Jump to content

2007.03.10 Arsenal- Manchester United


zaldor

Hva blir utfallet?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Er så nervøs nå at jeg bare klarer å sitte å smile...

 

Skal se kampen på pub sammen med noen unitedsupportere fra klassen... Måtte gud sende emirates til himmels og united poengløse hjem fra the new home of football.

 

Jeg er NERVØS nå.. tør ikke tippe resultat.

Link to comment
Share on other sites

Flaksmål som vanlig :D

 

Var det ikke frispark rett før scoringen??

Syns dommer'n er litt pro-Manure denne omgangen.

 

Vi er best og det er jo bare typisk at de scorer først.

Jeg tror vi kommer tilbake.

 

Få inn Walcott!!

Link to comment
Share on other sites

Gult på Cesc, straks pause. Vi må holde dette inn.

Og forresten visst det var noen som ikke viste det så fikk vi Blackburn borte i ligacupen.

 

EDIT: FAEN! 0-1 Rooney!

Edit: Det var Gallas som scora selvmål.

Nei, nå gidder jeg ikke se på denne kampen lenger. Leser heller til eksamen

Link to comment
Share on other sites

Ja hva skal man si. Hele forsvarsfireren har vært under pari. Mye slurv, mæling og dårlig oversikt. Midtbanen har vært grei. Hleb har vært arsenals utvilsomt beste. Men nytter ikke når man har Adebayor på topp. Han er kanskje glimrende med en partner ved siden av seg, men som ensom spiss ser vi igjen som mot liverpool at han er forholdsvis ubrukelig. At han også som regel trenger 10 sjanser for å sette 1 hjelper ikke mye på. Håper på en spiss til neste omgang

Link to comment
Share on other sites

Gult på Cesc, straks pause. Vi må holde dette inn.

Og forresten visst det var noen som ikke viste det så fikk vi Blackburn borte i ligacupen.

 

EDIT: FAEN! 0-1 Rooney!

Edit: Det var Gallas som scora selvmål.

Nei, nå gidder jeg ikke se på denne kampen lenger. Leser heller til eksamen

 

Okei, jeg så bare på VG LIVE der sto det Rooney. Men uansett; at vi ikke kunne holde nullen til pause! Tror vi kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Typisk! United har ikke hatt noen virkelig store sjangser og her kommer et typisk drittmål i slutten av omgangen. Vi burde ihvertfall klare ett mål på slutten av kampen, hvsi ikke 2. Vi har god kondisjon i laget og har sett i tidligere kamper at vi avgjør manu kamper på slutten av kampen. Med en frisk Walcott inn på slutten skal vi nok klare å ro dette inn til seier, eventuellet uavgjort. Tap vil være skuffende.

 

EDIT: JAAAAA 1-1. Nå snudde hele kampen her:D

Link to comment
Share on other sites

Det er så utrolig sterkt å komme tilbake to ganger!! Er meget glad, og positivt overrasket.

Det som er litt dumt er jo måten 2.målet til Manu kommer - tror det målet er et resultat av at Wenger nettopp hadde tatt ut kantspillrne våre.

 

Men for all del- nå er jeg happy!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...