit klipp på youtube av en relativ ufin episode.

 

EDIT: Er vel kanskje den filmen som viser linken din Roger, men jeg fikk den ikke til å virke

Bare trykk på play et par ganger så buffrer den og starter avspilling.

 

http://www.youtube.com/watch?v=YKuWBHx1llQ&feature=related

 

Knallmål, men feiringen til keeperen tar jo kaka.

Kommentatoren var ikke så værst han heller, hehe :ph34r: . Eg flirte bra til den der.

Link to comment
Share on other sites

Typisk Wenger å hente inn rare navn.

 

Ja så på noen klipp fra den fyren utrolig mål han skorer da litt av et skudd bein ja, hadde Adb vært like go i avsluttingen hadde vi leda ligan med mange mange poeng ;D

Sku likt å se denne karen prøve på et slikt mål som andremålet til Ade mot Tott...

 

Ja var et fint mål det, men Adb skorer for lite mål og brenner alt for mye store sjangser, ser tydelig vi savner Van Persie men vi trenger en ny spiss. Ser jo Van Persie skada så sliter vis Adb for en skade også, for værken Dudu eller Bentner er goe nok for at vi skal klare å holde oss på toppen ;)

 

 

Blir nok et gull kjøp det vis Wenger ser noe bra i den gutten, minner meg litt om Eboa eller hva nå han het i gjen som var i Leeds for en del år siden han hadde noen konge mål et av dem var mot Liverpool banka den opp i tverleggeren og inn ;)

Link to comment
Share on other sites

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...n-Arsenal-move/

 

Monday deadline for Mputu move

 

The agent of DR Congo international Tresor Mputu has claimed a deal with Arsenal could be done as early as next week.

 

Mputu’s agent Bajo Bujani revealed that Arsenal have tabled a concrete offer to the striker’s club side TP Mazembe after Arsene Wenger was impressed by the player during a trial spell in London last month.

 

Bujani revealed Sevilla are also in the running for the 21-year-old’s signature but that Arsenal are in pole position.

 

“While Sevilla have also shown great interest, I believe Tresor will end up in England,” Bujani told Kick Off.

 

“Arsenal have given TP Mazembe until Monday to respond to their offer and I’m convinced that a deal will be completed after the weekend.”

Link to comment
Share on other sites

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...n-Arsenal-move/

 

Monday deadline for Mputu move

 

The agent of DR Congo international Tresor Mputu has claimed a deal with Arsenal could be done as early as next week.

 

Mputu’s agent Bajo Bujani revealed that Arsenal have tabled a concrete offer to the striker’s club side TP Mazembe after Arsene Wenger was impressed by the player during a trial spell in London last month.

 

Bujani revealed Sevilla are also in the running for the 21-year-old’s signature but that Arsenal are in pole position.

 

“While Sevilla have also shown great interest, I believe Tresor will end up in England,” Bujani told Kick Off.

 

“Arsenal have given TP Mazembe until Monday to respond to their offer and I’m convinced that a deal will be completed after the weekend.”

 

 

Får han work permit i England egentlig? Har han nok landskamper?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...