Jump to content

2007.03.10 Arsenal- Manchester United


zaldor

Hva blir utfallet?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Takk Gud, Gallas!!!!!!!!!!!!!!

 

Er så forbanna glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Noen som har målene??

Vil gjerne se Gallas sit siste 100000 ganger!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

For en avslutning!

Syns vi rakna etter 70 min. og fikk trøbbel på midtbanen. Noe som også første til Manure-press og 1-2.

 

Men noe magisk skjer alltid med Arsenal siste 5-10 min. og vi kommer tilbake igjen!!

 

Manure er nok fornøyd med 2-2 på Emirates, men for oss var det det en psykologisk seier.

Vi fortjente ihvertfall poeng i denne kampen.

 

En veldig bra fotballkamp og takk for en flott volleyscoring av Gallas på slutten!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Aluminia kan være en stor grunn til at gullet ikke havner på Emirates. Han rusher jo ut hele tiden, horribelt og se på. Husker også da han startet forrige Manchester kamp hvor vi tapte 2 - 4. Drev jo på helt likt da også, og var også da skyld i minst 1 eller 2 mål. Ellers så synes jeg hele forsvaret virka veldig nervøse idag. Mye feil og slurv. Mæla ballen ut istede for og spille seg ut som vi vanligvis gjør. Sagna hadde ihvertfall en dårlig dag. Midtbanen synes jeg var bra. Om Henry var kongen av Highbury så er Fabregas kongen av Emirates, veldig bra. Hleb synes jeg var banens beste. Er utrolig kreativ og står for det meste av det offensive spillet, satte blandt annet i gang utlikningsmålet. Utrolig av Wenger å ta ut Hleb og sette inn på Gilberto, hvorfor spør jeg bare?!?

Adebayor gjør jo en strålende jobb på topp. Men han fungere ikke som ensom spiss. Han må ha en ved siden av seg om han skal klare og score mål. Er ikke så iskald foran mål som Henry, Van Persie, Walcott, Eduardo osv.

Litt skuffet. Synes vi spilte beste og fortjente seier. Begge United målene kom pga surr i forsvaret og dårlig markering

Link to comment
Share on other sites

eboue er ikke god nok, almunia viser at han er en middelmådig keeper og DE FLESTE AVSLUTNINGENE ER FOR DÅRLIGE. ellers er det meste bra. uavgjort mot et til dels dårlig utd lag i en kamp arsenal hadde fortjent å vinne... er ikke i tvil om at walcott bør være 1. valg på høyre kant og at vår polske venn snarest bør bli wengers 1. valg

 

HLEB og CESC er fantastiske!

Link to comment
Share on other sites

Der så vi enkelt og greit grunnen til at vi ikke vinner gull iår

 

Piss og vas.

 

Begrunn? Almunia er grunnen til at vi ikke vinner gull i år? Trenger vi ny keeper eller er Lukaz eller lehmann du vil ha utpå? Gallas og Toure var ikke helt på pari i dag? Eller var det rett og slett bare psykotisk depressiv i måløyeblikket?

Link to comment
Share on other sites

Godt fornøyd med ett poeng i denne kampen ettersom hvordan kampen utviklet seg! Trodde egentlig ikke vi skulle klare å komme tilbake når United gikk opp i 2-1. Allikevel klarte vi det og sikret et veldig viktig poeng! :D

 

Kampen i dag syns jeg var preget veldig at det var to såpass gode lag som spilte mot hverandre. Første omgang så handlet det meste om å stoppe hverandre og det veldig lite som skjedde foran målene, selv om mye skjedde ellers på banen.

 

United sin scoring rett før pause var et slag midt i trynet, men det åpnet i alle fall kampen. Heldigvis kom vi kjapt tilbake med Fabregas etter en fantastisk innsats av Sagna som får ballen inn igjen i feltet. Etter dette håpte jeg vi skulle kjøre på enda mer enn vi gjorde og fått enda en scoring, men igjen ble det mye dueller og når United så fikk sitt andre mål så fryktet jeg vårt første tap i år.

 

Heldigvis tok Gallas ansvar! ;)

 

Almunia syns jeg var litt mer usikker enn vanlig i dag og spesielt det andre målet syns jeg han burde holdt seg lenger inn ettersom det var en Arsenal spiller i nærheten av Evra. Anyways - vi er fortsatt på tabelltopp! :D

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaa....så deilig dette var!

 

Ville vært veldig tungt med tap. Totalt sett litt skuffende med to uavgjort mot Lpool og ManU men jeg tror det vil vise seg å være bedre enn seier på Anfield og tap i dag ville vært. At det er en voldsom moral i laget kan ingen tvile på. Håper dette fører til at gutta fortsatt vil være veldig sultne. De neste fem ligakampene er alle mot svakere motstand på bortebane(-Wigan), det blir spennende å se hvordan laget takler å spille på bortebane og, sesongen til nå har vært fantastisk bra den, men 7 av 11 ligakamper er blitt spilt på Emirates. Statistikken borte (2-2-0) er absolutt godkjent når du ser på hvem vi har møtt, nå skal litt svakere lag møtes og det blir spennende.

