roger_rabbit74 Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 For de som har ATVO kan nå se September måneds topp 5 mål . Her er resultatet: 1. Diaby (Derby). 2. Adebaoyor (Tottenham). 3. Denilson (Newcastle). 4. Fabregas (Tottenham). 5. Bentner (Newcastle). Helt sinnsyke bra mål alle 5, og 1-4 kunne godt ha delt første plassen. Håper de forsetter å lage mål i denne stilen De som ikke har ATVO burde starte å abonere snarest. Koster jo nesten ingenting å ha (40-50kr mnd) Jeg er veldig fornøyd med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Jepp, alle disse målene var fine. Spesielt de fire første som du nevnte. Er ikke medlem at ATVO, men har lyst å prøve en gang i fremtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Denilsons mål er min favoritt. Har vært mye flott i september. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Adebayor sitt mot tottenham det siste i 90.min det er min favoritt ! Skal være helt umulig å vende opp å skyte på direkten sånn som han gjorde ! Men alle 5 er fantastiske mål som viser hvorfor vi er der vi er nå på tabellen !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Yepp ATVO er et glimrende tilbud til alle Arsenalsupportere. 5 nydelige mål men de 3 første er noen perler deluxe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 De tre første burde delt førsteplassen. Skal jeg sette en av dem høyest, må det være Emmanuels cracker! Ellers nydelige mål alle sammen..! ATVO er virkelig fantastisk! Er ikke as we speak, for å sjekke intervjuer og høydepunkter. Meget bra, og meget billig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Vanvittig mye flotte scoringer. Til og med Henry på sitt beste ville jo vært stolt av dette. Den beste scoringen er Adebayors 3-1 scoring mot spurs. Og skuddet til Diaby kan vel ikke sitte mer klistret i krysset, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Hvordan ordnes det med betaling av ATVO ? Betales en sum med en gang eller trekkes det fra konto hver måned? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Hvordan ordnes det med betaling av ATVO ? Betales en sum med en gang eller trekkes det fra konto hver måned? Jeg står der iallefall på årlig betaling. Det er åkke som det billigeste alternativet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Absolutt fine mål! De 3 første er alle 1.plass kandidater, men går nok for samme valg som ATVO, Diaby sitt mål var rett og slett koonge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal25 Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Diaby og Adebayor sine er de aller beste Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Likte Adebayor sitt mål best!Det var helt sinnsykt av Ade!! Men Diaby sitt var jo en perle den og! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Der har man samlet fem fantastiske mål. Min valg faller på Adebayor sitt mot Spudz. To grunner til det. For det første er det noe med hvordan han tar i mot ballen, trikser ballen videre til seg selv før han blåser’n bak en sjanseløs Mrs. Robinson. Den andre grunner er at målet kommer mot nettopp Spudz. Deilig å se Spudz-fansen forlater WHL, samtidig som Jolebukken er enda et hakk surere. Og ja, Arsenal Tv’n er verdt samtlige gryn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren .. Det har du helt rett i, det lignet på Thierry Henry sitt mot United i 00/01 sesongen Henry who? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren .. Det har du helt rett i, det lignet på Thierry Henry sitt mot United i 00/01 sesongen Henry who? ja, stemmer Husket ikke helt om det var den sessongen men når du sier det kommer jeg på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Ja, Adebayor sitt mål mot spudz minner ikke det sabla mye om Henry ein gang mot ManU ? Husker ikke når men :/ Bare Henry va litt mer mot hjørne av 16-meteren .. Det har du helt rett i, det lignet på Thierry Henry sitt mot United i 00/01 sesongen Henry who? ja, stemmer Husket ikke helt om det var den sessongen men når du sier det kommer jeg på det http://www.youtube.com/watch?v=7pXknz6XBjY I 2000 ja PS. Digger når Andy Gray (?) kommenterer målet. Klassiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnar Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Adebayor sitt er helt sykt. Storform han nå tipper han blir toppscorer i PL Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnar Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Foresten, Rosicky Har Bursdag i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
torstein_kul@hotmail.com Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Jeg stemmer på Adebayor. Alle er bra, men Adebayor sitt er best, godt gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Enig med de fleste her 1. Adebayor mot scum. Er den vanskeligste avslutningen. Fantastisk prestasjon 2. Diaby mot Derby. Flott forarbeid, fantastisk avslutning limt i vinkelen.. 3. Denilson mot Newcastle. "Heilt greit" treff på direkten. Også her limt i vinkelen. 4. Bendtner mot Newcastle. Nå var det nok skudd på lista Fantastisk heading i stor fart og med rå kraft på eit flott innlegg av Traore. 5. Fabregas; hvilket av kanonene hans var finest???? Take a pick! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Her er min liste: 1. Adebayor(Pure class) 2. Diaby(du får ikke et skudd lenger opp i vinkelen) 3. Denilson(perfekt treff, du får heller ikke den lenger opp i vinkelen, men diaby sitt skudd var fra lenger hold) 4. Fabregas(Treffer veldig bra på ballen og den går uoppnåelig bak keeper) 5. Bendtner(Nydelig innlegg, perfekt avslutning) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.