Jump to content

Goal of the month - September.


roger_rabbit74

Recommended Posts

For de som har ATVO kan nå se September måneds topp 5 mål .

Her er resultatet:

1. Diaby (Derby).

2. Adebaoyor (Tottenham).

3. Denilson (Newcastle).

4. Fabregas (Tottenham).

5. Bentner (Newcastle).

 

Helt sinnsyke bra mål alle 5, og 1-4 kunne godt ha delt første plassen. Håper de forsetter å lage mål i denne stilen :)

De som ikke har ATVO burde starte å abonere snarest. Koster jo nesten ingenting å ha (40-50kr mnd)

Jeg er veldig fornøyd med det.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor sitt mot tottenham det siste i 90.min det er min favoritt ! Skal være helt umulig å vende opp å skyte på direkten sånn som han gjorde ! :) Men alle 5 er fantastiske mål som viser hvorfor vi er der vi er nå på tabellen :D !!

Link to comment
Share on other sites

De tre første burde delt førsteplassen. Skal jeg sette en av dem høyest, må det være Emmanuels cracker!

 

Ellers nydelige mål alle sammen..!

 

ATVO er virkelig fantastisk! Er ikke as we speak, for å sjekke intervjuer og høydepunkter. Meget bra, og meget billig!

Link to comment
Share on other sites

Der har man samlet fem fantastiske mål. Min valg faller på Adebayor sitt mot Spudz. To grunner til det. For det første er det noe med hvordan han tar i mot ballen, trikser ballen videre til seg selv før han blåser’n bak en sjanseløs Mrs. Robinson. Den andre grunner er at målet kommer mot nettopp Spudz. Deilig å se Spudz-fansen forlater WHL, samtidig som Jolebukken er enda et hakk surere. ;)

 

Og ja, Arsenal Tv’n er verdt samtlige gryn! :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren ..

Link to comment
Share on other sites

Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren ..

 

Det har du helt rett i, det lignet på Thierry Henry sitt mot United i 00/01 sesongen :D

 

Henry who? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren ..

 

Det har du helt rett i, det lignet på Thierry Henry sitt mot United i 00/01 sesongen :D

 

Henry who? ;)

 

ja, stemmer :P Husket ikke helt om det var den sessongen men når du sier det kommer jeg på det :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren ..

 

Det har du helt rett i, det lignet på Thierry Henry sitt mot United i 00/01 sesongen ;)

 

Henry who? :P

 

ja, stemmer :P Husket ikke helt om det var den sessongen men når du sier det kommer jeg på det :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=7pXknz6XBjY

 

I 2000 ja ;)

 

PS. Digger når Andy Gray (?) kommenterer målet. Klassiker :D

Link to comment
Share on other sites

Enig med de fleste her

 

1. Adebayor mot scum. Er den vanskeligste avslutningen. Fantastisk prestasjon

2. Diaby mot Derby. Flott forarbeid, fantastisk avslutning limt i vinkelen..

3. Denilson mot Newcastle. "Heilt greit" treff på direkten. Også her limt i vinkelen.

4. Bendtner mot Newcastle. Nå var det nok skudd på lista :) Fantastisk heading i stor fart og med rå kraft på eit flott innlegg av Traore.

5. Fabregas; hvilket av kanonene hans var finest???? Take a pick! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Her er min liste:

 

1. Adebayor(Pure class)

2. Diaby(du får ikke et skudd lenger opp i vinkelen)

3. Denilson(perfekt treff, du får heller ikke den lenger opp i vinkelen, men diaby sitt skudd var fra lenger hold)

4. Fabregas(Treffer veldig bra på ballen og den går uoppnåelig bak keeper)

5. Bendtner(Nydelig innlegg, perfekt avslutning)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...