Link to comment
Share on other sites

Der så vi enkelt og greit grunnen til at vi ikke vinner gull iår

 

Piss og vas.

 

Greit resultat.

Ja vi får se da veit du. En solid keeper er utrolig viktig for å vinne serien. Jeg mener Aluminia ikke er solid nok. Han er god ja. Men gjør mye rart til å kalles en solid toppkeeper. Så vi flere eksempler på. Så vi får se da veit du

Link to comment
Share on other sites

Der så vi enkelt og greit grunnen til at vi ikke vinner gull iår

 

Piss og vas.

 

Begrunn? Almunia er grunnen til at vi ikke vinner gull i år? Trenger vi ny keeper eller er Lukaz eller lehmann du vil ha utpå? Gallas og Toure var ikke helt på pari i dag? Eller var det rett og slett bare psykotisk depressiv i måløyeblikket?

Nei jeg mener det jeg sier. Aluminia er det beste vi har ja. Nå har jeg ikke sett mye av lukaz så skal ikke uttale meg der. Og Lehman er ferdig i Arsenal. Men jeg mener han kan være akillesen på om vi vinner gullet eller ikke. Hva jeg mener om forsvaret idag har jeg allerede skrevet om

Link to comment
Share on other sites

Veit ikke om jeg er helt fornøyd eller ikke.

Det er sterkt av oss å klare å komme tilbake 2 ganger mot Man U. Men syns vi burde ha vunnet denne kampen. Men men... Stiller et spørsmålstegn ved Almunia. Gjør mye bra, men på 2-1 målet gjør han gærnt.

 

Greit resultat... Begge kunne vinni...

Link to comment
Share on other sites

Kan du forklare meg hvordan jeg laster ned derfra ?! :D

 

Når jeg trykker på det norske flagget kommer jeg inn på denne http://sharebee.com/83b4f185 siden, der skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre :S

 

Trykk fks på den som heter "zSHARE"

Da får du opp en ny side, Så trykker du på "Download now" som står nedi venstre hjørne.

Da får du opp en ny side. Så er det bare og vente i et par sekunder så kommer det opp en nedlastings rute :D vis ikke så trykker du der det står "Your download will begin shortly

if it doesn't, please click here to start it now."

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som la merke til ei gammel dame på Emirates som var skikkelig aggresiv og viste fingen til Ronaldo(?) på en corner? Hadde vært fint om du kunne funnet det også Donaldinho :D Var litt humor den ;)

 

Den var priceless :D

Man blir aldri for gammal til å vere ihuga supporter.

Link to comment
Share on other sites

Der så vi enkelt og greit grunnen til at vi ikke vinner gull iår

 

Piss og vas.

 

Greit resultat.

Men gjør mye rart til å kalles en solid toppkeeper.

Vil nå si Lehmann også er kjent for å gjøre mye rart...

Nå har jeg aldri kalt Lehman en toppkeeper heller. Vi har vel egentlig et lite keeperproblem for øyeblikket

Link to comment
Share on other sites

Der så vi enkelt og greit grunnen til at vi ikke vinner gull iår

 

Piss og vas.

 

Greit resultat.

Men gjør mye rart til å kalles en solid toppkeeper.

Vil nå si Lehmann også er kjent for å gjøre mye rart...

Nå har jeg aldri kalt Lehman en toppkeeper heller. Vi har vel egentlig et lite keeperproblem for øyeblikket

 

Kan ikke se at dette skal være en grunn til at vi ikke vinner serien.

Tror denne kampen gjør gutta enda sterkere,og det er ikke et dårlig resultat.

Det er veldig bra å komme tilbake slik di gjør,og vi må huske at dette er et ungt arsenal lag som vil vokse seg sterkere ut over sesongen.

Vi slo united 2 ganger sist sesong og likavel havnet vi et hav bak di.

Det som blir viktig er å klare kampene mot di antatt dårligere lagene,en fotball kamp er tross alt ikke mere enn 3 poeng uansett hvem du slår.

 

Når det gjelder almunia så er han helt klart ute å sykler etpar ganger,spesielt på 2-1 målet.

Tror selv han kan bli en bra keeper for oss,han er tross alt fortsatt ung i keepersammenheng.og jo flere kamper han spiller,jo mere rutine og sikrere vil han bli.

 

Det jeg har sett av gutta så langt i år er langt over det jeg hadde forventet,og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er utrolig imponert og stolt av det di har vist så langt.

Ikke minst så virker det som om at lagmoralen er bedre enn på lenge,og gutta jobber virkelig hardt for hverandre,tror det er noe stort på gang hær :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...